Jump to content
Kristjan-Johannes Konsap

Siim Kelner Team FAST - kelner paks näitab vormi omg omg

Recommended Posts

2000 päevas on ju selgelt alla sinu BAV-i ?

Kas see olemist kehvaks ei tee ? Ma mõtlen, et Eesti karikani on ka veel nagu aega?

See on puhkepäevadel enamasti (nii palju kui neid on :) ) Sellisel juhul tekibki umbes 500 kaloriline defitsiit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000 päevas on ju selgelt alla sinu BAV-i ?

Kas see olemist kehvaks ei tee ? Ma mõtlen, et Eesti karikani on ka veel nagu aega?

Ega kehva enesetunde pärast saa jätta võistlusvormi tegemata jätta. Eks see lõpp kisub ikka väsitavaks ja raskeks, vähemalt enamikul.

Ja võistlusteni on aega vaid kolm nädalat. Nagu Indrek Otsus ütleb, siis 2 nädalat enne võiks juba vormis olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinnakarvadest võiks ka eraldi pildiseeria olla... Kirbule kindlasti meeldiks.

Kirp... kunas auhinnamängu ära teed? Ma ei saa avalikustada, et mida sa TÜ ASKi peeglist nägid... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinnakarvadest võiks ka eraldi pildiseeria olla... Kirbule kindlasti meeldiks.

Kirp... kunas auhinnamängu ära teed? Ma ei saa avalikustada, et mida sa TÜ ASKi peeglist nägid... :D

Auhinnamängu Fitide peale, mitu rinnakarva on Siim Kelneril?

See oleks üpris keeruline vastata.

Minu puhul oleks lihtne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehk saab asjagi :)

Hetkel kaal 92 piirimail, mõned sajad alla selle. Aegajalt käib ikka korralik jõuetus peal, samas pilt pakub juba õige natukene rahuldust. Aeroobset pole ma selle ettevalmistuse jooksul teadlikult absoluutselt teinud.Samas rohkesti kõndimist päeva jooksul ja bodypumpi trennid hoiavadkulutuse sees. Neil päevil saab veidi rohkem peale visata... õige pisut. Kuna aeroobset sees pole siis kaloraaž suhteliselt tagasihoidlik.

Trennid sujuvad plaanipäraselt. on päevi, mil tunnen, et energiat/jõudu absoluutselt pole, samas mõnel päeval, kui suudan trenni ajaks üles ärgata võivadnumbrid olla rekordilähedased. Üldiselt teen niimoodi, kuidas keha ütleb, mõni lihasgrupp saab rohkem mahtu, mõni intensiivsust püramiidi näol, mõned päevad pumpan niisama.

Muud juttu ka:

Nädalavahetusel käisin taas treeneri tasemeeksamil II taset omistamas. Otsuse sõnul sooritasin eksami ideaalilähedaselt, ehk siis arvatavasti 1 viga oli olnud. Hetkel juba sügelen III taseme aineid võtma, kuid sinna veel aega. Ära ma selle kindlasti ka teen. Kurb tõdeda, et vaid neljandik sai eksamilt läbi ning neistki oli enamik I taseme taotlejad. Paraku lisandus veel tõsiasi, et kui teooria oli ära tuubitud, siis praktilises osas jäädi sellegi poolest jänni.

Mis veel:

Reval Spordil on täna sünnipäev! Kõigile jagatakse torti. Nädala sees saab sõbra tasuta trenni võtta, toimub uute Les Mills kavade tutvustamine ja palju muud. Ise teen täna pumpavat seljatrenni. Suurema kaliibriga kamraadid XL eliidipoisid avaldasid soovi teha ühistrenn ja ega ma siis kade poiss pole. Loodetavasti teeb Jüri mõned ilusad pildid sellest.

Nüüd aga kerge solaariumi tiir, kuna võistlusteks peab korraliku krundi alla saama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega kehva enesetunde pärast saa jätta võistlusvormi tegemata jätta. Eks see lõpp kisub ikka väsitavaks ja raskeks, vähemalt enamikul.

Ja võistlusteni on aega vaid kolm nädalat. Nagu Indrek Otsus ütleb, siis 2 nädalat enne võiks juba vormis olla.

Ei väitnudki, et kehva enesetunde pärast jääb tegemata. Lihtsalt alla BAVi on asi jama. Rasv ei põle kiiremini sellest.

Läheb juba vägistamiseks ja trennides oled omadega läbi.

Edited by rait83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei väitnudki, et kehva enesetunde pärast jääb tegemata. Lihtsalt alla BAVi on asi jama. Rasv ei põle kiiremini sellest.

Läheb juba vägistamiseks ja trennides oled omadega läbi.

Kindlasti õigus. Ütlengi vaid, et pole midagi parata, kui asi juba nii kaugele läheb. 99% kordadest pole aega, et nt nädalaks söömine vabaks lasta ja üritada keha stressist välja tuua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks nädalaks? Paari päevaga pole võimalik?

Aga jah, sellise dieedi lõpptulemus saaks kindlasti hea, aga siis peaks vist mingi 3-3,5 kuud enne pihta hakkama, sõltuvalt algkonditsioonist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei väitnudki, et kehva enesetunde pärast jääb tegemata. Lihtsalt alla BAVi on asi jama. Rasv ei põle kiiremini sellest.

Läheb juba vägistamiseks ja trennides oled omadega läbi.

Ma juba ütlesin, et see 2000 lähedane arv tuleb puhkepäevadel, kui puudub oluline lisakulutus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siim, mis raskustega bodypumpis lased? :)

Hetkel lood (loen ainult kettaid):

Soojendus 10 kg

Kükid 40kg

Rind 25kg

Selg 30kg

Triits 25kg

Biits 10 kg

Völjaasted ja eeskükk 10kg kettad

Õlale erinevad raskused.

:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hetkel lood (loen ainult kettaid):

Soojendus 10 kg

Kükid 40kg

Rind 25kg

Selg 30kg

Triits 25kg

Biits 10 kg

Völjaasted ja eeskükk 10kg kettad

Õlale erinevad raskused.

:

Kükid ja triits on muljetavaldavad. Eriti arvestades veel asjaolu, et sa ei saa ju hambad ristis omaette punnitada, vaid pead kogu tunni vältel rääkima ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kükid ja triits on muljetavaldavad. Eriti arvestades veel asjaolu, et sa ei saa ju hambad ristis omaette punnitada, vaid pead kogu tunni vältel rääkima ;)

Kusjuures rääkides on asja isegi lihtsam teha :)

Minu raskused (sõltuvalt kavast, mõnes on mõni lõik raskem ja ei saa nii palju panna):

Kükk: 40-45

Rind: 35

Selg: 35-40

Triits: 30

Biits: 15-20

Väljaasted: 30

Õlad: lendamised 5, surumised 25-30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis jook muidu bodypumpis pauside ajal läheb? Kunagi kui regulaarselt käisin, siis mäletan, et kui sai tarbitud vahepeal BCAA'd (Xplode, Olimp), siis oli jõudlus-kestus treeningu käigus oluliselt parem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis jook muidu bodypumpis pauside ajal läheb? Kunagi kui regulaarselt käisin, siis mäletan, et kui sai tarbitud vahepeal BCAA'd (Xplode, Olimp), siis oli jõudlus-kestus treeningu käigus oluliselt parem.

Küsiks selle kohta kas Bcaa rasvapõletust takistab või soodustab võrreldes veega see 60 min bodypumpis ? Tekkis trennikaaslasega arutelu sel teemal,rääkis et keha võtab siis energia bcaalt kohe ning rasvapõletust ei toimu nii palju,et kui tõsi see on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsiks selle kohta kas Bcaa rasvapõletust takistab või soodustab võrreldes veega see 60 min bodypumpis ? Tekkis trennikaaslasega arutelu sel teemal,rääkis et keha võtab siis energia bcaalt kohe ning rasvapõletust ei toimu nii palju,et kui tõsi see on?

Akuutne rasvapõletus ei oma erilist rolli. Energia kulu on ju praktiliselt sama. Seega see, kas trenn põletab rasva või mitte pole miski millele erilist tähelepanu pöörata.

Rasvaprotsendi langus toimub pikema aja vältel sõltuvalt kaloraaži bilansist ja lihasmassi ülalhoidmiseks vajalikest toitainete vahekordadest, mitte sellest palju sa ühel või teisel ajahetkel trennis oled rasva põletanud.

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis jook muidu bodypumpis pauside ajal läheb? Kunagi kui regulaarselt käisin, siis mäletan, et kui sai tarbitud vahepeal BCAA'd (Xplode, Olimp), siis oli jõudlus-kestus treeningu käigus oluliselt parem.

Ei joo enam mitte midagi. Keha on harjunud juba niivõrd, et ei ole vaja vett ega midagi muud. Rasvapõletuseks tundub aga sobivat veelgi paremini Imre Vähi hullus teha meeletutes kogustes dipse ja lõugu. Kui asendasin oma hommikuvõimlemistes osa jooksukilomeetreid ka sadade dipsidega, hakkasid kehakaalunumbrite osas kostma mitte midagi muud muutmata allapoole kolisemise hääled ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×