Jump to content
SdFx

Kõhulihaste treening.

Recommended Posts

Huvitav küsimus ega keegi ei ole lugenud uuringuid või ei tea kas kõhulihaste treenimine peale ärkamist 15minutit toob paremad tulemused, kui nende treenimine enne magama minekut ? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, pigem halvemad - veel tõenäolisem seljas midagi tuksi keerata (eeldan, et mõtled "kõhulihaste" all istessetõuse - ÄRA NEID ÜLDSE TEE, ei enne ega pärast magamaminekut. Vähemalt mitte enne kui suudad hoida perfektset planku ja küljeplanku 3x3 minutit)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, millal oleks parim aeg sest jõusaalis ei jää kõhutreenimiseks aega

Share this post


Link to post
Share on other sites

(eeldan, et mõtled "kõhulihaste" all istessetõuse - ÄRA NEID ÜLDSE TEE, ei enne ega pärast magamaminekut. Vähemalt mitte enne kui suudad hoida perfektset planku ja küljeplanku 3x3 minutit)

Milline sõna jäi arusaamatuks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul pole ka eriti aega kõhuga tegeleda, võibolla see maksab ennast kunagi kätte. Teen harjutusi, mis pole otseselt kõhule mõeldud, kuid siiski vajavad kõhu osalust nagu:

http://www.exrx.net/...ps/BBSquat.html

http://www.exrx.net/...BBDeadlift.html

http://www.exrx.net/...oodMorning.html

Eriti see viimane on vähemalt minu kõhus väga hästi tunda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, pigem halvemad - veel tõenäolisem seljas midagi tuksi keerata (eeldan, et mõtled "kõhulihaste" all istessetõuse - ÄRA NEID ÜLDSE TEE, ei enne ega pärast magamaminekut. Vähemalt mitte enne kui suudad hoida perfektset planku ja küljeplanku 3x3 minutit)

Kas võib küsida, miks Sa istessetõusu rõhutad ja mida need erinevalt teistest harjutustest seljaga teevad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav küsimus ega keegi ei ole lugenud uuringuid või ei tea kas kõhulihaste treenimine peale ärkamist 15minutit toob paremad tulemused, kui nende treenimine enne magama minekut ? <_<

Oeh,kuidas ikka soovitakse seda sikspäkki :D

Aga ei noh......lihtsalt tee.Kui 6-pack vaja välja saada on põhirõhk nagunii toitumisel.Ise teen kõhule nt harjutusi vahel kui igav on või siis lisan siia-sinna mõne saalipäeva lõppu. :)

Edited by Kang08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga kuidas siis ikkagi toituda? Ma näiteks söön hommikul ja kella kolme nelja paiku. Ja see ongi kõik aga kuidagi ei taha see sixpack välja tulla.(kõhulihaseid treenin ka 2-3 korda nädalas) ikka väike rasvakiht peal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga kuidas siis ikkagi toituda? Ma näiteks söön hommikul ja kella kolme nelja paiku. Ja see ongi kõik aga kuidagi ei taha see sixpack välja tulla.(kõhulihaseid treenin ka 2-3 korda nädalas) ikka väike rasvakiht peal!

Saan ma oigesti aru, et kaid trennis ja samas sood ainult 2x paevas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga kuidas siis ikkagi toituda? Ma näiteks söön hommikul ja kella kolme nelja paiku. Ja see ongi kõik aga kuidagi ei taha see sixpack välja tulla.(kõhulihaseid treenin ka 2-3 korda nädalas) ikka väike rasvakiht peal!

Pole mingi ime, et kõhulihased ei tule välja, toitumine on sul "saast", tuleb süüa regulaarselt 5x päevas, sest ikkagi kõhulihased tulevad välja õige toitumise mitte treeninguga.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×