Jump to content
JKL

Neiu soovib kaalust maha võtta

Recommended Posts

Mingi aega tarbisin ka sellist toidulisandid nagu Kyani. Aga lõpteasin selle ja ei oskagi nagu mingit hinnangut anda.

Eks see vajabki uurimist ja katsetamist, nii enda kui ka teiste kogemusi, et aru saada iga konkreetse toidulisandi toimest. Info alusel võib tekkida huvi, aga kogemus maksab. Ise sattusin Vemma peale, kuna nooremal tütrel oli eelmisel kevadel selline väsimus ja kurnatus peal, et see ei tundunud enam normaalne ka kevadväsimusena. Kui siis sai arsti juures analüüsid tehtud ja selgus, et ongi vitamiinide tase madal, samuti hemoglobiin, siis hakkasingi otsima, mida asjalikku Eestist on võimalik hankida, mis aitaks nii rauapuuduse, D-vitamiini, B-grupi vitamiinide jt puudust taastada. Sügiseks olid näidud kõik korras ja arsti kommentaar analüüse võrreldes oli, et kas kasutad mingit toidulisandit? Ja ütles, et kasuta edasi. Nii me siis nüüd kõik tarbime :) ja pole isegi nohusse enam jäänud, rääkimata kevadväsimusest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks see vajabki uurimist ja katsetamist, nii enda kui ka teiste kogemusi, et aru saada iga konkreetse toidulisandi toimest. Info alusel võib tekkida huvi, aga kogemus maksab. Ise sattusin Vemma peale, kuna nooremal tütrel oli eelmisel kevadel selline väsimus ja kurnatus peal, et see ei tundunud enam normaalne ka kevadväsimusena. Kui siis sai arsti juures analüüsid tehtud ja selgus, et ongi vitamiinide tase madal, samuti hemoglobiin, siis hakkasingi otsima, mida asjalikku Eestist on võimalik hankida, mis aitaks nii rauapuuduse, D-vitamiini, B-grupi vitamiinide jt puudust taastada. Sügiseks olid näidud kõik korras ja arsti kommentaar analüüse võrreldes oli, et kas kasutad mingit toidulisandit? Ja ütles, et kasuta edasi. Nii me siis nüüd kõik tarbime :) ja pole isegi nohusse enam jäänud, rääkimata kevadväsimusest.

Rõõm kuulda et ikka tehakse ka tooteid mis ikka mõjuvad ka! Eks jah tuleb katsetada ega muidu ei saagi teada:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on veel selline küsimus et kui söön siis kaua pean ootama ennem kui jooksma lähen ? Tavaliselt olen oodanud kuskil 45 min-1 h . Kunagi personaaltreener ütles et 1,5 h. Aga ma liiga kärsitu et nii kaua oodata:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul selline mure, et nii kui ma toidupäevikut ei pea, söön liiga vähe, samas ei ole mul tühja kõhu tunnet. Nt kui hommikul olen söönud pudru, lõuna aeg söön ühe pooliku õuna ja nt kaks võileiba, siis tühja kõhu tunnet enne hilisõhtut ei teki. Miks nii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rõõm kuulda et ikka tehakse ka tooteid mis ikka mõjuvad ka! Eks jah tuleb katsetada ega muidu ei saagi teada:)

Urmase kiidetud Vemma tooteid saab ka Fitshopi kaudu tellida, uuri rohkem siit!

vemma.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii kui ma toidupäevikut ei pea, söön liiga vähe, samas ei ole mul tühja kõhu tunnet. Nt kui hommikul olen söönud pudru, lõuna aeg söön ühe pooliku õuna ja nt kaks võileiba, siis tühja kõhu tunnet enne hilisõhtut ei teki. Miks nii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas on võimalik et jooksmine teeb kintsud paksemaks? Nt kõhu pealt rasv kaob aga kintsu siseküljele tuleb juurde:S

Ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii kui ma toidupäevikut ei pea, söön liiga vähe, samas ei ole mul tühja kõhu tunnet. Nt kui hommikul olen söönud pudru, lõuna aeg söön ühe pooliku õuna ja nt kaks võileiba, siis tühja kõhu tunnet enne hilisõhtut ei teki. Miks nii?

Milles probleem on? Mis hilisõhtul juhtub? Tahad et varem kõht tühjaks läheks? Tahad et hommikuni isu ei oleks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas on võimalik et jooksmine teeb kintsud paksemaks? Nt kõhu pealt rasv kaob aga kintsu siseküljele tuleb juurde:S

Räägitakse et saab, ületaastumine pikast aeroobsest jooksust.

Kas rääkimise taga midagi enamat ka on, Taara teab.

Aga alati saab ju kombineerida kiirete lühikeste anaeroobsete jooksudega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Räägitakse et saab, ületaastumine pikast aeroobsest jooksust.

Kas rääkimise taga midagi enamat ka on, Taara teab.

Aga alati saab ju kombineerida kiirete lühikeste anaeroobsete jooksudega.

Laupäeval käisin tegemas HIITi ja tulemuseks oli see et jalg oli valus, kohutavalt pistis ja hingata oli raske. Kuigi jah ennem tegin 15 minutit sörki ka kui hakkasin tegema seda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milles probleem on? Mis hilisõhtul juhtub? Tahad et varem kõht tühjaks läheks? Tahad et hommikuni isu ei oleks?

No, hilisõhtul ei juhtu midagi, kõht lihtsalt ei lähegi tühjaks. Ütleme, et olen söönud hommikupoolikul 400kcal ja rohkem nagu ei tunnegi vajadust, et peaks sööma, aga 400kcal kogu päeva peale on ju ilmselgelt vähe. Millest selline asi võib tekkida, et tühja kõhu tunnet ei teki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui inimene on harjunud suure veresuhkru kõikumisega, siis ta on harjunud tühja kõhu tundeks pidama insuliini poolt allatõmmatud madala veresuhkru taseme olukorda, siis sellest ringist välja astudes (low carb toitumine, atkins, paast) kaob tõesti alguses see tuttav tunne ära. Mõne aja pärast hakkab organism uuesti küsima toitu, kui paastul oldi (vähe rasva vähe süsikaid), siis küsib üldiselt süsikaid, kui oldi madala süsika peal, aga valgud rasvad normaalselt, siis peaks teoreetiliselt küsima seda, mida parajasti vaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×