Jump to content
pipipikksokk

Kehalt kaovad cm kuid kaal sama

Recommended Posts

Olen juba natuke üle kuu aja tervislikult toitunud ning teinud natuke ka trenni (hularõngas 30 minutit iga päev, 8minute abs, mida olen natuke muutnud ning küljetõsted).

Näen peeglist ja on tunda, et keha on läinud ilusamaks ning rasva kaob, cm vähenevad, kuid kaal on vaid -1-1,5kg maha läinud.

Olen 170cm pikk, kaalusin 60kg, nüüd 59, vahepeal 58,5. Mind see kaalunumber eriti ei huvita ka, sest soov saada ilus keha, kuid ikkagi soovin teada miks see niiviisi on :)

Aitäh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esiteks kaalub lihas rohkem kui rasv ja algajal on võimalik korraga rasvamassi kaotada ja lihasmassi tõsta.

Teiseks on 1,5 kilo ideaalne kaalukaotuse tempo ühe kuu kohta.

Ja nagu isegi ütlesid, siis põhiline määraja on ikkagi peegel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen juba natuke üle kuu aja tervislikult toitunud ning teinud natuke ka trenni (hularõngas 30 minutit iga päev, 8minute abs, mida olen natuke muutnud ning küljetõsted).

Näen peeglist ja on tunda, et keha on läinud ilusamaks ning rasva kaob, cm vähenevad, kuid kaal on vaid -1-1,5kg maha läinud.

Olen 170cm pikk, kaalusin 60kg, nüüd 59, vahepeal 58,5. Mind see kaalunumber eriti ei huvita ka, sest soov saada ilus keha, kuid ikkagi soovin teada miks see niiviisi on :)

Aitäh!

Minul tekkis küsimus, kas sellise pikkuse ja kaalu suhte juures saab üldse mingist rasvast rääkida??

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga muidugi! Ma kaalusin 52-53 kunagi ning siis oli perfektne keha. Nüüd mõndade asjade tõttu võtsin juurde ja rasva on peamiselt ülakehas, sest kehakujutüüp on selline. :) Rasva ikka on!:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minul tekkis küsimus, kas sellise pikkuse ja kaalu suhte juures saab üldse mingist rasvast rääkida??

Võtsid sõnad suust.

Selle suhte juures ongi lihtsalt trimmimine põhiline, kehamassi indeks on sul väga kenasti normis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just. Unusta kaalunumber ja keskendu pigem peegelpildile. Mõõdulint on tihtipeale kaalust parem variant ja

täielik elektrooniline kehaskanneering on mõõtmiste kuningas.Viimase puhul saad täpselt teada, mis kehaga

toimumas on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui pilt läheb paremaks, aga kaal oluliselt ei muutu, siis järelikult põletad rasvu ja kasvatad lihaseid samaaegselt. Tubli, see ongi ideaalne kooslus. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samas minul tekib küll pidevalt neid postitusi lugedes, kus räägitakse kaalukaotusest 0,5-1 kg - kust võetakse väide, et kaal on langenud 1 kg? Selles mõttes küll, et kaalul olev NUMBER on 1 kg võrra väiksem ehk. Kuid ainuüksi päeva jooksul kõigub kaal normaalseltki 1-1,5 kg kõhus oleva toidu ja vee arvelt. Lisades aga tugevama treeningu saab kaalu vabalt kõigutada päevaski 2-3 kg. Joostes läheb vett välja ca 1kg tunnis näiteks. Astun enne trenni kaalule ja peale trenni ja rõõmustan, et olen kaalu langetanud?

Teiseks, kes vastavad sellistele postitustele stampvastusega - lihas kaalubki rohkem. Kust tuleb ühe kuuga hularõngast keerutades lihas? No andke andeks, kuid miks end petta?

Mõõdulindiga mõõtes on samuti veel veapiir vabalt kõhul 1-2 cm sõltuvalt sellest, mis seal sees.

Ma ei taha absoluutselt selliste postitajate tuju rikkuda, kuid reeglina hakkavad inimesed just siis ka rapsima, kui avastavad, et järgmisel päeval on kaal tagasi sama numbri juures.

Võiks lähtuda faktist, et rasvapõletuse eesmärgil tehtud trenni arvelt saab iga kord maha kanda vaid reaalselt paarkümmend grammi rasva. Ülejäänud tuleb ikka toitu söömata jättes. Ja siin samuti toimub esimesel kuul pigem toitumise korrektsioonist tulenev seedimise väike muutus, mis reeglina ka kaalu 1-2 kg kohe alla toob peamiselt kõhu arvelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No minul see kaal ei ole oluline ka, vaid rasv mis minu kõhu ümber on. Siin kohe öeldi, et sa ju ideaalses kaalus. EGA IKKA EI OLE KÜLL!

Mu kõhuümbermõõt on 86cm naba peal ehk mul on palju palju rasva seal ja veel sangad ka veel. Jalad peenikesed, ülakeha peenike.. Käed on muidu juba silmnähtavalt peenemaks läinud ja rinnad, et siis kõhult lähebki viimasena eks?

Hularõngaga ei tekitagi lihaseid hehe. Lihtsalt vormib ehk? Teen ka 100 hüpet hüppenööriga ning astmeid.

Ma ei tea, hetkel kaal seisab ka, peaks ju vähemaks minema kui ma söön normaalselt (juurviljad, üks puuvili, peotäis pähkleid, joon 2l vett päevas, pudru jne) Võibolla pean rohkem sööma, sest keha on säästureziimile läinud? Oeh ma nii hädas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unusta see neetud kaal ja vaata parem rasvaprotsenti. Tee trenni ja küll ajapikku kõhu ümbermõõdud vähenevad.

Kaal ei näita tegelikult eriti midagi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No minul see kaal ei ole oluline ka, vaid rasv mis minu kõhu ümber on. Siin kohe öeldi, et sa ju ideaalses kaalus. EGA IKKA EI OLE KÜLL!

Mu kõhuümbermõõt on 86cm naba peal ehk mul on palju palju rasva seal ja veel sangad ka veel. Jalad peenikesed, ülakeha peenike.. Käed on muidu juba silmnähtavalt peenemaks läinud ja rinnad, et siis kõhult lähebki viimasena eks?

Hularõngaga ei tekitagi lihaseid hehe. Lihtsalt vormib ehk? Teen ka 100 hüpet hüppenööriga ning astmeid.

Ma ei tea, hetkel kaal seisab ka, peaks ju vähemaks minema kui ma söön normaalselt (juurviljad, üks puuvili, peotäis pähkleid, joon 2l vett päevas, pudru jne) Võibolla pean rohkem sööma, sest keha on säästureziimile läinud? Oeh ma nii hädas.

Hangi treeneri abi. Ise sa lihtsalt ajad asja hullemaks kuna näha on, et sa ei jaga eriti matsu. :)

Tundub, et sööd nagu nigeeria näljahädaline, vehid mõttetult aeroobset otsa ning niimoodi lihastest ilma jääbki ning pekist aga mitte grammigi. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul ongi kaalust savi:)

ja ma olen jah nagu peata kana, ma ei ole kunagi tegelenud sellise asjaga, kuna kogu aeg olnud kõik korras aga mõne teguri pärast võtsin juurde ja kõik läks ülakehasse!

Ei söö nagu näljahädaline. Peale seda kui hakkasin niimoodi toituma, ei tunne nälga üldse :) Muidu varem ikka kõht kogu aeg korises ja peavalud jne, aga nüüd kõik korras. Tundub et siis toitumine korras?

Aga ma ei saa aru miks kaal seisab, peaks ju natukenegi minema allapoole? Ja kui pekk läheb, siis peaks ju ka kaalu vähem olema. Seletage lollile:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viska oma toitumine siia.Ainuke asi milles sul see kala hetkel võib olla on toitumine.Siin eespool sa lugesid üles juurviljad puuviljad jne.Kas sa lihatooteid,kala üldse ei söö ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa normaalselt rasva ja valku ei saa, siis on stressihormoonid üleval kogu aeg ja rasva ladestumine just kõhupiirkonda on tõenäolisem. Lisaks sellele süsivesikutega insuliinitaseme kõigutamine on ilmselt midagi, millega keha küll tuleb toime, aga lisakoormus ikka.

Noored inimesed (sh mina) tavaliselt ei maga ka ideaalselt.

Kõik see kokku ja ongi väga raske kaotada rasva kõhu pealt ISEGI kui kaloraaž on peale vaadates miinustes ning jalad peenikesed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magamine on korras, iga päev kuskil 8-9tundi või rohkemgi veel magan :)

Noo toitumise kohapealt saan kindlalt vastu päid ja jalgu nüüd:D

HOMMIKUSÖÖK:

Kaerahelbepuder piima ja veega

Maitsestamata jogurt + 1 Kiivi + 1 poolik virsik konserveeritud()+natuke ka müslit lisan

Täisteraleib

VAHEPALA

7 mandlit

õun või pirn või beebiporgandid või jogurt vahepeal või mõni salat

LÕUNASÖÖK

Kui kodus olen sellel ajal siis söön kaerahelbepudru (see nii hea lihtsalt)

Täisteraleib

ÕHTUSÖÖK, vahepala

Lahja kohupiim rosinatega

Salat- paprikas, kurk, riivjuust, üks kaste peale ning kas suitsukana või praemuna (mitte õliga)

Joon ka 2l- vett päevas, vahepeal söön šokolaadi ka:)

Kuid, ütlen seda et mul on väga kiire ainevahetus ning olen alati vähe söönud, kuid kuna sai natuke liiga palju karastusjooke, paljju krõbinaid süüa, hamburgereid ja palju alkoholi joodud, siis läks see kaal 60kgni. Enne oli 52kg :P

Minule lausa tundub et ma söön liiga palju!!

Ja ps, süüa ma teha ei oska nii et mingeid imeroogasid ma teha ei oska. Ning pühapäeviti ja laupäeviti söön ka liha, kala, riisi, kartulit sest muul ajal ei jõua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No näed siis,menüü puha valguvaene.Liha,kala,muna,kodujuustu võid julgelt menüüsse sobitada.Vahepalana vahest ka pähkleid kavasse lisada.Hetkel sul puhtalt süsivesikud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jap, seda ma arvasin et süsivesikuid palju. Mis ma siis ära vahetaks? Kodujuust ei ole üldse hea ju aga no eks ma proovin siis.. Muna on hea ja sööks seda kasvõi igapäev aga see pole vist eriti hea mõte?:D

Ja mandleid ma söön, need ju pähklid :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommikusöögiks võid vahel omletti proovida,rosinatega kohupiim asenda kodujuustuga,lõunaks liha/kala sinna juurde veidi tatart/riisi,õhtusöögi juurde ka tükike liha,kalaVahepaladeks võid proovida ka kodujuust,pähklid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Süsivesikud vabastavad insuliini, mis on võimas rasva talletav hormoon. See imeb rasvad söödud toidust rasvarakkudesse ja soodustab organismis süsivesikute talletamist rasvana. Hormonaalsest seisukohast on süsivesikud rasva talletavad toitained.

Proteiin suurendab termogeneesi soojuse tootmist. Lühidalt öeldes: süües tõuseb vähesel määral su kehatemperatuur. Sel juhul on proteiin palju tõhusam kui süsivesikud või rasvad. Sellest tuleneb, et proteiin kiirendab ainevahetust. Proteiin mõjutab ka kilpnäärmehormooni kogust ja seda võib lugeda rasvu põletavaks toitaineks.

Süsivesikud tühistavad proteiini rasvu põletava ja termogeneetilise mõju. Kui sööd 7 dl riisi ja väikese broileritüki, võid olla kindel, et rasva talletub rohkem kui siis, kui sööd 4-5 dl riisi ja kaks broileritükki. Hoolimata sellest, et mõlemad eined sisaldavad 800 kcal.

http://www.fitness.e...tajad-on-paksud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Et siis lõpetan pudrusöömise ära? Või mille?

Lisan seda, et ainuke kala mida söön on lõhe.

Ning kodujuustu paljana süüa on väga mittemaitsev. Äkki keegi oskab soovitada millega süüa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenni kohta küsimus - miks sa kasutad kõige väiksemaid lihaseid, mida saab veel trenniks nimetada - kõht ja keha keskosa? Sa sunnid ju väikese osa oma kehast tegema ära kogu keha töö kalorite põletamisel. Sa oled piisavalt noor, pane oma ainevahetus korralikult käima ja tõsta rasvapõletusvõime korralikule tasemele. Üks põhjus, miks rasvkude ei taha väheneda on see, et kehal on seda vaja hormoonsüsteemi töös hoidmiseks. Kui koed on passiivsed, siis tuleb kvaliteeti kompenseerida kvantiteediga ja rasvkoe poolt toodetavate hormoonide piisava hulga tagamiseks ei lasta seda ära põletada. Vaja on keha käima saada. Selleks tuleks aga kogu keha käima ajada. Mida vähem on võimalik (aega, viitsimist vms) oma keha jaoks teha, seda lihtsamaid ja kogu keha kaasavaid baasharjutusi tuleks kasutada. Kui sul on 30 minutit aega, siis miks mitte teha 30 minutit sügavaid kükke hularõnga asemel? Pane tööle keha kõige suuremad lihased.

Teine asi - enamik energiat kulub ikkagi igapäevatoimetusi tehes. Pane endale sammulugeja peale ja vaata, palju päeva jooksul kokku tuleb. 2000-3000, sest enamik aega istud, liigud bussiga, trammiga, autoga? Sel juhul võib siin olla üks põhjus - keha on enamik aega praktiliselt passiivne. Püüa kokku ajada 10000 sammu päevas lisaks trennile ja tulemused peaks hakkama ilmnema.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ning kodujuustu paljana süüa on väga mittemaitsev. Äkki keegi oskab soovitada millega süüa.

Lege on kodujuust, tomat, kurk, sool, pipar, sidunit peale pigistada ning nats oliiviõli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ning kodujuustu paljana süüa on väga mittemaitsev. Äkki keegi oskab soovitada millega süüa.

Endale meeldib kodujuustule lisada makrat ja küüslauku v. tuunikala ja lehtsalatit v. keedumuna v. tomat ja kurk(muu roheline).Pane fantaasia tööle.

http://www.nami-nami.ee/otsing.php?begin=&val=kodujuust&retseptid=on&action=search&liik=-1&tahtpaev=-1&valmistusviis=-1&kaik=-1&rahvuskook=-1

http://www.farmi.ee/retseptid/soolased-toidud-kodujuustust-ja-kohupiimast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×