Jump to content
Sign in to follow this  
midrange

Vajaks pisut nõuandeid!

Recommended Posts

Tahaks teadjamatelt nõuandeid.

Olen koduse treenimisega tegelenud juba päris pikalt, kuid alustasin nüüdsest ka jõusaali treeningutega. Kodus jäi see põhiliselt ülakeha harjutustele (kätekõverdused, hantel)

Kuna muu elu on selliselt rajatud, et pikad tööpäevad ja vahetused ei luba regulaarselt trennis käia, siis tahakski nõu, et kuidas võiksin oma kava koostada. Kui saan näiteks 2 päeva nädalas käia vaid trennis, siis võiks teha 1 päeva alakehale ja teise päeva ülakehale? Tean et ühe korraga terve keha treening venib väga pikaks ja on päris kurnav kokkuvõttes.

Toitumisega olen vägagi kursis ja jälgin seda alati kui saan.

Ehk oleks mõningaid näpunäited, kuidas sellise "ebaregulaarse" jõuka külastusega hakkama saada:)

Tänud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pole küll spetsialist, aga on olemas sellised treeningkavad, kus on kehaosade treenimine ära jagatud päevade peale. üks tuttav treenib selle järgi, üks päev on kätele, teine ülakehale, siis jalgadele ja nii on tal 12 nädalat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×