Jump to content
HeKenZo

Kaalustopp ja olen alakaaluline

Recommended Posts

OK aga mitte hea :o

Kui ma olen sunnitud valima taimetoitluse v6i puhtloomse vahel, siis mina valiks kindlalt esimese.

Peale selle....kui sa oled nn asjalik taimetoitlane, siis on see taimetoitlus pelgalt silma j2rgi. Iga asjalik taimetoitlus sisaldab midagi loomset.

Kuidas Voltaire ytles, et k6ik peavad lambaid v2ga vagurateks loomadeks, sest keegi ei n2e....jne. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

panen siia teema alla sellise küsimuse:

kui olen võistlusteks valmistumas ja dieedil, ja oletame, et päeva kaloraaz lubab 2000kcal, siis kui õige on see, et tarbin nädala lõikes nii trennipäeval kui vabal päeval 2000 kcal. Kas poleks õigem näiteks trenni päev 2000 ja vaba päev 1900? Või 2100 ja 1900. Järgmine nädal siis vastavalt 1900 ja 1800 või 2000 ja 1800

Trennipäeval on ju kulutus kõvasti suurem ja tühi kõht kimbutab rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
panen siia teema alla sellise küsimuse:

kui olen võistlusteks valmistumas ja dieedil, ja oletame, et päeva kaloraaz lubab 2000kcal, siis kui õige on see, et tarbin nädala lõikes nii trennipäeval kui vabal päeval 2000 kcal. Kas poleks õigem näiteks trenni päev 2000 ja vaba päev 1900? Või 2100 ja 1900. Järgmine nädal siis vastavalt 1900 ja 1800 või 2000 ja 1800

Trennipäeval on ju kulutus kõvasti suurem ja tühi kõht kimbutab rohkem.

Pead ise proovima vist, ma nt praegu trennipäeval (1,5h-2,25h jõusaal +20minutit stepperit) söön sisse ligikaudu 4500kcal, muidu kusagil 4000kcal kanti, aga mitte rohkem, k.a kui teen lihtsalt 45minutit aeroobset. Mul on vaja alla saada kusagil 3-4kg ja minu puhul toimib see :o. See 100kcal pole väga suur vahe, tuleb lihtsalt proovida ja muidugi oleneb, palju kokku vaja alla saada. Ma 185cm ja hetkel 95,8kg, kusagil 100-200g päevas vist läheb vaikselt alla :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul pole tähtis palju alla saada, oluline lihtsalt, et kasvõi 0,5 kilo nädalas langeks, aga lihtsalt trennipäevadel kipub söögikordade vahepeal kõht ikka nii tühjaks minema

Share this post


Link to post
Share on other sites
... Läheduses asub üks põhikooli jõusaal kus tehnika aastast 65 ja sealgi ainult siis mingi tõstepink ja paar asja veel. ...

Ainuüksi rinnalt surumise pink, tõstekang+kettad ja lõuatõmbe kang on ka päris hea variant. Kangid, kettad, hantlid, sangpommid ei kulu mõnekümne aastaga ära hoolimata kasutustihedusest. Vt. seda algajate kava http://www.fitness.ee/treeningkavad/50 - polegi palju muud tarvis ja kõige olulisemad harjutused on kangiga. Kavas olevad trenasööri harjutused vast on lubatud asendada ka harjutustega hantlitega, kangiga või keha raskusega. Kui on ka küki puur, siis on tegu juba parema jõusaaliga kui see, mis minul on kasutada. Mina saan teha kükki ainult rinnale võtuga ja see pole minuarust nii lihtne kui kükipuuris seljale võtt. Siin kavas on lause mille tähtsust ei tasu alahinnata: Ürita lisada raskust iga nädal 2,5-5 kg kaupa. Kui jaksad ühe raskusega 5x5 seeriat ära teha, siis lisa järmine kord 2,5 kilo juurde (võid lisada 5 kg, kui tunned, et varu on uhkesti). Kui kohalikus jõusaalis pole väikseid 1,25 kg kettaid millega saaks teha raskuse lisamisi 2,5 kg kaupa, siis osta omale isiklikult need kaks ketast ja võta trenni kaasa.

Edited by salasilm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×