Jump to content
htilga

Enda kombineeritud treeningkava

Recommended Posts

Ei ole olemas "KULDSET" kava, mis sobib ühele see teisele jälle mitte. Pead ise aja jooksul tunnetama, mis enim arendab. Tegelikult piisab täiesti ka baasharjutustest, soovitaksin teha püramiidi ning ikka ja alati raskemad harjutused esimestena(näit. jalapäeval täiskükk, rinnapäeval hor. surumine jne.)

Tahtsin just sama öelda:

mõni läheb HIT ja abistatud negatiividega kohe kolinal ületreeningusse, teine hakkab kasvama,

mõni paisub 12 korduse kandis, ja siis tulevad jõutõstjad ja pühivad kulturistega lavapõrandat:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahtsin just sama öelda:

mõni läheb HIT ja abistatud negatiividega kohe kolinal ületreeningusse, teine hakkab kasvama,

mõni paisub 12 korduse kandis, ja siis tulevad jõutõstjad ja pühivad kulturistega lavapõrandat:)

Samas see oleneb ju varasemast kogemusest ka. Kui algaja panna kohe HIT jms tegema, siis arvatavasti ongi ületreening käes. Kui aga mõni on juba pikemat aega oma kava teinud ning lihased ka nagu enam sellest ei tundu üldse enam valusaks jäävat, siis annab HIT tõenäoliselt lisakasvu :rolleyes:

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samas see oleneb ju varasemast kogemusest ka. Kui algaja panna kohe HIT jms tegema, siis arvatavasti ongi ületreening käes. Kui aga mõni on juba pikemat aega oma kava teinud ning lihased ka nagu enam sellest ei tundu üldse enam valusaks jäävat, siis annab HIT tõenäoliselt lisakasvu :D

Eks neid HIT kavasid ole ka väga erinevaid, aga näiteks enda puhul võin küll öelda et mingid hullud abistatud negatiivid ja täieliku kurnatuseni seeriad mulle õnne ei too :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pakuks veel ühe variandi jalapäeva treeninguks. :rolleyes:

1.Superseeria: jalgade sirutus ette + jalgade kõverdamine kõhuli 2 X15

2.Kükk kangiga 12, 10, 8

3.Jalapress 15, 12, 10, 8

4.Eeskükk 3 X 10

5.Sigete jalgadega jõutõmme 3 X 10

6.Säär istudes 4 X 15

Teise sääretreeningu paneksin seljapäevale viimaseks harjutuseks:

Säär seistes Smithil 60-70-80-90-100(need on raskused). Iga raskusega tehakse max kordused ja seeriate vahel puhkus 1 minut .

Kogu treening peab olema intensiivne ja tunnetama lihast mida treenid. Olenevalt baasharjutustest puhkepaus 1,5 - 2 min. Abistavatel harjutustel 1 -1,5 min.

Suured tänud! Võtan selle vahelduseks vahepeal sisse :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×