Jump to content
laukus

midagi, mis taastab energiat, suurendab vastupidavust, aitab rasva põletada ja ka lihaseid suurendada ja hoida neid

Recommended Posts

Tere,

Küsimus, siis selline kuna käin pidevalt ujumas, teen ka kodu tingimustes trenni, siis tahaks tarbida midagi, mis taastab energiat ja suurendab vastupidavust, aitab rasva põletada, samas aitaks ka lihaseid suurendada ja hoida neid.

Kas oskate soovitada mulle midagi :rolleyes:

Ette tänades :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere,

Küsimus, siis selline kuna käin pidevalt ujumas, teen ka kodu tingimustes trenni, siis tahaks tarbida midagi, mis taastab energiat ja suurendab vastupidavust, aitab rasva põletada, samas aitaks ka lihaseid suurendada ja hoida neid.

Kas oskate soovitada mulle midagi :rolleyes:

Ette tänades :P

sa tahad liiga palju asju korraga...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere,

Küsimus, siis selline kuna käin pidevalt ujumas, teen ka kodu tingimustes trenni, siis tahaks tarbida midagi, mis taastab energiat ja suurendab vastupidavust, aitab rasva põletada, samas aitaks ka lihaseid suurendada ja hoida neid.

Kas oskate soovitada mulle midagi :P

Ette tänades :D

Et tahad kõike korraga, no ilmselt siis tuleb pöörduda palvetega kas Taevaste ...

või Pimeduse Jõudude poole -

sinu valikul, :rolleyes:

mine tea, ehk on kasu.

Edited by daemonium

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere,

Küsimus, siis selline kuna käin pidevalt ujumas, teen ka kodu tingimustes trenni, siis tahaks tarbida midagi, mis taastab energiat ja suurendab vastupidavust, aitab rasva põletada, samas aitaks ka lihaseid suurendada ja hoida neid.

Kas oskate soovitada mulle midagi :rolleyes:

Ette tänades :D

Vaata, et menüüs oleks piisavalt toitu. :P

Palju valke, et lihased areneksid ja püsiksid, palju rasvu, et hormonaalsüsteem oleks korras ja palju süsikuid, et taastumine oleks ideaalne.

Leia oma soovitud kaloraaž eesmärkide jaoks (püsiv kaal või +/-) - söö ca. 2g valku kehakilo kohta, 1g rasvu kehakilo kohta ning ülejäänu võid vabalt süsikute alla matta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okey,

ma ise mõtlesin, et kasutaks mingid aminohappeid? see taastab energjat, aitab valgu sünteesile kaasa jne aga millist neist? ning kuna ma ei tarbi 2g valku keha kg kohta, siis äkki tarbiks ka natukene lisaks proteiini, äkki oskate soovitada ka mingit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui Sa oled täiesti algaja, siis umbes poole aasta vältel on Sul võimalik ühe hooga kasvatada nii lihast kui põletada rasva. Kui see periood möödas on, siis Sa kasvatad lihast koos rasvaga või põletad rasva ja ei kasvata lihast. Selle olen ma ise läbi elanud. Kogu see foorum on täis teemat, et kuidas kasvatada lihasmassi ilma rasvata ja kuidas rasva põletada ilma lihasmassi kaotamata.

Energiat annab õige söömine. Toidulisandite kohta ei oska sõna võtta, ei tarvita midagi muud kui ainult lisavalku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui Sa oled täiesti algaja, siis umbes poole aasta vältel on Sul võimalik ühe hooga kasvatada nii lihast kui põletada rasva. Kui see periood möödas on, siis Sa kasvatad lihast koos rasvaga või põletad rasva ja ei kasvata lihast. Selle olen ma ise läbi elanud. Kogu see foorum on täis teemat, et kuidas kasvatada lihasmassi ilma rasvata ja kuidas rasva põletada ilma lihasmassi kaotamata.

Energiat annab õige söömine. Toidulisandite kohta ei oska sõna võtta, ei tarvita midagi muud kui ainult lisavalku.

Okey, aga oskad sa soovitada lisavalku mingit, neid terve hunnik seal ning ühesõnaga kas on mingit asja mida ma saan ujumis trenni ajal või pärast trenni tarbida, mis turgutaks `?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Okey, aga oskad sa soovitada lisavalku mingit, neid terve hunnik seal ning ühesõnaga kas on mingit asja mida ma saan ujumis trenni ajal või pärast trenni tarbida, mis turgutaks `?

Minu toitumiskavasse kirjutati Hera 80, 30gr enne (+süsivesikud) ja 30 pärast trenni (+süsivesikud). Neid Hera 80neid on erinevate maitsetega, mõne puhul olen pidanud oksekrampidega võitlema, mõned on täitsa söödavad. Hera 80 tundub olevat mingi mainstream, pole vast kõige parem ega ka kõige halvem mitte. Trenni ajal ei tarvita ma midagi peale tavalise joogivee. Mu trenn on 8-9:00 ja suht lühike ka, ~45 minutit.

Vanad kalad siin annavad kindlasti Sulle selles osas head nõu. Või mine käi kohapeal mõnes Fitshopis, müüjad on abivalmis.

Edited by Martin Mägi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minu toitumiskavasse kirjutati Hera 80, 30gr enne (+süsivesikud) ja 30 pärast trenni (+süsivesikud). Neid Hera 80neid on erinevate maitsetega, mõne puhul olen pidanud oksekrampidega võitlema, mõned on täitsa söödavad. Hera 80 tundub olevat mingi mainstream, pole vast kõige parem ega ka kõige halvem mitte. Trenni ajal ei tarvita ma midagi peale tavalise joogivee. Mu trenn on 8-9:00 ja suht lühike ka, ~45 minutit.

Vanad kalad siin annavad kindlasti Sulle selles osas head nõu. Või mine käi kohapeal mõnes Fitshopis, müüjad on abivalmis.

palju sa süsivesikuid võtad 1:2 ?

Ja mis mark süsivesikuid sa kasutad?

Share this post


Link to post
Share on other sites
palju sa süsivesikuid võtad 1:2 ?

Ja mis mark süsivesikuid sa kasutad?

Süsivesikuks on banaan, sellest saab vist võibolla 50 grammi süsivesikuid. Üks enne ja teine pärast trenni. Mark on Chiquita :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ühest banaanist tuleb jah keskeltläbi 30 gr süsikaid võttes aluseks kooritud banaani kaalu 150 gr. On ka suuremiad olemas, kuid keskmine banaan on selles suuruses.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×