Jump to content
Ott Kiivikas

Ott Kiivikas Fast Team - Tere tulemast Veteranide Spordiliitu", uued "Oti" tootesarja tooted ja Team Kiivikas laieneb!

Recommended Posts

Ilus vorm!

Tähelepanu haarasid sääred, ilusad teravad on pildil jäänud!

Jõudu! :D

Tänud! Nagu põgusalt juttu oli ootame sind sügisel Athletic fitnessis naistele konkurentsi pakkuma. Õige pea lähipäevil peaks EMV võistlusjuhend ka välja pandama.

Edu ja kordaminekuid soovides!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Järgmise nädala plaan on näha ära kaal 88,7-88,8 ehk siis täpselt 300gr. vähem kui see nädal ja järgmised vormipildid hommikuse kaaluga 88,4-88,5kg. Esimene sügishooaja võistlus kõigi eelduste kohaselt Põhjamaade meistrivõistlused Rootsis,Lundis. Põhjamaade mv on veel absoluudi võit puudu - siis võib selle projekti lõpetada....Rootsis võib see ka õnnestuda, sest sealne dopingupoliitika on kõigile teada ja see võib nii mõnegi kolli eemal hoida.

Peaasi ,et ise vormiga rahule jääks ja suudaks näidata oma tippvormi - peale seda ei sõltu tulemus enam minust. Järgmisel nädalal siis lisaks muudele toimetamistele ka EKFL treenerite koolitus ette valmistada. Praeguse järgi on jälle ca 40 osavõtjat - mis on väga positiivne. See näitab, et huvi treenerikutse vastu on suur, peaasi et kõik ka rakendust leiaksid. Lisaks alustan Revalis ka sportalste ülevaatusi ja teisipäeval ongi praegused võistlejad oodatud ülevaatusele kella 16 - 18.

Õige pea annan teada kui uue noorterühmaga alustan, ellmisest aastast sain 3 uut võistlejat, mis ei ole üldsegi paha tulemus - peaasi ,et need inimesed ala juurde jääksid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Järgmise nädala plaan on näha ära kaal 88,7-88,8 ehk siis täpselt 300gr. vähem kui see nädal ja järgmised vormipildid hommikuse kaaluga 88,4-88,5kg. Esimene sügishooaja võistlus kõigi eelduste kohaselt Põhjamaade meistrivõistlused Rootsis,Lundis. Põhjamaade mv on veel absoluudi võit puudu - siis võib selle projekti lõpetada....Rootsis võib see ka õnnestuda, sest sealne dopingupoliitika on kõigile teada ja see võib nii mõnegi kolli eemal hoida.

Peaasi ,et ise vormiga rahule jääks ja suudaks näidata oma tippvormi - peale seda ei sõltu tulemus enam minust. Järgmisel nädalal siis lisaks muudele toimetamistele ka EKFL treenerite koolitus ette valmistada. Praeguse järgi on jälle ca 40 osavõtjat - mis on väga positiivne. See näitab, et huvi treenerikutse vastu on suur, peaasi et kõik ka rakendust leiaksid. Lisaks alustan Revalis ka sportalste ülevaatusi ja teisipäeval ongi praegused võistlejad oodatud ülevaatusele kella 16 - 18.

Õige pea annan teada kui uue noorterühmaga alustan, ellmisest aastast sain 3 uut võistlejat, mis ei ole üldsegi paha tulemus - peaasi ,et need inimesed ala juurde jääksid.

Millal need Põhjamaade MV toimuvad sellel aastal? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane esimene selle nädala tööpäev õhtus. Esmaspäevad on alati väga kiired päevad, sest nii koosolekud kui erinevad kohtumised on just selleks päevaks kokku lepitud ja päev seeläbi möödub lennates.

Trenni tegin täna kergema, sest tundsin, et toss on väljas - lihtsalt iga nädal on ebareaalne koormust suurendada, eriti dieeti silmas pidades, seega olen vastavalt enesetundele teinud selliseid kergemaid nädalaid, kus lähen trenni teen eri harjutusi ja kasutan eelkõige lihaste tunnetust ja vähem mõelda raskusele, seda selleks, et ikka järgmine nädal oleks närvisüsteem välja puhanud ja oleks tahe raskusi lisada. Seega terve see nädal on treeningute mõttes taastav nädal ,kus ka seeriad ei ole 100% intensiivsusega, st. et teen selge varuga - treeningu maht on ikka sama nagu enne, kuid intensiivsus eelkõige väiksem.

Aeroobses osas teen ikka jooksu, ellmisel nädalal tuli ka kokku 30 km jooksu, mis jõuala esindaja kohta on päris korralikult, seega ei plaani ka lähiajal mingeid muutusi selles osas - ülejäänud tööst peab ära tegema reziim toidu osas eelkõige.

Homme plaanis siis Revali võistlejate ülevaatus. Ühe aja panin eksilikult 12 september - õige on ikka teisipäev 13 september, saadan ka sellekohase paranduse lähiajal. Teisipäeviti jätkame 16 -18.

Täna saatsin ka Olegi ja Natalia viisad Soome Serbia saatkonda tegemisele - neil on Euroopas reisimiseks kohati vaja siiski viisat. Endale pean tegema Soomes India viisa.

Lähiajal annan veel ülevaate oma muudest toidukordadest - ehk saate natuke ideid kuidas ja mida süüa, et vormi saada.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ülitihe päev jälle õhtus. Kuna koolitus on kohe- kohe ukse ees, siis seoses selle ettevalmistamisega üksjagu tegemist, lisaks kõik muud tööasjad ja ka MM korraldusega seotud küsimused. Juba registreeruvad erinevad maad, täna tuli isegi Gambiast eelülesandmine 3 võistlejat + 2 delegaati, seega kokku on oodata korralik rahvast paabel... :P

Kella 16 toimus siis Revali võistlejate ülevaatus. Kohal käisid SiimK, LKV (Lõuna Eesti karikavõistlus.... :D ), Hr. Taru ja Moonika, uus võistleja Tamsalust.

Peab tunnistama, et jäin nähtuga rahule, kes on täiskavanutes välja tulemas on vormi mõttes graafikus ja kes on juuniorid, on näidanud lihasmassis korraliku edasiminekut - küll seal jõuab seda peitlitööd aastatega teha, esialgu peab liha peal korjama. Kodanik Ostroglazovit, Markot ja Siim Veri kohal seekord ei olnud, kuid loodan et ka nemad järgmine kord tulevad. Lisaks esindavad Revalit veel loomulikult mina ise, Hr. Viska, Oleg ja Natalia. Seega loodame meeskondliku karika koju tuua.. :P Kuigi peab tunnistama, et ka Spartal on seekord korralik koondis vastu panna, mille alustalaks ja vundamendiks on Team Koovit.... :P

Peale seda tegin ise ka trenni, täna siis rind ja õlg - kõik seeriad varuga ja selline taastav treening. Õige pea panen mõned pildid ka Revali teema alla välja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiirelt paar sõna.

Olen agaralt tegelemas treenerite koolituse ettevalmistamisega ja see võtab hetkel kogu aja. Varsti jooksen EOK Täitevkogu koosolekule, peale mida aeg oma treeninguks. Eile oli täiesti puhkepäev ja toidu hoidsin kontrolli alla ning hommikul olid numbrid 100gr pealt sellised mida soovisin see nädal ära näha ehk siis 88,7kg. Täna plaanis jalapäev - kuid selline taastav päev veel - järgmisest mikrotsüklist läheb jälle lõhkumiseks.... :D

Esmaspäevast alustame siis Toidulisandite presentatsioonidega ja esimesena peatume koduklubis Revalis seda siis 12. september 18 - 20.00 Degusteerrimisele tulevad uued Fasti PRO sarja tooted! Kõik on oodatud proovima!

Praegu aga jooksen kindlasti annan endast lähipäevadel märku!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lõpuks ometi, päev õhtus ja töönädal läbi.... :D Olin täna 12 tundi Sparta spordiklubis, kus tegin treenerite koolituse. Alustasime kell 9.00 olin majas juba 8.30, kõigepealt 4 tundi jutti jõusaalis erinevaid harjutusi, siis vahepeal lõuna ja peale seda veel 2 tundi toidulisandite teaduslikel uuringutel põhinev loeng. Peale seda 6 tunnist jutustamist ja jalgadel olekut (olen ju harjunud istuma...kontoris... :) ) on päev otsa päris kurnav jalgel olla ja ka energia mida välja annan võtab päeva lõpuks päris tühjaks. Peale koolitust, väike puhkehetk egin Hera 80 ja Malto6 sheigi, et saaks ca 45 min pärast trenni minna, tugevama toidu pealt oleks pidanud olema pikem vahe. Tassike kohvi ja Workout Shock ning väsimus kui peoga pühitud.

Trenni tegin kergema, sest terve see nädal oli taastav nädal, seega alates ülehomsest võtan jällegi suuremad raskused ja siis annan ka blogis teada kui midagi korraliku õnnestub paigast liigutada... :P Kergema jooksu tegin ka - jalad olid eilsest jalatrennist väsinud, seega tegin lühema seansi. Loomulikult nägin Sparta põhielanikud ära, Aderi , Morozovi, loomulikult Kuusnõmme poisid, kes tulid just treeningule kui lahkusin.

Homme siis laadimise päev üle tüki aja esimene ja jääb ka viimaseks enne võistlusi... :D

Soovin kõigile ilusat nädalavahetust!

Tänan kõiki, kes koolitusel osalesid - loodan et jäite etteastega rahule ja sait kinnitust juba olemasolevatele teadmistele ja ehk ka uusi nippe mida oma treeningutel või õpilastele edasi anda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänan ka siin veelkord kõiki õnnesoovijaid!

Eile oli siis puhkepäev ja lasin jala päris sirgu..... :D Olin kodus ja tegin korraliku laadimise nii söögi kui joogi osas. Juhtus trennivaba päev täpselt sünnipäevale ja olin kõik muud tegemised ka sättinud nii, et kuhugi ei peaks minema.

Täna käsisin hommikul Vabadus väljakul jooksu vaatamas, tulin enne 10 km starti ära, sest rahvast oli nii palju ,et liikumine muutus suht võimatuks, seda enam ,et lapsel hakkas jalanõu hõõruma ja pidin teda kogu tee kukil tassima. Kuid sai hea koormuse kokkuvõttes.... :) Ilmaga on küll korraldajatel vedanud. Ka meie fitnessitüdrukud olid kohapeal ja jagasid Klassikalise kulturismi MM flyereid.

Kuna söödud ja joodud on korralikult, siis ka tänane trenn peaks kujunema sellevõrra kergemaks, et energiavarud on täis laetud. Järgneva mikrotsükli eesmärgiks ongi jälle suurte raskustega treenida. Juurde kindlasti aeroobset - jooksu. Järgmise nädalal liigun kaalunumbritega hommikul 88,4kg. Vaatasin vanemaid päevikuid ja sellist kaalu mul enne EMV ei ole pikka aega olnud - see loob head eeldused ka EMV tippvormi saavutamise.

Tore on näha, et kõik konkurendid pingutavad ka seekord kuidagi ekstra tugevalt (kodust MM arvestades on see samas loogiline), seega usun, et juba EMV kujunevad pealtvaatajatele huvitavateks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagu arvata võiski sain eile peale korraliku väljapuhkamist ja ka vabamat söömist, treeningraskustes natuke juurde panna. Tegin siis eile selga, alustasin T- Kangi tõmmetega (trenazööri variandis, mitte vaba kangiga)

1) T -KANG

60/12, 80/10, 95/10, 110/8, 120/5 viimane oli korralik pingutus (vaba kangiga jaksab teha seda veel suurema raskusega)

2) Ploki tõmbed ülalt lai haare

70/12, 90/10, 100/8, 110/8

3) Traktor ühe käega

70kg/12, 90/10, 110/8, 125/6 -see on ka uus rekord

4) Ülatõmbed plokk kitsas haare

80/10, 90/10, 100/8, 110/6

5) Trapets õlakehitus kang selja taga

137kg/12, 167/10, 187/8, 207/6 - viimane seeria ka uus rekord ja tundub et seal on varu

6) Jõutõmme

110kg/10, 150/8, 180/8, 200/8 (ei mäletagi kunas viimati 200 8 seeria seljatrenni lõpus viimase harjutuses tegin, hommikune kaal oli seejuures 88,8kg) võib ainult ainata, mida esimeses harjutuses teha suudaks.... :) Tõmme on kindlasti ka neist kõigist harjutustest kõige mõõdetavam, sest seal ei ole varianti kas kang tuleb maast lahti või ei... :D

Lisaks jooksu , võhma on liandunud ja jooksin 40 min 6,7 km ja see on nö soojenduseks ja trenni lõppu lõdvstuseks, mitte hingetuks jooksmine.

Täna plaanis siis tugevam rinna ja õlatrenn ja minuga koos peaks Revali saabuma ka kadunud poeg Kirp -kes assisteerib mind ka toidulisandite presentatsioonil, seega tulge Krissut tervitama ja Fasti uusi PRO sarja tooteid degusteerima!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagu arvata võiski sain eile peale korraliku väljapuhkamist ja ka vabamat söömist, treeningraskustes natuke juurde panna. Tegin siis eile selga, alustasin T- Kangi tõmmetega (trenazööri variandis, mitte vaba kangiga)

1) T -KANG

60/12, 80/10, 95/10, 110/8, 120/5 viimane oli korralik pingutus (vaba kangiga jaksab teha seda veel suurema raskusega)

2) Ploki tõmbed ülalt lai haare

70/12, 90/10, 100/8, 110/8

3) Traktor ühe käega

70kg/12, 90/10, 110/8, 125/6 -see on ka uus rekord

4) Ülatõmbed plokk kitsas haare

80/10, 90/10, 100/8, 110/6

5) Trapets õlakehitus kang selja taga

137kg/12, 167/10, 187/8, 207/6 - viimane seeria ka uus rekord ja tundub et seal on varu

6) Jõutõmme

110kg/10, 150/8, 180/8, 200/8 (ei mäletagi kunas viimati 200 8 seeria seljatrenni lõpus viimase harjutuses tegin, hommikune kaal oli seejuures 88,8kg) võib ainult ainata, mida esimeses harjutuses teha suudaks.... :) Tõmme on kindlasti ka neist kõigist harjutustest kõige mõõdetavam, sest seal ei ole varianti kas kang tuleb maast lahti või ei... :D

Lisaks jooksu , võhma on liandunud ja jooksin 40 min 6,7 km ja see on nö soojenduseks ja trenni lõppu lõdvstuseks, mitte hingetuks jooksmine.

Täna plaanis siis tugevam rinna ja õlatrenn ja minuga koos peaks Revali saabuma ka kadunud poeg Kirp -kes assisteerib mind ka toidulisandite presentatsioonil, seega tulge Krissut tervitama ja Fasti uusi PRO sarja tooteid degusteerima!

Töö käib ning minult juba küsitakse arvamust, et kas Ott tuleb sellel sügisel järjekordseks Eesti ABS meistriks? Kui ta sellise vormi teeb nagu eelmise aasta MM-iks, siis kohalikus konnatiigis on talle teistel väga raske midagi vastu panna. Ülakehaga ehk saavad vastu, aga kui Ott jälle jalgadega eest ja tagant triibutama hakkab, siis on kehvasti. Edu valmistumisel ja võid ikka paar pildikest ka siia aeg-ajalt üles panna oma hetkevormist. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Töö käib ning minult juba küsitakse arvamust, et kas Ott tuleb sellel sügisel järjekordseks Eesti ABS meistriks? Kui ta sellise vormi teeb nagu eelmise aasta MM-iks, siis kohalikus konnatiigis on talle teistel väga raske midagi vastu panna. Ülakehaga ehk saavad vastu, aga kui Ott jälle jalgadega eest ja tagant triibutama hakkab, siis on kehvasti. Edu valmistumisel ja võid ikka paar pildikest ka siia aeg-ajalt üles panna oma hetkevormist. :)

Ma loodan, et Team Koovit ja Rückenberg teevad ka eluvormi. Siis tuleb põnev võistlus! :D

PS. Kulturism -85kg peaks tulema ligikaugu 10 võistlejat eelmise aasta 3 vastu. Ja juuniorites ka kehvasid mehi vist see aasta ei tule. Hiiglane peaks võistlema ja siis 140kg kaaluv "koletis" ka lubas võistelda.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorm ei ole hetkel laita ja tippvormi teen kindlasti, seda võin juba täna väita, sest nädalate mõttes olen selgelt eespool kui aasta tagasi vormi osas. Enne ei kire kui lõppteravust käes ei ole, kuid iga nädal läheb asi soonelisemkas ja triibulisemaks - kuid veel on minna, mäletan tippvorme, siis oli nägu ikka päris aukus. Kulturismis öeldakse, mida räbalam näed riietes välja seda teravam on vorm.... :D Üldujul nii ongi kui vaadata tippvõistluste tulemusi, mehed on tihti riietes nagu kergejõustiklased, kuid kui maha visatakse, siis võid asjad pakkida.... :)

Trennist niipalju ,et läks jällegi hästi ja sain paari - kolme nädala vanuseid marke ületada.

1) Lamades negatiivse kangiga surumine

100kg/12, 120/10, 140/8 - varuga, 155/5 (viimane abiga) viimane kord tuli 3 kordust.

2) Kaldpink smithil

82/12, 97/10, 110/8 ja 125/5 (viimane kord 120/4)

3) Lamades hantlite surumine

34/12, 48/8, 54/6 (viimane abiga`)

4) lendamisi kaldpingil

27/12, 30/10,30/10

lisaks õlga lendamisi külejel kuni 26/8 ja lendamisi ette kuni 28/6

Tegime jooksu - Kirp oma koguka keha kohta liikus päris nobedalt.... :D 40 min nagu ikka 6,5 km.

Homme on siis Revalis võistlejate ülevaatus kella 16-18 õige pea kuulutame ka uue noorterühma välja enne seda aga valmib seda tutvustav video... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pühapäeval teen uued vormipildid samas valguses ja kohas kus siis juba kahe nädala est, siis on asi võrreldav. Täna helistas kellegi tuttav traumapunktist ja küsis mis teha, et oli ennast trennis lamades surumises ära rebestanud - ma küsisin, kas ta arvab et ma spordiarst olen.... :D Eks kogemusi on ja tihti suudan vigastuse tõsidust hinnata ehk pareminigi kui perearst... :)

seeria 155kg 5 kordust

post-22-1315854820_thumb.jpg

post-22-1315854852_thumb.jpg

post-22-1315854955_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimased pildid on päris head ning jõunäitajad selles kaalus on ka päris korralikud. Ma ise ka viimastel päevadel "räbalaks" jäänud :D:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Viimased pildid on päris head ning jõunäitajad selles kaalus on ka päris korralikud. Ma ise ka viimastel päevadel "räbalaks" jäänud ;):P

Sa räägi aga....räbalaks.... ;) Ma arvan ka kõrvalt vaadates, et vahepealsele intensivsele trennile võiks ka sulle mõjuda hästi suurte raskustega rahulik trenn - muud trennid on sul nagunii intensiivsed, bodypump ja jooksmine. Soovitan proovida, arvan et mõjub hästi ja aitab saavutada võimsama välimuse eks sa lõpuks tead nagunii ise mis ja kuidas sa teed, kuid vaadates seda kuidas ma ka nooremana lõhkusin, siis nüüd peab hakkama ikka rohkem taastumisele tähelepanu pöörama, ära unusta, et oled minust vanem.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peale SUPERTRENNI on blogi alati väga hea kirjutada. Mis siis toimus, võtsin jällegi ette oma kargud ja piinasin neid... ;) Huvitav on see, et kogu see ettevalmistus erineb eelmistest selle polest, et mõtlen nagu teistmoodi. Võtan nagu kaalu maha, kuid trenni minnes on sama tunne ja häälestatus nagu hooajaväliselt kui peaeesmärk on raskuste suurendamine ja praegu tundub, et kõik klüaib eks näis kui kauaks, sest liigun justkui nagu vastu voolu, sest kus see loogika on kui proovid tööraskusi suurendada defitsiidi tingimustes, jääb kpsimus, mida me siis hooajaväliselt teeme kui kõht täis ja kaal suureneb... :D

Ma arvan , et paljud kes erinevates blogides kirjutavad, et dieedi aeg suudavad mõningates asjades teha vähemalt rekordi lähedasi numbreid või lausa isiklike rekordeid on tingitud ikkagi sellest häälestatusest, mis tekkib enne võistlusi, see konsentratsiooni võime ja pühendumus, seda hooajaväliselt tavaliselt ei tekki.... ;)

Alustasin jooksuga 20 min ja 3,4 km, peale seda säärte sirutused ette 4 seeriat (40 - 95 kg 15 - 8 kordust)

Peale seda hackkükke: 70kg/10, 110/10, 140/8, 170/8, 200/10 - viimane seeria panin kergelt sidemed peale, kuid 10 ei oodanud, ei mäletagi kunas viimati hacki sellise raskusega sama korduste arvu tegin, tean et olen seda teinud, kuid rekordi kordamine on ka hea tulemus.

Edasi käärkükke smithil: 97kg/12, 117/12, 137/10, 162/9, 172/9 - kaks viimast seeriat uued rekordid.

Jalapress (vana masin): 200/15, 300/10, 380/8, 450/4

Edasai veel tagaosale Ben Jonson ja ettekallutused ja säärtele, lõppu veel jooks 3,2 km 20 min.

Igal juhul jäin sooritusega väga rahule, hommikune kaal oli 89,0kg - päeval on langenud nii et peale trenni, enne viimast toidukorda olin sama palju, seega homme hommikuks peaks nägema madalamaid numbreid. Enestunne hea ja ka liigesed peavad ilusasti vastu (olen praegu regulaarselt kasutanud Joint+ ja tundub et aitab väga hästi). Täna tegin veel Amino Rushi trenni aeg ja aitas trenni lõpuni ilusasti kesta - seega dieedi aeg on BCAA trenni aeg asendamatu asi, soovitan kõigile, kes ei taha trenni lõpuks ära kustuda. Peale trenni nagu ikka Dextro + HTR, enne magamainekut Omega3 ja MZB

Peale trenni võtsin veel Hr. Taru poseerimise ette, sest seal on palju korrigeerida ja tundub, et seekord tabasime ära mida parandada ja poseriimine õnnestus palju paremini, loodetavasti on seda näha ka juba järgmistel vormipiltidel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×