Jump to content
Martin Mägi

HIIT jooksmine

Recommended Posts

Tere,

mul küsimus trenažööril HIIT jooksmise kohta.

Kui ma jooksen "tasasel pinnal" ja teen intervalle kiiruse peale, näiteks puhkan 9 kmh ja töötan 14kmh, siis see ajab hullult lõõtsutama. St. enne saab otsa õhk kui jalad väsivad.

Aga kui ma jooksen 9kmh ja tempo tõstmise asemel tõstan kaldenurka ehk teen mäkkejooksu, siis saavad otsa jalad, õhku veel jätkuks küll.

Kas need mõlemad moodused kvalifitseeruvad üldse HIITiks ja kumb oleks kasulikum rasvapõletuse kontekstis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõige lihtsam oleks pulssi jälgida. Intervalltreeningu puhul peaks ikka tööfaasis lõõtsutama võtma. Kui ei võta, siis sa ei tee täiega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui ei lõõtsuta, siis järelikult pole pulss kõrgel ning see tähendab ebaefektiivset HIITi. Soovitan pulsikella kasutada.

HIIT peabki raske olema, sest kui see on kerge, siis tegeled sa millegi muuga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×