Jump to content
Sign in to follow this  
Janika Aavamägi

Sparta Fitness Five reportaaz 20.08.11 Tartus

Recommended Posts

Tagasi uudise juurde

Spartas peetakse esmakordselt Eestis Fitness Five võistlus

5. detsembril toimub Sparta tasuta lahtiste uste päeva raames esmakordselt Eestis uudse ja atraktiivse ala Fitness Five võistlus, milles saavad osaleda nii noored, naised, kui ka mehed.

FITNESS FIVE võistlusjuhend:

Võistluse toimumiskoht ja -aeg:

Sparta Spordiklubi jõusaal, 5.detsember 2010.

Võislusteks registreerimine, kaalumine ja stardijärjekorra loosimine toimub kell 13 - 13.30. Võistluste algus orienteeruvalt 13.45.

Osaleda saavad:

Võistlustel saavad osaleda nii mehed kui?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas soorituste tegemise jaoks on ka mingi ajaline piirang ? Ma võingi ju tegema jääda seal neid EZ kangiga küünarvarte kõverdusi või kükke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas soorituste tegemise jaoks on ka mingi ajaline piirang ? Ma võingi ju tegema jääda seal neid EZ kangiga küünarvarte kõverdusi või kükke.

Iga harjutuse jaoks oli aega 75 sekundit.

Ja raskused olid piisavalt suured, et nendel, kes korralikult tegid, ajast puudu ei jäänud.

Edited by joonast

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iga harjutuse jaoks oli aega 75 sekundit.

Ja raskused olid piisavalt suured, et nendel, kes korralikult tegid, ajast puudu ei jäänud.

Ühesõnagavahet pole, kas on aega 90 sekundit või 5 minutit - sama palju teeks ikka ?!

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ühesõnagavahet pole, kas on aega 90 sekundit või 5 minutit - sama palju teeks ikka ?!

:)

enam-vähem nii on, kuna korduste vahepeal puhata ei ole lubatud. Lubatud oli ainult üks 3-sekundiline paus. Kuigi jah mõnel tuli neid pause natuke rohkem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõned videod ka...

Osa videod hakkasid esimese korduse ajal alles peale, nii et ärge pahandage :) Filmitud on need mobiiliga, nii et kõige parem kvaliteet pole ja youtube tegi veel halvemaks:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keegi võiks mulle selgitada mille jaoks see piiraja seal kükis oli???

Pigem segab selline meetod tehnilist sooritust ja viib keha tasakaalust välja, kui kolks ja kolks vastu käib!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keegi võiks mulle selgitada mille jaoks see piiraja seal kükis oli???

Pigem segab selline meetod tehnilist sooritust ja viib keha tasakaalust välja, kui kolks ja kolks vastu käib!!!

Piiraja on selle jaoks, et kohtunikel oleks kergem kontrollida, kas sooritus oli piisavalt madal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ütleme siis nii, et kohtunikud ei olnud tasemel.

See piiraja ei näita mitte muffigi, peale selle, et segab sooritust.

Mõni lasi õlad nii ette ja tagumik üles, vajalikku nurka ei saavutatud, mis on antud ala sooritamiseks kohustuslik.

Järeldus, võtke see jama ära ja lugege neid kordusi mis kohtunkie silme läbi on korralikult sooritatud.

Antud videos ei ole sooritaja süü, kui tema kükkimisstiil on selline õlad ees stiil. Praegu loeti kükid ära, mis ei olnud määruste kohased. Kuigi sportlane kükkis ilusti vastu piirajaid. Ilma nendeta oleks ta võibolla ilusti alla välja lasknud, et vajalik nurk saavutada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endal läks ka kükk nende tõkete nahka.

Tahaksin siinkohal tähelepanu juhitda sellele, et kui muidu olid kõigile võrdsed tingimused siis kükis olid need väga varieeruvad. Nimelt see pukk kuhu maani iga võistleja pidi kükki pandi küll kõigi järgi paika, kuid selle samm oli vahemiku 7-10 cm ja see tekitas olukorra kus mõned pidid kükkima väga sügavale ja teised peaaegu paralleeli. See ei olnud lihtsalt võistlejate suhtes aus, samuti jäeti lugemata, ja samas ka loeti väga kahtlaselt. Kui on öeldud et jalad peavad olema paigal ja neid ei või kasutada lõuatõmbes siis nii peab olema kõigil mitte ainult osadel.

Üritusega tervikuna jäin rahule, venis küll veidike pikaks aga sellest pole hullu. Kaalumine, järjekorra moodustamine oleks võinud kiirem olla. Kui kohtunike tööga ei jäänud ka ise rahule. Põhimõte oli hea, et kolm kohtuniku loevad ja kes kõige vähem loeb, selle tulemuse läheb arvesse, kui vahel tundus et jäeti siiski liialt palju lugemata ja järgneval võistlejal võeti samasuguste vigade eest siiski kordused maha.

See kõik on aga ainult minu arvamus!

Üldkokkuvõtes, mida me nuriseme, kõiks said igal pool tulemuse kirja, oli tore sportlik üritus ja nüüd elame edasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise küll ei võistlenud,seega ei tahaks eriti ka kritiseerida reegleid.. Aga jah palju asju oleks võinud olla teisi,nagu näiteks see küki piiraja,oleks võinud olemata olla..Aga sõbrad kes võistlesid,olid enamus esimesel taolisel võistlusel ja jäid rahule enamasti,kuigi neilgi jäi mõni asi sisemusse kripeldama reeglite pooel pealt.

Netist vaadats videosi on reeglid isegi veidikene teistsugused kui olid tänased.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahaksin siinkohal tähelepanu juhitda sellele, et kui muidu olid kõigile võrdsed tingimused siis kükis olid need väga varieeruvad. Nimelt see pukk kuhu maani iga võistleja pidi kükki pandi küll kõigi järgi paika, kuid selle samm oli vahemiku 7-10 cm ja see tekitas olukorra kus mõned pidid kükkima väga sügavale ja teised peaaegu paralleeli.

...

Olid siis võrdsed tingimused või mitte ? Ütlesid, et vastavalt igale võistlejale pandi piirdetoed paika ja siis kurdad, et mõni pidi sügavamale kükkima ?! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need piirajad kükkis, hõlbustavad sooritust. Aga kui allfaasis magama jääda siis on üliraske, mis on ka ilma piirajata täpselt samamoodi.

Minu arvamus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Need piirajad kükkis, hõlbustavad sooritust. Aga kui allfaasis magama jääda siis on üliraske, mis on ka ilma piirajata täpselt samamoodi.

Minu arvamus.

Alt saab alati põrke teha ju...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pole seda põrget midagi nii kerge teha.

Mis seal rasket on ? Igastahes kergem kui lihastega pidurada ja ülesse minekut tegema hakata.Ise sooritan enamus kükke põrkega,sest nii on kergem,sügavus peaks olema ainult normaalne,et üldse saaks põrke..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×