Jump to content
Eger1

Suveks vormi kodustes tingimustes.

Recommended Posts

Tere, oleksin väga tänulik kui keegi saaks aidata mind väikse treeningkavaga, et sooviks võtta kaalust alla veits ja ka tekitada endale kõhu ja rinnalihast. Mulle muidu meeldib väga sport ja mängin ka korvpalli ja võrku aga pole kunagi näinud jõusaali, sest elan linnast väga kaugel ja sooviks teada, kas on üldse võimalik ka kodus ennast vormi ajada. Ma siis mõtlen täpselt mida teha ja palju, 2 hantlit on mul kah muidu olemas aga need kah ainukesed asjad. Pikkus on mul muidu nii 190 cm ja kaal sinna 90 kg juurde, palju see kaal muidu olla võiks sellise pikkuse juures.

Tänan juba ette ära kõiki abistajaid B)

Eger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

190 cm juures on 90 kg täiesti normaalne, eriti veel kui turskem tüüp oled. Kui tahad kaalus alla võtta siis liigu rohkem ja söö tervislikult. Kui viitsimist ja tahet on siis käi jooksmas, sõida rattaga või rulluiskudega, uju. Kodus on väga mugav näiteks kätekõverdusi teha, proovi nii laiema kui kitsama haardega ja kui palju korraga ei jaksa teha siis tee kasvõi mitu seeriat. Kõhulihaste harjutusi on miljon, vali millised meeldivad. Ise olen kodus tegemiseks leidnud

. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere, oleksin väga tänulik kui keegi saaks aidata mind väikse treeningkavaga, et sooviks võtta kaalust alla veits ja ka tekitada endale kõhu ja rinnalihast. Mulle muidu meeldib väga sport ja mängin ka korvpalli ja võrku aga pole kunagi näinud jõusaali, sest elan linnast väga kaugel ja sooviks teada, kas on üldse võimalik ka kodus ennast vormi ajada. Ma siis mõtlen täpselt mida teha ja palju, 2 hantlit on mul kah muidu olemas aga need kah ainukesed asjad. Pikkus on mul muidu nii 190 cm ja kaal sinna 90 kg juurde, palju see kaal muidu olla võiks sellise pikkuse juures.

Tänan juba ette ära kõiki abistajaid B)

Eger.

Kaalust alla ja kõhu lihased saad siis kui toitumine korras .Loe veidi artikleid ja otsi foorumist mis ja mida....Kodus on võimalik täiesti enamvähem vormi saada kui ainult tahta (oleneb muidugi eesmärkidest) ...Hantlitega saad teha biitsepst ,triitseps,õlad (vaata harjutuste panka ) siit samalt lehelt ...Rinnalihased saad ka ehk mingisugused kui teed kätekõverdusi ....hantlitega surumist ja lendamist võid ju ka teha ...kaalu kohta ei oska öelda mis ta olla võiks ...aga kuna oled päris pikk siis see 90 tundub päris ok...Tee trenni söö valku ja siis tasapisi hakkavad muutused toimuma ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usun, et sul oleks 85 kg paras, kui kaotad natuke rasva, ja asemele kasvatad lihast.

Kulturistile jh oleks 190cm juures 90+ kg enam vähem(tglt vähe ikka),

aga tavainimesele, võrkpallurile, on 85kg tibens tobens.

Eks vaata peeglisse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitte veits, vaid juba täiesti B)

Ah, mis jama te ajate? :D

Õige rannahooaeg algab alles peale jaanipäeva, sinna on veel rohkem kui kuu aega.

Selle ajaga on võimalik täiesti vabalt sul 3-5kg kaotada ja visuaalne pilt on palju parem.

Küll neid kätekõverdusi ja lõuatõmbeid jõuad rannahooajal edasi kütta, niiet vähe pole.

Lase aga käija, ära kuula lolli möla! :)

Edited by kalmer87

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ah, mis jama te ajate? ;)

Õige rannahooaeg algab alles peale jaanipäeva, sinna on veel rohkem kui kuu aega.

Selle ajaga on võimalik täiesti vabalt sul 3-5kg kaotada ja visuaalne pilt on palju parem.

Küll neid kätekõverdusi ja lõuatõmbeid jõuad rannahooajal edasi kütta, niiet vähe pole.

Lase aga käija, ära kuula lolli möla! :D

Mis siis täpsemalt teha võiks ja palju päevas umbes, saan kasutada hantleid ja eriti midagi muud :) Soovikski just kõhtu ja rinda B)

Ette tänades,

Eger.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis siis täpsemalt teha võiks ja palju päevas umbes, saan kasutada hantleid ja eriti midagi muud :) Soovikski just kõhtu ja rinda B)

Ette tänades,

Eger.

Lihast sa päris 1 kuuga ei kasvata, kaalu saad alandada küll.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lihast sa päris 1 kuuga ei kasvata, kaalu saad alandada küll.

Seda küll, ega ta nüüd 1 kuuga peagi kohe ulmeline olema aga hästi vähekenegi ja mõtlesin, et suvel lasen ikka edasi ja veel ja veel ja veel B)

Ette tänades,

Eger.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis siis täpsemalt teha võiks ja palju päevas umbes, saan kasutada hantleid ja eriti midagi muud :) Soovikski just kõhtu ja rinda B)

Ette tänades,

Eger.

Nii.

Toitumine mängib väga suurt rolli. Kui see on metsas siis ei tule suurt välja ei rasvapõletusest ega lihaste kasvatamisest. Aga okei, liiga pikk teema - soovitan selle koha pealt artikleid lugeda, et ise esmased muutused sisse viia. (Kõiksugu rämpstoit kavast välja, rohkem häid valgutooteid, head rasva ning vähem igasugu suhkruid.)

Trenni koha pealt annab paljugi teha.

Rinna jaoks kõige lihtsam kätekõverdused. Et sul hantlid on, on päris hea. Haara hantlitest kinni ning kasuta neid käetugedena, kui kätekõverdusi teed. Eesmärk on käed veidi maast lahti saada. Võid muidugi ükskõik mida käte alla panna. Ise kasutan hantleid, kuna mugav kinni hoida. Kuna käed asuvad kõrgemal, saad rinna sügavamale lasta - pikem amplituud, töötled lihast rohkem.

Treeni ka erinevate kätelaiusega. Mida laiemalt käed asetad, seda rohkem on töös rinna lihast ja vähem triitsepsit. Lükka käed täiest kokku enda all, ning triitseps töötab päris palju. Samuti võid oma jalad asetada kõrgemale, näiteks toolile - nii haarad rohkem ka õlga töösse.

Veel võid kodus selili lamades hantlitega suruda - amplituud küll suhteliselt väike, kui sul just midagi surumispingilaadset seljale alla pole panna - aga abiks seegi.

Kõhu jaoks lihtsad istulitõusud on piisavalt effektiivsed - kuid pead arvestama, et alles toitumise kordaseadmises ja rasvapõletamise käigus tulevad kõhulihased ilusti välja.

Ära unusta ka alaselga treenida, muidu riskid vigastustega kuna lihaste balanss kaob. Võid teha kõhuli olles ülakeha-jalgade tõsteid maast lahti, siis veel hoiad hantlit kuklataga ja teed ettekallutusi võid lisaks veel jõutõmbe liigutusi teha hantlitega.

Usun, et siitsamast lehelt saad harjutustepangast nii mõnegi harjutuse - vbl pead veidi ümber tegema, aga kuni liigutus on õige siis isegi ainult oma keharaskusega on kasu sellest ikka.

Kõige lihtsam on päeva jooksul üks trennisessioon teha pikkuses 30min-1,5h olenevalt sellest palju jõuad ja suudad endale harjutusi paika panna. Võid teha rinnale näiteks 9 seeriat. 3x3x3 erinevat harjutust. Ehk kolm seeriat ühe harjutusega, siis teed teistmoodi jne.

Kordustega pead ise vaatama - tee harjutused võimalikult aeglaselt ja kontrollitult nii hoiad tehnika korras ning suurendad koormust lihastele - kuna sul väikesed raskused siis aitab see omajagu.

Kokkuvõttes annab isegi kuu ajaga palju ära teha. Kuid pead ise sellesse investeerima. Max. tulemuste jaoks pead ikka treening/toitumiskava tellima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×