Jump to content
Aile

Kas eestlased on kiuslikumad, kui teised rahvused?

Recommended Posts

Mõtiskluseks panen kaks intervjuud Rein Taageperaga.

Kuidas sisseharjunud tõredus on võlts.

Pigem ülesehitav arutlus, mitte mahakiskuv. Kõige pealt kiitus....siis parandus ja lahendus.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Vaatasin mõlemat intervjuud. Mina näen siin poolikut tõde. Mäletan, kui vene ajal sai rongis sõidetud ning rongijuht või selle abi hõikas valjuhääldisse uue peatuse nn. "tõredalt"-

"Mjagiste" (eesti keeles Mägiste)

Minu jaoks väga nauditav ja sõidu ajal mitte ei tahtnud magama jääda, sest varsti tuli Tõravere. ;)

See selleks. See, et herr professorile paistab inimene tõre ja ei naerata, on ühepoolne arvamus. Imelik, aga miks ma väldin naeratavaid klienditeenindjaid? Mul on vist mingi viga küljes? ;)

See, et teatud inimene midagi ootab klienditeenindajalt, on normaalne! Miks minu valikuvabadust hakatakse piirama, seades kõik klienditeenindajad ühtsesse standardvormi! Loodan, et tööandjad, arvestavad edaspidi ka teiste inimestega, isegi vähemustega. :)

Muudetud kasutaja builder poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Vaatasin mõlemat intervjuud. Mina näen siin poolikut tõde. Mäletan, kui vene ajal sai rongis sõidetud ning rongijuht või selle abi hõikas valjuhääldisse uue peatuse nn. "tõredalt"-

"Mjagiste" (eesti keeles Mägiste)

Minu jaoks väga nauditav ja sõidu ajal mitte ei tahtnud magama jääda, sest varsti tuli Tõravere. ;)

See selleks. See, et herr professorile paistab inimene tõre ja ei naerata, on ühepoolne arvamus. Imelik, aga miks ma väldin naeratavaid klienditeenindjaid? Mul on vist mingi viga küljes? ;)

See, et teatud inimene midagi ootab klienditeenindajalt, on normaalne! Miks minu valikuvabadust hakatakse piirama, seades kõik klienditeenindajad ühtsesse standardvormi! Loodan, et tööandjad, arvestavad edaspidi ka teiste inimestega, isegi vähemustega. :)

Hetkel sa käitud nagu tüüpiline eestlane ;)

Leidsid mingi osakese, millega mitte nõus olla. ...ja klammerdusidki sellesse.

Kas hakkabki tulema ainult negatiivset tagasisidet?

Kas kellelgi ei ole mitte ühtegi positiivset kogemust jagada? ....nagu näiteks tema 5 aastane teenindaja lugu?

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Vaatasin mõlemat intervjuud. Mina näen siin poolikut tõde. Mäletan, kui vene ajal sai rongis sõidetud ning rongijuht või selle abi hõikas valjuhääldisse uue peatuse nn. "tõredalt"-

"Mjagiste" (eesti keeles Mägiste)

Minu jaoks väga nauditav ja sõidu ajal mitte ei tahtnud magama jääda, sest varsti tuli Tõravere. ;)

See selleks. See, et herr professorile paistab inimene tõre ja ei naerata, on ühepoolne arvamus. Imelik, aga miks ma väldin naeratavaid klienditeenindjaid? Mul on vist mingi viga küljes? ;)

See, et teatud inimene midagi ootab klienditeenindajalt, on normaalne! Miks minu valikuvabadust hakatakse piirama, seades kõik klienditeenindajad ühtsesse standardvormi! Loodan, et tööandjad, arvestavad edaspidi ka teiste inimestega, isegi vähemustega. :)

Mida sa mõistad ühtse standardvormi all?

Klienditeenindaja peab olema kliendi jaoks avatud. See ei tähenda ju võltsi heatahtlikkust.

Kogu olekuga peab näitama, et ta on seal valmis hea meelega teenindama. Vastupidiselt siis oleks olek:"Ärge mind tülitage! Ma olen pahas tujus!"

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Aile, suur tänu! Tegelikult omaarust positiivse postituse teha ja kas mitte positiivsem vastukaja kui Hr. doktorilt. Muideks see 5- aastane "treening" oleks piirdund ehku peale 2- aastase intensiivtreeninguga, kui mees reaalselt Eestis oleks pidevalt. Muideks, endal on küll lühema ajaga inimene suudetud naeratama panna. Samas ma ei tunne inimest, sest arvata ennemgi teenindaja suutnud naeratada, nagu inimene, kes sattus Herr Taageperaga kokku.

Edit- Tõre- see tähendab ühele inimesele ühte ja teisele teist. See pigem üksteise mittemõistmine võib olla. Kui ma naeratan meeldivalt klienditeenindajale, võib teine pool mõelda midagi muud ja viisakusest mitte naeratada. Miks mitte ise tavalises meeleolus minna klenditeenindaja juurde ja pole ime, kui tene pool ise naeratab. Ma lihtsalt vihjan, et asi läheb juba üle käte. Küll siis surevad need ärid välja, kui meeldivat teenindust ei toimu. Aga see, mis seal või seal kuis käib, on tore asi. Ma usun, et meie "naeratus" võibolla läheks teatud piirkondades USA- s ka peale. Isiklikult ka naeratan klienditeenindajale vahetevahel, aga see ei tähenda ju, et kui ei naerata, et siis halb tuju või olen tõre! Vastupidi! Teinekord(harva) on mul naeratuse taga väga halvad mõtted. Siin ühesõnaga midagi surutakse peale või vihjatakse millelegi, millest võibolla mingi kontingent oleks huvitatud.

Muudetud kasutaja builder poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Mina ei usu,et inimene peab pidevalt naeratama jne.See oleneb ikka isiksuseomadustest ja inimtüübist.Kunstlikult pole vaja midagi tekitada.Küll aga võiks positiivsemalt teistesse suhtuda.

Analüüsi ja mõtlemisevõime puudumine on vast suurim probleem.

Intervjuus oli hästi väljatoodud ka see teiste arvamusestesse negatiivselt suhtumine.Ka foorumis võib seda pidevalt näha.Kas pole mitte,et kui keegi oma arvamus avaldab siis sellele järgneb alati TO... TO ning tehakse maha eelneva postitaja sõnad ning hakatakse lausa varjante välja tooma miks too eksib.Mängu tuleb haridus,vanus jne jne.Kõik millega on võimalik enda isikliku arvamust kaitsta ning teist mahateha.Tähtsam on aga teie enda arvamus mitte võitlus teistega.

Tobedaim ütlus on,ma pole nõus eelkõnelejaga.tähtis see on mida TEIE mõtlete,teadmine sellest kas te jagate sama vaadet teistega ei mängi siinkohal olulist rolli.Tegemist ei ole ju valimistega kus enamhääl loeb. :)

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Aile, suur tänu! Tegelikult omaarust positiivse postituse teha ja kas mitte positiivsem vastukaja kui Hr. doktorilt. Muideks see 5- aastane "treening" oleks piirdund ehku peale 2- aastase intensiivtreeninguga, kui mees reaalselt Eestis oleks pidevalt. Muideks, endal on küll lühema ajaga inimene suudetud naeratama panna. Samas ma ei tunne inimest, sest arvata ennemgi teenindaja suutnud naeratada, nagu inimene, kes sattus Herr Taageperaga kokku.

Minu kogemused on ka lühemad ;)

Mul areneb kassapidajaga jutt vahest ka mustikate kasvatamise, koerte omaduste jne teemadele (stockmanist räägin hetkel).

Üldiselt eelistangi nö enda jaoks juba sissesöödetud radu. Mina tean neid...nemad teavad mind. Igapäevaelus olen ma pigem kulunud jopet ja prashai molodoste kandev tegelane. Kui ei meeldi, ärgu vaadaku. :)

Ikkagi see standartse teenindaja mõiste jäi arusaamatuks?

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Aile ülevalpool muutsin teksti. Ma ei heidagi su mustikate kasvatamist ette............Standrdi üks vorm ongi pealesurutud naeratus klienditeenindaja poolt, kuigi õnneks seda esineb palju ainult Tallinnas rohkesti. Seal see konks peitubki, kiire teenindus ja nad ei oska kliendiga suhelda selles mõttes, et nad ei tunne kliendi vajadusi ja iseloomu. Üleüldine pealiskaudsus ja rohke teadmatus teenindamises vohab, see mille üle nokkida, mitte see, kuidas teenindaja naeratab! Rääkige asjast kurat!

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Mina ei usu,et inimene peab pidevalt naeratama jne.See oleneb ikka isiksuseomadustest ja inimtüübist.Kunstlikult pole vaja midagi tekitada.Küll aga võiks positiivsemalt teistesse suhtuda.

Analüüsi ja mõtlemisevõime puudumine on vast suurim probleem.

Intervjuus oli hästi väljatoodud ka see teiste arvamusestesse negatiivselt suhtumine.Ka foorumis võib seda pidevalt näha.Kas pole mitte,et kui keegi oma arvamus avaldab siis sellele järgneb alati TO... TO ning tehakse maha eelneva postitaja sõnad ning hakatakse lausa varjante välja tooma miks too eksib.Mängu tuleb haridus,vanus jne jne.Kõik millega on võimalik enda isikliku arvamust kaitsta ning teist mahateha.Tähtsam on aga teie enda arvamus mitte võitlus teistega.

Tobedaim ütlus on,ma pole nõus eelkõnelejaga.tähtis see on mida TEIE mõtlete,teadmine sellest kas te jagate sama vaadet teistega ei mängi siinkohal olulist rolli.Tegemist ei ole ju valimistega kus enamhääl loeb. :)

Pidevalt naeratama? Pidevalt ei ole võimalik. ;) Kuid kindalsti ei tohiks tekitada teistes ebamugavust oma tõsidusega (Mis tal jälle viga on??? Kas mina olen ta millegagi ära pahandanud???? ) See nõuab enesekontrolli nagu iga teine tegevus ja paha tuju läheb ka ära, muuseas. Kui ma koertega väljas jalutan, siis ma kontrollin ennast täiesti vastupidiselt...ma ei tohi olla avatud ja naeratav. Mu koerad ei reageeri eriti sõbralikult, kui keegi peaks lambist minuga juttu ajada tahtma.

Postiivne suhtumine jääb vähese empaatiavõime taha pidama. Me ei viitsigi mõtelda, mida teine inimene tunneb või kuidas ta meie käitumist interpreteerib.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Aile ülevalpool muutsin teksti. Ma ei heidagi su mustikate kasvatamist ette............Standrdi üks vorm ongi pealesurutud naeratus klienditeenindaja poolt, kuigi õnneks seda esineb palju ainult Tallinnas rohkesti. Seal see konks peitubki, kiire teenindus ja nad ei oska kliendiga suhelda selles mõttes, et nad ei tunne kliendi vajadusi ja iseloomu. Üleüldine pealiskaudsus ja rohke teadmatus teenindamises vohab, see mille üle nokkida, mitte see, kuidas teenindaja naeratab! Rääkige asjast kurat!

Mitte mina ei kasvata mustikaid vaid x-kassapidaja tuttav kasvatab mustikaid :)

Minul oli lihtsalt hea tuju, sest võõras inimene tahtis (pidas seda võimalikuks) ennast mulle avada.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Arvan,et inimestel on ka natuke erinevad ootused ja lootused teenindaja suhtes.minule isiklikult jälle meeldib teatud mõttes tõsine,neutraalne kuid proffesionaalne suhtumine bussijuhi,müüja..poolt.

Kindlasti on siin ka naiste ja meeste vahelised erinevused.Mina meesterahvana eelistan tõsisemat ja mitte väga isikliku suhtlusvormi.Perekond ja tuttavad on juba teine lugu.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Enamikule siit kulub ära üks pikem visiit lõunariikidesse, kus inimesed on tõesti suhtlemises avatumad, kuid sealjuures tasub rakendada ettevaatust, kuna mõned võivad ka ebaausad olla. Äri poolel on väga hea suhelda rangemate riikide kodanikega, sest lõunamaised tihtipeale jäävadki asja edasi lükkama (manana attitude).

Eestlastel on seega plusse ja miinuseid ning kõik oleneb, millise mätta otsast me asja vaatame.

Muudetud kasutaja nightq poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Arvan,et inimestel on ka natuke erinevad ootused ja lootused teenindaja suhtes.minule isiklikult jälle meeldib teatud mõttes tõsine,neutraalne kuid proffesionaalne suhtumine bussijuhi,müüja..poolt.

Kindlasti on siin ka naiste ja meeste vahelised erinevused.Mina meesterahvana eelistan tõsisemat ja mitte väga isikliku suhtlusvormi.Perekond ja tuttavad on juba teine lugu.

Kui sa juba suhtled, siis tuleks suhelda nii, et teisel ei jää muljet, et sa teed seda vastumeelselt. Oled nõus?

...ja teema põhiküsimus oli, kas eestlased on kiuslikumad kui teised rahvused? Kas me näeme peamiselt positiivset ja otsime lahendusi, et oleks veel positiivsem või viriseme iga algatuse puhul, teeme idee maatasa, ilma konstruktiivseid ideid ise omamata.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Aile, ei ole eestlane kiuslik rahvas! Statistiliselt vaevalt sellelt iseloomult erineme suurelt. Vaata videot ja herr arvates on kiuslik küsida ühte limonaadi pudelit suurest pakist!? KAS SEE IKKA ON KIUSLIK INIMENE? Jah müüja kohalt küll, aga teist poolt ei eksisteeri nagu? Rahunege maha.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Aile, ei ole eestlane kiuslik rahvas! Statistiliselt vaevalt sellelt iseloomult erineme suurelt. Vaata videot ja herr arvates on kiuslik küsida ühte limonaadi pudelit suurest pakist!? KAS SEE IKKA ON KIUSLIK INIMENE? Jah müüja kohalt küll, aga teist poolt ei eksisteeri nagu? Rahunege maha.

Mul on olnud õnn suhelda nii härra kui ka proua Taageperaga ja ausalt öeldes erinevad nad meie tavakontingendist üsna tublisti :)

Üs....ei ole hea võrdlus.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Aile, selles asi ongi, kõik ei pea samasugused olema. See, et mul sellised tuttavad on, ei tähenda, et mul maailmavaated muutuksid. Paljud asjad, kultuurierinevused USA- s ja välisriikides võivad olla teistsugused. Saan aru, aga omaks ei pea seda võtma ja ei hakka ka teise riigi kodakondsuse omamisel oma rahvuslike "kiikse" analüüsima.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Minu, kui eestlase jaoks, on minu rahvas kõige parema ja sobivama iseloomuga, välja arvatud seltskond alaväärsust põdevaid tegelasi, kes meid kogu aeg teistega võrdlevad ja vigu leiavad!

Muudetud kasutaja Undionu poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Minu, kui eestlase jaoks, on minu rahvas kõige parema ja sobivama iseloomuga, välja arvatud seltskond alaväärsust põdevaid tegelasi, kes meid kogu aeg teistega võrdlevad ja vigu leiavad!

Kas see teravus käis nüüd Taagepera kohta? :)

Loomulikult on osadel inimestel hea ja mugav, kui neil lastakse olla nagu nad on. See ei tähenda veel, et nad võiksid oma isiksusomadusi kogu rahvuse peale laiendada.

Meil oli üsna hiljuti üleval teema Kuidas muuta foorumit sõbralikumaks. See video sobiks sinna väga hästi.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    Ühtegi registreeritud kasutajat ei vaata seda lehte.

×