Jump to content
50 A.E.

mis oleks head toidulisandid. andke nõu

Recommended Posts

Tervist, olen 18 ja sooviks kasvatada lihtsalt puhast lihasmassi veel rohkem juurde.

Võin öelda, et olen treeningus juba vana tegija aga toodete võtmises alles täielik algaja. Küsin otse ära, et mida peaks siit lehelt tellima siis? Olen kuulnud kreatiinist palju head. Tellisin siit muidu Muscle+ ja plaanin seda võtta vähemalt 3-4 korda nädalas tund enne trenni ja kohe peale trenni(2 korda päevas).

Järgmised korrad plaanin tellida Creatine(300g) ja Kreatiin Monohüdraati(ükshaaval), siis võibolla proovida ära ka Mass2 ja Whey3 800g.

Oskab aga keegi hoopis anda muid soovitusi või öelda kas teen õigesti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas kreatiin ja kreatiin monohüdraat pole mitte sama?

See selleks. Ise võtsin ka esimesel aastal lisandeid, nüüd vahetasin selle korraliku ja n.ö kontrollitud toitumise vastu ning peale selle, et arengut on kuidagi paremini näha on see variant ka palju mõnusam:) Muidugi kui korralikuks toitumiseks piisavalt aega pole, siis tuleb lisandid mängu võtta.

Kreatiini ainult tarbin senimaani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas kreatiin ja kreatiin monohüdraat pole mitte sama?

See selleks. Ise võtsin ka esimesel aastal lisandeid, nüüd vahetasin selle korraliku ja n.ö kontrollitud toitumise vastu ning peale selle, et arengut on kuidagi paremini näha on see variant ka palju mõnusam:) Muidugi kui korralikuks toitumiseks piisavalt aega pole, siis tuleb lisandid mängu võtta.

Kreatiini ainult tarbin senimaani.

Lisandid ei asenda korralikult toitumist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toitun küll korralikult ja söön just kõike mis mõjub lihastele hästi(Muna, igasugust liha, kodujuust, piim). Mõtlesin lihtsalt, et nende toodete kasutamine annab veel rohkem juurde lihasmassi jaoks. Kreatiinist lihtsalt siis äkki piisab?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toitun küll korralikult ja söön just kõike mis mõjub lihastele hästi(Muna, igasugust liha, kodujuust, piim). Mõtlesin lihtsalt, et nende toodete kasutamine annab veel rohkem juurde lihasmassi jaoks. Kreatiinist lihtsalt siis äkki piisab?

Kõigepealt tee ikka endale A ja O selgeks , siis vaata lisandite poole !

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja O ikka selged sellel teemal. Arvan nüüd, et midagi muud peale kreatiini vaja ei olekski.

Ma aga ei saa taastusjoogi põhimõttest aru. Ma ei tee midagi erilist peale treeningut mis oleks väsitav. Pealegi, inimene saab ennast taastada ka puhkamisega. Milleks taastusjoogid siis? On need siis rohkem aktiivsetele inimestele, kes peavad pärast trenni veel edasi tegutsema raskelt???

Lihtsalt vajaks midagi mis teeks treeningud mõjuvamaks või muidu kasvataks lihasmassi.

Ja kas see teeks asja tõhusamaks kui ma võtaks Muscle+ ka enne trenni?

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja O ikka selged sellel teemal. Arvan nüüd, et midagi muud peale kreatiini vaja ei olekski.

Ma aga ei saa taastusjoogi põhimõttest aru. Ma ei tee midagi erilist peale treeningut mis oleks väsitav. Pealegi, inimene saab ennast taastada ka puhkamisega. Milleks taastusjoogid siis? On need siis rohkem aktiivsetele inimestele, kes peavad pärast trenni veel edasi tegutsema raskelt???

Lihtsalt vajaks midagi mis teeks treeningud mõjuvamaks või muidu kasvataks lihasmassi.

Ja kas see teeks asja tõhusamaks kui ma võtaks Muscle+ ka enne trenni?

No tundub, et A ja O pole selge kui selliseid küsimusi esitad.

Taastusjoogi põhimõte on anda kehale toitaineid peale treeningut. Kui trennijärgne toidukord ei jää liiga hilja peale siis pole mingit karjuvat vajadust juua taastusjooki. Taastusjooki on kindlasti mõttekas juua siis kui päevas on rohkem kui üks trenn.

Mingit märkimisväärset lihasmassi see sulle selga nüüd ei kasvata kui hakkad proteiini tarbima peale trenni (juhul kui tavatoitumine on paigas). Esimene soovitus olekski oma päevane toitumine üle vaadata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No alusta ikka kõige traditsioonilistematest asjadest. Valk ja kreatiin. Kui saad valku piisavalt, ka peale trenni, siis võta ainult kreatiini. See on see, mis kõige rohkem mõjub ja ka rahakotile kõige odavam tõenäoliselt on. Teised lisandid annavad ka kindlasti midagi juurde, kuid need siis kasutusse, kui kreatiinist jääb väheks. Ning need taastusjoogid tunduvad suht mõttetud olema. Viskasin paari koostisele pilgu peale, midagi erilisemat pole kui valk, kreatiin ja paar aminohapet. Neid võid ise kokku segada, tuleb odavam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No alusta ikka kõige traditsioonilistematest asjadest. Valk ja kreatiin. Kui saad valku piisavalt, ka peale trenni, siis võta ainult kreatiini. See on see, mis kõige rohkem mõjub ja ka rahakotile kõige odavam tõenäoliselt on. Teised lisandid annavad ka kindlasti midagi juurde, kuid need siis kasutusse, kui kreatiinist jääb väheks. Ning need taastusjoogid tunduvad suht mõttetud olema. Viskasin paari koostisele pilgu peale, midagi erilisemat pole kui valk, kreatiin ja paar aminohapet. Neid võid ise kokku segada, tuleb odavam.

Mida sa taastusjoogist ootad, et mida see peaks sisaldama peale valgu, kreatiini ja paari aminohappe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida sa taastusjoogist ootad, et mida see peaks sisaldama peale valgu, kreatiini ja paari aminohappe ?

Pole kunagi ostnud, pole kunagi uurinud. Kui tahta midagi sellist osta, siis ütlen uuesti, on odavam ise kokku segades. Aga noh, mugavus loeb nagu siin ühes teises teemas arutatakse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist, olen 18 ja sooviks kasvatada lihtsalt puhast lihasmassi veel rohkem juurde.

Võin öelda, et olen treeningus juba vana tegija aga toodete võtmises alles täielik algaja. Küsin otse ära, et mida peaks siit lehelt tellima siis? Olen kuulnud kreatiinist palju head. Tellisin siit muidu Muscle+ ja plaanin seda võtta vähemalt 3-4 korda nädalas tund enne trenni ja kohe peale trenni(2 korda päevas).

Järgmised korrad plaanin tellida Creatine(300g) ja Kreatiin Monohüdraati(ükshaaval), siis võibolla proovida ära ka Mass2 ja Whey3 800g.

Oskab aga keegi hoopis anda muid soovitusi või öelda kas teen õigesti?

1. Fast'i Creatine ongi juba Kreatiin monohüdraat.

2. Kui tahad alustada toidulisanditega, soovitan alustada sul kõige lihtsamast shake'st - Vadakuvalk (ntx Hera80), süsivesikud ja miks mitte, ka kreatiin.

Tund aega enne trenni Muscle+? Millest selline mõte? Ma tarbiks shake'i pigem vahetult enne trenni, sest vadakuvalk on väga kiiresti imenduv valk ning kui sa seda just piima või muu kaseiinivalgu preparaadiga ei sega, kipub juba peale soojendust kõht tühjaks minema. Aga eks see ole ka mingil määral individuaalne ja sõltub ainevahetusest ja trenni intensiivsusest. Pigem soovitaks enne trenni näiteks tarbida maitsestatud kohupiima.

Peale rasket trenni aga, on shake kindlasti omal kohal.

Edited by jos

Share this post


Link to post
Share on other sites
No räägiti, et enne trenni võtta Muscle+ halba ei tee. Et sellest saab kätte vajalikud ained trenni jaoks ka.

No, kui see sind lohutab, siis peab tõdema, et halba ta tõesti ei tee.

EDIT: Sorri, ei pannud tähele, et M+ on juba vadaku ja kaseiini segu tõepoolest, kuid tund aega enne trenni tarvitada on minu arust küll natuke liiga pikk aeg, vähemalt minu ainevahetusega. Aga eks sa ise vaata, kuula oma keha. Kui ikka enne trenni alustamist juba kõht tühi on, siis antud variant ei toimi.

Üldiselt edaspidi soovitan sul natuke rohkem uurida ja maailma avastada, enne kui otsuse langetad. Võid nõnda raha kokku hoida.

Edited by jos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis muud kui toitu õigesti, tee õigesti trenni. Peale trenni soovitan võtta jah nagu ära mainiti siin juba, shake'i. Soovitan whey+ või hera80. Lisavalk halba ei tee. Ja varu kannatust lihasmassi kasvatamisega, üleöö ei kasva sul lihamäed igasuguste toidulisandite võtmisest... Trenni tuleb nautida.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whey+, Whey3, Hera80, Prode90. Millist neist kõige rohkem soovitate?

ma ise võtsin viimasena whey3-e, aga siin soovitavad võtta whey+ aga no vali ise üks ja alusta proovimist eks see ole kõigil maitse asi ja iga tooded mõjub vb erinevalt, seda ei oska nii öelda..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whey+, Whey3, Hera80, Prode90. Millist neist kõige rohkem soovitate?

Nagu JarmoOberst juba ütles, siis Prode90 on piimavalk, ehk siis aeglaselt imenduv valk. Enamus tituleerivad seda, kui nighttime protein, mina olen aga tarvitanud ka enne trenni shake'na.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänan väga. Proovin varsti siis neid.

Praeguseks aga, kas see on normaalne, et Muscle+ lahustub halvasti ja peale pikka pikka segamist saab see ikkagi mõnede suurte tükkidega vedeliku sees joodud?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tänan väga. Proovin varsti siis neid.

Praeguseks aga, kas see on normaalne, et Muscle+ lahustub halvasti ja peale pikka pikka segamist saab see ikkagi mõnede suurte tükkidega vedeliku sees joodud?

Muscle+ lahustub väga hästi, on sul ikka korralik shaker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lahustumist võib muuta, kui lisad veele pulbrit või siis proovi just vastupidi... ,,sõel,, shakeris on ka pisut tükkidega abiks ning kindlasti tuleb korralikult raputada :( Mass2 on minu arvates ainult vitamiinide poolest hea.. muidu seda eriti ei poolda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×