Jump to content
Sign in to follow this  
Philyra

kõhulihased?

Recommended Posts

Muidu amazoni lehel on vast selle kohta isegi kõige rohkem infi. Aga nu, eks teed kõhtu nagu igat teist lihasgruppi. Piisava vahega ( puhkus päevade mõttes ) ja siis kas 3-4 seeriat ja igas seerias 15-20 kordust. Ega seal muud erilist imet ei olegi nagu. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

15-20 kordus on minu meelest palju. Kui ikka tahad lihasmassi juurde, siis pigem võta lisaraskus kasutusele ja tee 10-15 kordust. Treeni nii u 3 korda nädalas ja kokku ühes trennis kõhule u 4-5 harjutust.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dev.

Räägitakse ,et kõhule ja säärtele sobib kõige paremini korduste arv 25-35 vahel!

Aga jah kõik on inviduaalne..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõhulihas on just seesugune lihas, millele tehakse enamasti reljeefi, seega peaks kordusi rohkem olema. Endal jäävad tavaliselt kordused 20-25 vahele, sest seal paigas paneb juba kõhu metsikult "põlema". Kokku 2 harjutust ning kuidas kunagi jäävad seeriate arvud 6-8 vahele (kahe harjutuse peale kokku).

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuule algaja .Mine võta raamatukogust või osta endale üks Jõusaali anatoomia raamat.Seal on kõik sees pildid ja kuidas peab tegema nei harjutusi.See raamat on väga hea ja siis sul enam ei ole neid lolle küsimusi

Share this post


Link to post
Share on other sites

inimesed kas te ei voiks palun kasutada otsingut ja vanu foorumeid et ei tekiks nii palju kirduvaid teemasid! nagu iga nadal kohulihased teemaks!

PS vabandan et pole t2pit2hti (v2lismaa)

Share this post


Link to post
Share on other sites
inimesed kas te ei voiks palun kasutada otsingut ja vanu foorumeid et ei tekiks nii palju kirduvaid teemasid! nagu iga nadal kohulihased teemaks!

PS vabandan et pole t2pit2hti (v2lismaa)

Kiire küsimus ka siitpoolt ... minu teadmiste kohaselt võib kõhulihaseid kasvõi iga päev teha ... või siiski peaks jätma vähemalt 24-48h taastumisaega ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kõhulihased on lihased nagu ikka. Olenevalt - kui soovid treenida endale suurt lihast kõhtu siis tee vähem kordusi, kui soovid peenemat vöökohta siis tee rohkem ( 20 ja rohkem ) kordusi ühes seerias.

Kindlasti anda ka kõhulihastele taastumiseks kahe treeningu vahel piisavalt aega - vähemalt 3 ööpäeva. Aga ega ainult kõhulihaseid treenides saa kõhulihaseid välja.

See kas kõhulihased on väljas või sõltub juba keha üldisest rasvaprotsendist ja just kõtu peale kogunenud rasvahulgast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kindlasti peab kahe trenni vahele jääma taastumisaeg.. Mul endal on olnud, et tegin kõhtu raskustega pea iga päev--pikapeale läks ikka räigeks+kasu ei mingisugust. Peale trenni järgmine päev valusad ei olnud, aga järgmises trennis lõi räige valu sisse+jõudu üldse ei olnud . Aga andsin nats puhkust+ trenni muutsin iseenesest pikemaks ja panin raskusi juurde, ning tulemused tulevad mühinal :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kindlasti peab kahe trenni vahele jääma taastumisaeg.. Mul endal on olnud, et tegin kõhtu raskustega pea iga päev--pikapeale läks ikka räigeks+kasu ei mingisugust. Peale trenni järgmine päev valusad ei olnud, aga järgmises trennis lõi räige valu sisse+jõudu üldse ei olnud . Aga andsin nats puhkust+ trenni muutsin iseenesest pikemaks ja panin raskusi juurde, ning tulemused tulevad mühinal :rolleyes:

ma rebisin algul nädalas 4 päeva jutti ja võimalikult raskelt kõhulihaseid ... see maksis omakorda kätte ... lõi peale sööki ikka põhja alt ära küll :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ise teen korralikult (erinevaid seeriaid) kuskil 3x nädalas.. muidu mitmesugustes aeroobikatundides tehtavad kerged kordused tulevad ka juurde (aga ma ei nimetaks neid eriliseks kõhulihasetrenniks). Aastaid tagasi tegin muidu iga päev (peale õhtust jooksu) u 5min erinevat moodi (alakõht, põikilihased jne) ja peaksin mainima, et ületreeningut küll ei tundnud (tegin ikka päris pikalt niimoodi) ja kõht oli ilus ja lihased paistsid ka välja ! Et ei teagi nüüd, milline variant õigem oleks... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ise teen korralikult (erinevaid seeriaid) kuskil 3x nädalas.. muidu mitmesugustes aeroobikatundides tehtavad kerged kordused tulevad ka juurde (aga ma ei nimetaks neid eriliseks kõhulihasetrenniks). Aastaid tagasi tegin muidu iga päev (peale õhtust jooksu) u 5min erinevat moodi (alakõht, põikilihased jne) ja peaksin mainima, et ületreeningut küll ei tundnud (tegin ikka päris pikalt niimoodi) ja kõht oli ilus ja lihased paistsid ka välja ! Et ei teagi nüüd, milline variant õigem oleks... :rolleyes:

individuaalne värk suht :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×