Jump to content
Sign in to follow this  
OltsPoiss

Järjekordne hädaline

Recommended Posts

Tere! Elan ühikas, kuupeale saan vaid toidujaoks ca 200 eek. Põhjus seisneb selles, et saan vanematelt suuremosa toidu otse kätte ning pole otsest vajadust poes väga käia. Olen 186 cm pikk, 18 aastat vana ( saan jaanuaris 19 ), hetkel kaalun 85.3kg. Trenni teen tavaliselt 4x nädalas, vahel 5. Ep-neljapäev, vahepeal ka reedel, laupäev ja pühapäev jäävad puhkuseks. Olen tegelenud üldse jõusaaliga kokku c 3 aastat ( suvel pole jõudnud trenni minna ), praegune õppeaasta võtsin kätte ning hakkasin korralikult tegelema. Varem tegin kergejõustikku ( lühimaa jooksjana ) ja jõusaali 50-50. Oleks vaja natukese siit-sealt sättimist toidukordades, kogustes ning millegi vahetamises/asendamises - ühesõnaga asjatundjate poolset nõustamist. Otsese kaalumisega ma ei tegele, söön niipalju, kui sisse läheb.

Hetkel söön hommikuti kaerahelbeid, säästu omi, hea odav. Tuleb tõdeda, et vahepeal on hommik toiduta jäänud, kuna, kas magan sisse või eilsest tundub veel kõht täis ning toit ei lähe lihtsalt sisse. Kui eelmisest õhtust on tavaline söök ( kartul ja liha nt ) üle jäänud, lasen selle soojaks ning kaerahelbed jäävad tegemata.

Päeval, kell pool 12 söön koolis lõunat, mida pakutakse. Suppi, praadi, makarone, riisi vms, oleneb päevast. Kõrvale piima ning paar kääru saia-leiba.

Ennem trenni ( kell 3-4 )söön 5-6 keedumuna, mõne võileiva.

Peale trenni ( umbes kell 8-9 )söön tavaliselt kas: Riisi, Kartuli või makaroni roogasid. Kindlasti teen vähemalt kord nädalas sealiha, 700g- 1,2 kg lihakamakas. Makaronide kõrvale üritan teha nii tihti, kui võimalik hakkliha, et need kokku segada.

Otseselt mingit kohupiima jms piimatooteid ma ei söö, kuid vahepeal tuleb ka neid toidukordades ette.

Nädalavahetustel, kui ma olen kodus, üritan süüa palju jogurtit, pudinguid, vahel ka erinevaid lihatooteid ( pihve, loomaliha, suitsuvorsti, sinki ), pelmeene, kalapulki vms, mis kätte satub ning millest ühikas puudu jääb. Kodus olles puudub mingisugune tava, kuna ma mida söön. Ajan näost sisse just siis, kui tunnen, et on isu.

Augusti lõpus ma kaalusin 78.5 kg. Alustasin septembrist tõsise trenniga ning oktoori lõpuks sain kehakaalu 86 peale. Ennem suve kaalusin 81kg. Juu siis toitumine oli piisav, et kaal saada üles. Peale seda enam tõusnud pole, on jäänud stabiilseks. Kõikunud kilo-poolteist siia-sinna. Arvan, et millestkist jääb vajaka, kuid millest.. Kindlasti mõni soovitab osta spetsialistilt toitumiskava jms. Ütlen niipalju, et mul ei leiduks sellejaoks raha... Kodus saab lihtsalt paremaid toite nautida põhjusel, kuna ema töötab soosival kohal.

Toidulisandina kasutan praegu L-Leutsiini. Taastumise eesmärgil soovitati. Seda esimese purgi näol ning seda jätkub veel kauaks, pole otsest plaani lisandite peale kulutada.

Küsimus siis. Mida peaksin muutma argipäeva toidukordades ning kas ma peaksin tegema mingi umbkaudse toitumise järgimise ka nädalavahetustel? Mida soovitaksite rohkem süüa ning mida lisada? Palun ka seda arvestada, et mingeid kalleid asju mitte soovitada.

Tänan ette neid, kes leiavad aega ja tahet, et nõustada B)

Lisan: Palun arvestada seda, et kuna ise ei teeni, pean lähtuma vanemate sissetulekutest ning sellest, palju neil endal kulub ja siis, palju ma ise saan. Päevad pole vennad, veelvähem kuud. Mõnes kuus läheb toitudega paremini, mõnes kehvemini. Paluks mitte arvustadan ning säilitada mõistvat suhtumist.

Edited by OltsPoiss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõigepealt peaksid sa ütleme ,et mis on sinu eesmärk.Kas suurema aeroobse võime arendamine või lihasmassi kasvatamine? Kui eesmärgiks on suurem lihasmass siis sööd sa ilmselgelt liialt vähe valku.Lihasmassi arendamisel on tähtis süüa igapäev õieti,hetkel ei saa su keha enda ülesehitamiseks piisavalt materjali.Hea ,et vähemalt nõu küsid , Bonsuna foorumis leiad "steroidimehi" ,kes söövad massitsükli ajal võileiba ning õuna B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 eeku kuus on ilmselgelt vähe, et toitumine ideaalseks muuta. Soovitan aga selle raha, mis läheb Leutsiinile lükata hoopis valgulistele toodetele. Eks see toitumine sul jube nadi ole, aga 200 eeku eest on tõesti raske rohkemat tahta.

Sinu jutust jääb mulje, et kodus on sul toitumine korras. Kaugel sellest. Pudingud, jogurtid, pelmeenid pole mingi korralik toit. Proovi vähemalt kodusest toitumisest maksimum võtta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
200 eeku kuus on ilmselgelt vähe, et toitumine ideaalseks muuta. Soovitan aga selle raha, mis läheb Leutsiinile lükata hoopis valgulistele toodetele. Eks see toitumine sul jube nadi ole, aga 200 eeku eest on tõesti raske rohkemat tahta.

Sinu jutust jääb mulje, et kodus on sul toitumine korras. Kaugel sellest. Pudingud, jogurtid, pelmeenid pole mingi korralik toit. Proovi vähemalt kodusest toitumisest maksimum võtta.

Ma polegi rääkinud, et tahaksin midagi ideaalseks muuta. Lihtsalt parandada, sättida, et tulemused ning areng jätkuks. Ideaalseks muutmisel peab olema ikka paks rahakott:). Ma ei investeeri seda raha sinna pidevalt ( L-Leutsiini ), vastupidiselt, nagu sa arvata võid. Ma lihtsalt korra ostsin, et proovida. Vähemalt lihasväsimus kadus ära.

Ma arvan, et ega sinagi tavapärase toidukõrvalt muid asju ei söö. Kui sa just lause irooniast aru said. Ausaltöeldes on maru tülikas, kui pead koguaeg sööma makarone, riisi ja kartulit. Ega ma ei söö neid pudinguid, jogurteid ja pelmeene prae asemele... Need on lihtsalt nn vahepalad. Ma ei usu, et see peaks midagi halba tegema minu toiduvalikus. Kas mulle tundub valesti, me ei saanud nüüd üksteisest lihtsalt piisavalt selgesti aru või ma väljendasin end kehvasti.

Vastus Leinekasele: Plaan oleks ikka lihasmassi saada, mis on siiamaani õnnestunud kuid toppama jäänud. Ehk treeningplaan oli ka liialt kaua sama. Sain nüüd uue, õnneks ei pidanud midagi maksma ning eks näis, kas annab paremaid tulemusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pole just toitumise ekspert aga soovitaks sul süüa hommikuks putrusid, et saaksid oma süsivesikute laksu kätte. Isiklikult minu magu küll ei taha seedida hommikul praadi B) . Pasta on hea kui sa soovid tegeleda vastupidavus alaga, mina isiklikult treenin 5x nädalas jooksu seega minu toidu osas on pasta peamine, muidugi täistera pasta ja kui sa teed omale riisi siis soovitan kasutada pruuni mitte valget, sest valge pasta ja riis on sama nagu jahu sisse ajamine. Minu seedimise kitib kinni :D . Soovitan iga toidu kõrvale mingit rohelist salatit teha, mitte aint tomati ja kurgi oma. Pihvide asemel soovitan süüa ikka lihatooteid. Olen kuulnud et ka kohupiim ja teised piimatooted on head :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×