Jump to content
Ott Kiivikas

Mikk Raudsepp

Recommended Posts

Poseerimine on tehtud peale jalatrenni, seega võite ette kujutada mis see jalg tegema hakkab kui puhkust saab...(võrdlus siis piltidega enne dieedi algust 93,5kg ja täna 79,9 kg)

post-22-1291651485_thumb.jpg post-22-1291652994_thumb.jpg

post-22-1291651505_thumb.jpg

post-22-1291651522_thumb.jpg post-22-1291653091_thumb.jpg

post-22-1291651536_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

krt. vaatan ise seda kust me liikuma hakkasime suve algul ja mis nüüd on toimunud, siis peab ütlema, et ei oleks uskunud, et see pilt nii palju muutub, päris karm on just see kui on kõrval see suve algul tehtud pilt..... :) Kõht jalad poos on eriti karm võrdlus enne ja nüüd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kellegil on probleeme hindmisega kui palju kilosid peaks ta võistluseks maha jõuda, et tippvormi jõuda, siis võib hinnata oma välist rasvaprotsenti Miku omaga hooajaväliselt ja siis annab enam - vähem tuletada, kus see võistlusvorm olla võiks. (Olgu öeldud, et praegu on tegemist ka tõenäoliselt minimaalse lihasmassi kaoga, kiirema kaalulanguse tepo juures oleks ka lihast rohkem läinud).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui palju dieedi alguses päevane kaloraaz oli ja palju nüüd on?

Mikk tõenäoliselt ütleb täpsemad numbrid - kuid viimasel nädalal on numbrid alla 2000 kcal ööpäevas. Võrreldes Imrega on see muidugi sünnipäev..... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui palju dieedi alguses päevane kaloraaz oli ja palju nüüd on?

Selline nägi menüü välja alguses:

mysli_Shnekopf teravili 100.0 9.30 64.10 4.20 331.0

piim piimatoode 200.0 6.60 9.40 5.00 108.0

kohupiim_vanilli piimatoode 150.0 20.55 16.80 0.15 150.0

banaan puuvili 120.0 1.20 24.00 0.00 111.6

riis_pruun sys 90.0 2.34 25.38 0.99 121.5

kapsa_kurgi_porro_salat k88givili 200.0 1.40 7.00 0.00 39.2

veise_sisefilee liha 90.0 26.44 0.00 4.50 146.7

ketsup sys 35.0 0.31 8.44 0.04 36.0

hapukoor piimatoode 25.0 0.75 1.00 2.50 29.5

leib teravili 40.0 2.96 18.48 0.60 88.0

veise_sisefilee liha 100.0 29.38 0.00 5.00 163.0

riis_pruun sys 90.0 2.34 25.38 0.99 121.5

kapsa_kurgi_porro_salat k88givili 200.0 1.40 7.00 0.00 39.2

kreeka_p2hkel p2hkel 25.0 3.58 4.57 15.48 173.8

hapukoor piimatoode 25.0 0.75 1.00 2.50 29.5

ketsup sys 35.0 0.31 8.44 0.04 36.0

shake toidulisand 80.0 31.20 38.88 3.52 310.0

banaan puuvili 120.0 1.20 24.00 0.00 111.6

mandlid p2hkel 40.0 8.44 5.52 21.40 251.2

tomat k88givili 200.0 1.40 7.40 0.42 40.0

muna muna 0.0 0.00 0.00 0.00 0.0

kodujuust_4 piimatoode 200.0 32.00 5.20 8.00 220.0

leib teravili 25.0 1.85 11.55 0.38 55.0

Summa:

Valk:185.7 Sysivesikud:313.5 Rasv:75.7 Kcal:2712.4

Protsendid:

Valk:27.4 Sysivesik:46.2 Rasv:25.1

Ning nüüd on see kokku kuivanud selliseks:

kaerahelbed sys 90.0 11.25 56.43 5.85 328.1

kohupiim_vanilli piimatoode 200.0 27.40 22.40 0.20 200.0

banaan puuvili 120.0 1.20 24.00 0.00 111.6

leib teravili 30.0 2.22 13.86 0.45 66.0

kapsa_kurgi_porro_salat k88givili 200.0 1.40 7.00 0.00 39.2

kanafilee liha 90.0 26.04 0.00 2.70 133.2

ketsup sys 15.0 0.13 3.62 0.02 15.4

leib teravili 30.0 2.22 13.86 0.45 66.0

riis_pruun sys 50.0 1.30 14.10 0.55 67.5

veise_sisefilee liha 90.0 26.44 0.00 4.50 146.7

kapsa_kurgi_porro_salat k88givili 200.0 1.40 7.00 0.00 39.2

ketsup sys 15.0 0.13 3.62 0.02 15.4

shake toidulisand 70.0 27.30 34.02 3.08 271.3

kodujuust_4 piimatoode 100.0 16.00 2.60 4.00 110.0

mandlid p2hkel 10.0 2.11 1.38 5.35 62.8

Summa:

Valk:146.5 Sysivesikud:203.9 Rasv:27.2 Kcal:1672.5

Protsendid:

Valk:35.0 Sysivesik:48.8 Rasv:14.6

Vabandan, et ma ei ole endast tükil ajal elumärku andnud, aga olud on sellised. Peale EMV hakkas toidukogus kahanema ja ületreeningu esimesed märgid tulid välja. Raske oli, raske...... Aga tänane päev on vähemalt tegevust täis ning peaks mööduma lennult. Fotostuudio, koolis vaja KT kirjutada, autoparandusest läbi hüpata, toit osaliselt kaasa teha, esimene kiht krimmi peale kanda jne. Selle aasta ettevalmistus on toimunud ainult MM-iks, selleks võistluseks laon ma kõik kaardid lauale. Olen võtnud seda ettevalmistust tõsisemalt kui ühtegi teist. Seadnud endale rohkem piiranguid kui kunagi varem, teinud rohkem tööd ja vaeva näinud kui kunagi varem. Kõik see annab parema tulemuse pildis, kuid samas on see nagu pommidega kaal, ühte otsa paned juurde siis liigub teine paigast ära. Kõik see pudru kokku on võtnud mind nii läbi, mis läbi. Tahaks juba hotellitoas jalad seinale visata ja laadima asuda.

Vorm on rahuldav, kuid ennem ma endale õlale ei patsuta kui võistlus on läbi. Kuna kõik on nii pilgul ja ise enda sundimine, tagasihoidmine on raskendatud. Nagu esimene sügisene jää, mis tundub nii hea ja lõbus, kuid võib võtta kiiresti nutuse kuju. Vahepeal näris mind oma teravate hammastega paranoia. Jumala eest ei tohiks haigeks jääda, vigastada, vormi kaotada jne. Muudad grammikese midagi toidumenüüs ja õhtul mõlgub ainult mõtetes, et mis küll hommikune kaal teeb. Sellega veel seoses on olnud viimased kaks nädalat habras uni. Koguaeg on unenäod ja ärkamised. Unenäod on tavaliselt söögisteemalised, ühel päeval nägin kuidas endine koolikokatädi Elve pirukaid müüs ja mina nagu kevadiselt näljane karu tema letti ründasin. Teine kord aga nägin kuidas inimesed olid lennujaama vastu tulnud ja pärisid mis koha ma sain. Mina aga vahtisin juhmi näoga vastu, endal lihapirukas suus ning ei teadnudki mis kohale mind paigutati, peaasi, et suu saaks matsuda.

Trennis lülitasin poolteist nädalat ennem võistlust aeroobse välja. Viimasel keha läbitegemise korral tegin natuke kergemalt 12,10,8,8 püramiidi. Keha jaotus jäi kolmeks: 1) Rind,õlg,tric, kõht 2) Selg, bic 3) Jalg. Treeningpäevade jaotus jäi 2+1 peale. Suutsin raskuseid enamvähem säilitada, kui oligi kehvem päev siis ladusin ikkagi ettenähtud hunniku rauda peale.

Kui teil on küsimusi, siis ärge hoidke neid endile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikul on hirmus vorm ja ma kardan küll, et emakesel Eestimaal ei ole nii kuiva elukat varem nähtud. Teravust on ja visuaalselt ei ole laius ka kuhugi kadunud. Kui see ihu veel pärast kaalumist korralikult laadida saaks, siis tule taevas appi! Et ei juhtuks nii nagu minu konkurendiga viimasel MM-il, siis niipea kui kohale jõuate, otsige üles kontrollkaal, millega kaalutakse ka võistlejaid ning esimese asjana kontrollige kehakaal üle. Klassika MM-il läksid mitmed kaaluga alt, kuna oli kaasa võetud oma kaal, mis näitas vähem. Jään huviga ootama, kuidas Mikul läheb!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuivusega on kindlasti mehi kes on samal tasemel - kaasaarvatud sa ise, kuid lisaks on head proportsioonid ja piisavalt ka juuniorite klassika jaoks ka massi. Eks paistab, oluline on see, et kodutöö on hästi tehtud. Mikk tuli just pildistamisele.

Ennustama vist ei hakka, mis me ikka ootusi üle krutime, südames teame ju küik mille järele minnakse..... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
....Teine kord aga nägin kuidas inimesed olid lennujaama vastu tulnud ja pärisid mis koha ma sain. Mina aga vahtisin juhmi näoga vastu, endal lihapirukas suus ning ei teadnudki mis kohale mind paigutati, peaasi, et suu saaks matsuda.....

Pole tükk aega niimoodi naerda saand B):) . Aga edu igal juhul , vesi naha alla vms.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui kellegil on probleeme hindmisega kui palju kilosid peaks ta võistluseks maha jõuda, et tippvormi jõuda, siis võib hinnata oma välist rasvaprotsenti Miku omaga hooajaväliselt ja siis annab enam - vähem tuletada, kus see võistlusvorm olla võiks. (Olgu öeldud, et praegu on tegemist ka tõenäoliselt minimaalse lihasmassi kaoga, kiirema kaalulanguse tepo juures oleks ka lihast rohkem läinud).

Väga ilus! B)

Hoiame pöialt! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega midagi, tööasjad said ka kiiruga üle vaadatud - jägrgmise aasta EKFL eelarvearutelu ka seljataga ja nüüd veel poest läbi ja koju asju pakkima. Mikul pildistamine ka tehtud - lipp ja koondisedress ka üle antud, õhtul hakkab ennast juba grimmima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ega midagi, tööasjad said ka kiiruga üle vaadatud - jägrgmise aasta EKFL eelarvearutelu ka seljataga ja nüüd veel poest läbi ja koju asju pakkima. Mikul pildistamine ka tehtud - lipp ja koondisedress ka üle antud, õhtul hakkab ennast juba grimmima.

No kes see siis neid pilte niimoodi fotoaparaati jätab?

Rahvas ei jõua enam oodata B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ise mõtlesin toitumisega seoses, et valgu kogus jääb suht samaks dieedi lõikes ja väheneb siis vaikselt järjest süskarite ja võibolla ka rasvade osakaal, aga nüüd näen, et kõik kolm on vähemaks võetud

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Pirukalugu ajas mindki omaette naerma. Salat oleks peaagu suust klavitauurile pudenenud. B)

Oh kui tuttavad emotsioonid. Raske on dieet kindlasti, lisaks valdab mindki siis paranoia ja seda just teiste inimeste suhtes.

Tehtud tööle ei saa midagi ette heita, seega tubli! Nüüd oleneb kõik juba teistest(konkurendid, kohtunikud). Dieet on vähemalt läbi, enam rasva põletama ei pea, nüüd vaid vaja asi ametlikuks teha nii et ole rahulik.

Mis siin ikka, olen mõtetes sinuga. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×