Jump to content
Kristjan-Johannes Konsap

Kristjan-Johannes Konsapi blogi

Recommended Posts

Jätkem nüüd kõik muu, mis olnud ja tulemas. Täna on tähtis päev ja mitte seetõttu, et paljud lapsed oma ristiretke alustasid, vaid täna tegin maestro Kiivikasega lõpuks ära oma 3 kuulise "tagasi vormi" eksperimendi lõpupildid.

Pildid on maestro Oti kaameras ja kui hästi läheb, jõuavad need täna siia teemasse. Või mis, Ott?

Kindlasti panen kohe sinna kõrvale ka juuni ja juuli pildid, et arengut(või selle puudumist?) oleks hea üks-ühele võrrelda.

Seni võite ootusärevusest küüsi närida.

Ei ole mingit ärevust. Isegi kui nüüd keegi sinu pilte vaatab ja kiidabki, et ossa poiss, kus on võimas areng, siis nad teevad seda kaastundest. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile õhtul ei jõudnudki....kuid parandan vea täna hommikul, söön ära ja laen pildid maha ja annan neile veel viimase lihvi, et muutus ikka paremini näha oleks..... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile õhtul ei jõudnudki....kuid parandan vea täna hommikul, söön ära ja laen pildid maha ja annan neile veel viimase lihvi, et muutus ikka paremini näha oleks..... :D

Milline see viimane lihv on? Raudselt kutsutakse mingi arvutigraafik kohale, kes Kirbule lihaseid juurde tuunib :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Projekti lõpp kaal 80,0 kilo ja pilt siis selline. Võtke heaks või pange pahaks.... :D Kirp ise vast paneb need esimesed pildid mis said samas saalis ja sama kaugelt tehtud siia kõrvale, siis on see vahe paremini näha.

post-3216-0-39671100-1346574696.jpgpost-3216-0-17831300-1346574698.jpgpost-22-0-71852700-1346572176.jpg

post-3216-0-37103500-1346574699.jpgpost-3216-0-17513700-1346574700.jpgpost-22-0-64090100-1346572181.jpg

post-3216-0-28041900-1346574701.jpgpost-3216-0-35315100-1346574702.jpgpost-22-0-25257900-1346572186.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öelge mulle, kas teie näete arvutis pilte üksteise kõrval?

Minu väikeses läpakas on kolmas pilt teiste all, mis halvendab võrdlemist ja suurendab scrollimist.

Minul näitab kõiki üksteise all :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul näitab 2 kõrvuti, 1 all. :P

Ülakeha on tublisti edasi läinud nii massi kui ka kuivusega.

Mis järgmine eesmärk on? Hoida seda kuivust ja lihast peale kasvatada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sättige piltide jaoks siis korraks foorum ctrl ja - väiksemaks, nii saab kõik kolm kõrvuti.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ühesõnaga siin nad on. Esimene mõte oli, et see mees ei vaja mitte lisandisponsorlust, vaid sprey-päevituse esmaabi. :D

Kindlasti pole need grimmi, õli, spets valguse ja pumpamiseta(!) tehtud pildid need, mis meid ajakirjalehtedel tervitavad, aga eesmärk olekski pakkuda objektiivset reaalsust.

Püüdsime pildistamiskoha hoida võimalikult sama, lihtsalt aastaaegade vaheldumine tekitas seekord vajaduse kunstvalguse järele.

Kas polnud mitte jalgade teravus isegi pool kilo raskemana ja pärast jalatrenni videol parem, kui siin pildil?

Aga vähemalt on stabiilselt kehvad tingimused. :D Tahtsin eile proovida ka saalivalguse all, kus oleks olnud võimalik peeglist ka enda poseerimist parandada(milles on varu), aga aeg sai otsa.

Iseenesest on plaanis teha ka üks fotosessioon jõusaalis, et pakkuda neile, kes ikkagi läikivaid ajakirjapilte ootavad, eriti ilusat materjali. :D

Aga ok. Tundub liiga vabandamisena. Kui oleks vastupidi: päevitus, õli, valgus ja pumpamine paigas, siis hakkaksid kritiseerijad jälle rääkima, et kogu muutus ongi tänu nendele aspektidele. :D

Ühesõnaga võite kõike neid nippe kasutada, aga peaasi, et siis igal pildistamisel kasutaksite. Ootan huviga, kas keegi suudab samasuguse muutuse kolme kuuga läbida? Võin paki valku ka vahele panna. :D

Hakates vanu pilte sirvima, siis avastasin, et kuigi ma ei näe ka viimasel pildil välja sama hea, kui võistlustel, siis on vahe tõepoolest ikkagi märgatav! Või ma ei andnud endale aru, et alguses ikka nii halvas seisus olin. :D

Teine mõte, mis sellest tulenes, et progressipiltide tegemine on ikka absoluutselt vajalik. Muidu ei saa üldse muutusest aru.

Üritan esimesel võimalusel käia uuesti Mustamäe haiglas DEXA-masinaga rasvaprotsenti mõõtmas. Fitshopi masin pakub selleks hetkel 8-9%, mis on ka reaalne. Ott ütles ka sima järgi, et 5 kg oleks veel võistlusvormist puudu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul näitab 2 kõrvuti, 1 all. :P

Ülakeha on tublisti edasi läinud nii massi kui ka kuivusega.

Mis järgmine eesmärk on? Hoida seda kuivust ja lihast peale kasvatada?

Ma ei tea, kas nüüd massi juurde saab olla dieedi ajal tulnud, aga taastunud v-o tõesti.

Jalad on ka kindlasti kuivemaks läinud, aga seda pidevalt harjutamata ei suuda ma neid poosides(va loomulikult kõht-jalad) pingutada, välja tuua. Õigupoolest pole ma seda kunagi väga osanud. :D

Kahtlen, kas seda kuivust päris hoida suudan, aga rasvaprotsendi tõusu kontrolli all üritaks hoida küll. Plaan on teha nagu treeningkavagagi: 3+1:D

Ehk 3 kuud võtan igas kuus kilokese juurde, neljandal riisun rasvasema koore ehk võtan 1 kg alla. 365 päeva aastas lihas niikuinii ei kasva, niiet need väiksed dieedisutsakad mitte ei takista lihaskasvu, vaid liigset võistluskaalust kaugenemist.

Ka selle 3 kuu ajal oli raskemaid päevi, kuid kui peaksin võistlusdieedi käigus võtma alla samamoodi ainult 6kg ja ainult 3 kuuga ning sama kergelt, siis mis nii viga dieeditada. :P

Selline lühike dieet oleks kergem nii ajule kui aitaks säilitada lisandunud lihasmassi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline lühike dieet oleks kergem nii ajule kui aitaks säilitada lisandunud lihasmassi.

See ongi nii, et mõni võtab kuivana (näiteks Ott või Kalmus) oletame 5kg juurde pärast võistlust, milest oletame 500g on lihas. Teine võtab jälle 15kg juurde, millest on 1,5kg lihas. Tuleb dieet, enamasti kõik alustavad samal ajal dieediga, et mitte kaua piinelda. Siis juhtubki selline asi, et kuivad võtavad 4,7kg rasva alla ja tuligi nüüd 300g lihast juurde. Kes võttis 15kg juurde, võtab selle aja jooksul 14,7kg alla ja jääb ka 300g lihast kasumisse.

Nüüd vaja mõelda, kas oli see seda vaeva väärt, et mõttetult toidule raha alla panna ja siis dieedi aja rohkem piinelda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilt on kuivemaks küll läinud :) Siia juurde oleks veel põnev lugeda muutust jõunäitajate osas.

Ootan huviga, kas keegi suudab samasuguse muutuse kolme kuuga läbida? Võin paki valku ka vahele panna. :D

Mis täpselt simas pead? Kaotada 6 kilo ja ... ? Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei. Ikka molli ilusamaks.

No selle viimase pildiga on küll kõvasti näo kallal vaeva nähtud, aga ilusamaks ei ole kohe kuidagi läinud :P

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

See ongi nii, et mõni võtab kuivana (näiteks Ott või Kalmus) oletame 5kg juurde pärast võistlust, milest oletame 500g on lihas. Teine võtab jälle 15kg juurde, millest on 1,5kg lihas. Tuleb dieet, enamasti kõik alustavad samal ajal dieediga, et mitte kaua piinelda. Siis juhtubki selline asi, et kuivad võtavad 4,7kg rasva alla ja tuligi nüüd 300g lihast juurde. Kes võttis 15kg juurde, võtab selle aja jooksul 14,7kg alla ja jääb ka 300g lihast kasumisse.

Nüüd vaja mõelda, kas oli see seda vaeva väärt, et mõttetult toidule raha alla panna ja siis dieedi aja rohkem piinelda?

Esiteks on raske konkreetset vahet grammi pealt mõõta. Tundub, et mõned võtavad tõesti massiperioodi liialt sõna-sõnalt. Lühikese ajaga võetakse palju juurde ja siis tiksutakse selle pehme vormi peal kuni on taas vaja alla võtta. Kui üldse, siis oleks mõtekas see 15 kg pikema aja jooksul juurde võtta, mitte paari kuuga.

Siin loodetakse vist jälle sellele, et õnnestub kasvatada rohkem, kui üldlevinud 1-2 kg puhast lihast aastas.

Mina tean, et 15 kg kaalutõusust ei moodusta lihas isegi poolt. Minu kaal on tulnud lihtsast pärast võistlusi aja maha võtmisest, kus isu on kontrollimatult suur kurnatuse tõttu ja see taandub alles paari kuuga. Ei viitsi ju ka 365 päeva aastas kogu sööki toidukaalu pealt läbi lasta.

Mina olen omi dieete seetõttu alustanud muidugi varem. Ka aeglane, aga pikk dieet kurnab lõpuks nii vaimu kui ka keha, mis hakkab väsima, ettearvamatult käituma.

Erinev on aga ka dieedi algus ja lõpp. Lihtne on tippkaalust paar kilo alla saada kas või nädalaga lihtsaid asju muutes. Või aidata 150kgsel inimesel paar kilo kaotada, pannes ta kahe koti kommi asemel päevas 1 kott sööma. Kui aga tippvormist ongi puudu vaid paar kilo, kipub iga saja grammi langetamine keeruliseks. Siis on vaja kogemusi, sest tihti saab määravaks just õige otsus kõrvalekalde korral.

Et kes pole enam esimeses nooruses peab arvestama, et rämedalt üle söömine ei garanteeri enam algusaastate lihaskasvu. Samas isegi tippsportlased tahavad end mingi hetk lõdvaks lasta.

Loodame, et seekord mul motti jätkub, et plaanipäraselt tegutseda. Pole ka seda kohutavat nälga, mis pärast võistlusdieeti on.

Peaks vist jätkama igakuiseid vormipilte, aitab ennast rajal hoida...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilt on kuivemaks küll läinud :) Siia juurde oleks veel põnev lugeda muutust jõunäitajate osas.

Mis täpselt simas pead? Kaotada 6 kilo ja ... ?

Oi kurja. Blocki-Henri kõrvad hakkasid kohe liikuma, kui jutt valgule läks. :D

Lihtsalt 6 kg langetada oleks kerge. Mitte et mul valgukotist kahju oleks, aga et asi oleks aus, tuleks vist vaadata rasvaprotsendi muutust ja kaalukaotust kehakaalust protsentides? Kui kellelgi huvi on, võime arutada.

Aga ära sina, Henri küll seda ette võta. Sul on just vaja paisuda. :D

Jõunäitajate osas ma ei oska hetkel erilisi rekordeid välja tuua. Näiteks tegin viimases rinnatrennis negatiivset surumist ja seda pärast ajateenistust esimest korda. Kindlasti oli tulemus väiksem, kui minu rekord selles, sest kui pole konkreetset baasharjutust teinud, siis pole see ka "käe sees". Nt võime ju säärte sirutusi ette teha metsiku raskusega, aga kui ikka kükkinud pole, siis ei tee seal kangi alla ka eriti midagi ära.

Pikalt loorberitel puhkamist aga tõesti ei ole, sest täna on 5x5 jalatrenn ja üritan kükkida rohkem jõutõste tehnikaga, kasutades ka selga. Eks näeb, kas jõuan mingi uue tippmargi teha või on tehnika nii harjumatu, et vajun kangi all kokku nagu kaardimajake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peaks vist jätkama igakuiseid vormipilte, aitab ennast rajal hoida...

Ise pilte ei tee, aga pärast dušši alt tulekut ikka peeglisse vaatad. Ise hindan selle järgi vormi. Näen, et liigne asi hakkab kõhule tekkima, tõmban jälle midagi maha kuni pilt jälle nii on nagu peab.

Pärast Balti matši lasin ise ka ikka ennast väga lõdvaks ja suutsin isegi sixpacki peaaegu ära kaotada.

post-4814-0-96159900-1346586550.png

See pilt ka tõestab seda, et ma pole geneetiliselt midagi nii kuiv kui arvatakse.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

saaks kuskilt lugeda kuidas tõsta massis, samas seda kuivsust säilitada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×