Jump to content
Guest stomach

Punnis kõht

Recommended Posts

Aga et söömisest võib magu välja venida? Seda, et hetkeliselt võib ju välja vendida, kui oled suurema toidukoguse nahka pannud, aga kas söömine põhjustab mao venimist ka hiljem, tänu suurtest toidkogustest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuskilt kuulsin, et tehes kõhulihaseid lisaraskustega tulebki siuke õlleka moodi asi ette :P.. et oma raskustega tulex teha.. endal veel pole

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuskilt kuulsin, et tehes kõhulihaseid lisaraskustega tulebki siuke õlleka moodi asi ette :P.. et oma raskustega tulex teha.. endal veel pole

Just, kõik vastabki tõele, lisaraskustega tehes tuleb punnkõtu ette. Tuleks teha oma raskustega ja keskenduda tehnikale ja teha rohkem kordusi seerias ja puhata vähem kui muidu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just, kõik vastabki tõele, lisaraskustega tehes tuleb punnkõtu ette. Tuleks teha oma raskustega ja keskenduda tehnikale ja teha rohkem kordusi seerias ja puhata vähem kui muidu.

A pull tegelt,kui on lihastest suur kõht?! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pull tegelt,kui on lihastest suur kõht?!

Arvad et s2rgi alt vaadates on ka pull?

Näeb v2lja nagu 6llemees pigem...

Edited by maza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas mitte punnis kõht ei tekki sellest, kui teed kõhulihastele lihasmassi harjutusi (8-12 kordust seerias)?

Loogiliselt võttes, lihasmassi tehes (8-12 kordust seerias), tuleb kõhulihaste massiivsus välja, mitte vorm. Viimane on just see ideaalne kõht enamuste jaoks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pigem on enamusel ikka heast söögist kõhuke ees

mingi osa on kindlasti ka lihastel, aga ütleme et aastaga ikka lihastest punni kõhtu ei treeni, süües annab punnkõhu aga kasvõi mõne kuuga teha

Share this post


Link to post
Share on other sites
pigem on enamusel ikka heast söögist kõhuke ees

mingi osa on kindlasti ka lihastel, aga ütleme et aastaga ikka lihastest punni kõhtu ei treeni, süües annab punnkõhu aga kasvõi mõne kuuga teha

Mõeldud on vist siiski rohkem sellist kõhtu nagu Ronnie Colemanil ja Markus Ruhlil, kõhulihased paistavad ilusti välja aga kõht ise on kuidagi ees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidagi imelik nagu siin teie jutu järgi, et kui käid jõusaalis ja sööd palju tuleb kõht ette, on siis süüdi nagu kõhu punni minemises söök aga siis söögist on siis ka biits punni läinud või, et nagu palju söönud või mis. Minu arvates ikka see kõhulihas on põhiline mis tekitab sellise punnis efekti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõhulihastest vaevalt et nii punni läheb. Kui kõhulihased nii suureks saaks ennast upitada, siis vast oleksid need kere raskeimad lihased. Endal on reeglina ülesöömisest magu välja veninud.

Kuskilt silma on silma jäänud ka fakt, et miskite steroidide söömine pidi ka kõhu punni ajama. Põhjust ei mäleta. Võimalik, et oli miski vedeliku ladestumine siseelundite vahele või siseelundite tursumine vms.

Edited by eintsius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina ei ole yhelgi enam v2hem "puhtal" kulturistil punnis k6htu n2inud.

Reguleerige oma toidukoguseid. Kui tundub raskesti seeditav, muutke menyyd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi siis selles et olen käinud jõusaalis pikemat aega teinudaeroobset trenni ujumine jooks kehakaal on alanenud olen 188 ja kaal 97 pole veel koige hulem aga igastahes ülemised kõhulihased näha aga alumistel pekikiht ikka suht hull küsisin kunagi kalmuse käest kah et kuidas maha võtta vastas et aeroobne aga olen teinud ja ei lähe kas oleks motekas vähem süüa voi jõusaalis lihtsalt kõvast treeenida äkki läheb normaalseks :):D ette tänades Matu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõige pealt peaksid koostama või tellima siit samasellt fitness.ee toitumis kava, sest toitumine väga tähtis osa. Ning kõhulihaste treenimsel treeni koos kõhulihastega alaselga :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kõige pealt peaksid koostama või tellima siit samasellt fitness.ee toitumis kava, sest toitumine väga tähtis osa. Ning kõhulihaste treenimsel treeni koos kõhulihastega alaselga :)

sellest olen jah aru saanud et toitumis kava ja värki kuid söön nii nagu saan hommikul kaerahelbeputru mõni võileib lõunal praad nt snitselkartul salat ja umbes 4-5 ajal kodus midagi praetaolist voi siis herbalife :D ja teine miinus elan vanematega söön seda mida külmikus on

Share this post


Link to post
Share on other sites
asi siis selles et olen käinud jõusaalis pikemat aega teinudaeroobset trenni ujumine jooks kehakaal on alanenud olen 188 ja kaal 97 pole veel koige hulem aga igastahes ülemised kõhulihased näha aga alumistel pekikiht ikka suht hull küsisin kunagi kalmuse käest kah et kuidas maha võtta vastas et aeroobne aga olen teinud ja ei lähe kas oleks motekas vähem süüa voi jõusaalis lihtsalt kõvast treeenida äkki läheb normaalseks :):D ette tänades Matu

Ah sind piinab kortisoli k6ht, sellele ju lihtne lahendus!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sellest olen jah aru saanud et toitumis kava ja värki kuid söön nii nagu saan hommikul kaerahelbeputru mõni võileib lõunal praad nt snitselkartul salat ja umbes 4-5 ajal kodus midagi praetaolist voi siis herbalife :) ja teine miinus elan vanematega söön seda mida külmikus on

Noo ma ise elan täpselt samamoodi vanematega koos, noo ma arvan, et sul mune on ikka külmikus, kodujuustu/koupiima, kui pole siis võiksid ju vanematele öelda, et need on tervislikud ja head ning vajad neid, usun et vanemad poleks vastu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noo ma ise elan täpselt samamoodi vanematega koos, noo ma arvan, et sul mune on ikka külmikus, kodujuustu/koupiima, kui pole siis võiksid ju vanematele öelda, et need on tervislikud ja head ning vajad neid, usun et vanemad poleks vastu!

on ikka aga kui ma munaga ju kasvatan ja kohupiimaga lihasmassi nagu sellesmottes et see valk aga mul oleks ju vaja maha võtta mitte massikasvata :D aga aitähh sellegipoolest uurin bodybuilding.com ist neid asju siis seal on need transformationid seal inimesed kirjutavad omadest kogemustest :):D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ah sind piinab kortisoli k6ht, sellele ju lihtne lahendus!

ei tea mis selle kõhunimi :D:D aga jah piinab küll see mõni mees 100 kilo minust lõhem ja jumalailus kõht saan aru et lihas kaalub rohkem kui pekk aga tahaks tõesti teada kuidas sellest just vabaneda muud kehapiirkonnad korras tean ka seda et rasvapõletus toimub üle keha ja meestel kõht viimane mida põletab keha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ah sind piinab kortisoli k6ht, sellele ju lihtne lahendus!

Räägi veidike sellest lahendusest..

Matukah, kleebin sulle veidi juttu siia..

"Some health studies show that abdominal fat can develop as a result of stress. This is because the hormone cortisol is released during stress, and a high level of cortisol in the body appears to stimulate the storage of fat around the belly and abdomen. Researchers at Yale University studied 60 women and found that the more stress they were under, the more fat they stored around their stomachs. So it appears that a fat belly is most likely to develop in stressed men of any age, and older stressed women."

Ära tee nii palju aeroobset! Mõne aeroobse trenni asemel võiksid teha intervalltreeningut.

http://www.trainforstrength.com/Endurance1.shtml

Edited by Toivo295

Share this post


Link to post
Share on other sites

188 ja kaal 97

Sellise kaalu ja kasvu juures minuarust ei ootakski, et kõht oleks heas vormis.

Mul on kasv 176cm, ja kaalu 75kg juures alles saab kergema pingutusega kõhu pealt midagi näidata, seejuures alumise kõhulihase eraldatust ikka veel eriti ei näe, selleks peaks kaal tõenäoliselt 71kg olema.

sinu puhul arvan ka, et sul sellise kaalu juures too kõhu ülemine pool mingit eraldatust näitab kui korralikumalt pingutad, muidu aga suht pekine olek veel, kui saad kaalu 84kg peale, siis pingutad alumise kõhulihase hetkeks nähtavale vast.

tolle kõhuga on see, et mujalt tundub rasv kiirelt kaduma, sealt kõhult aga aegamööda, et vaja kerges kaloridefitsiidis pikemat aega olla, et tekiks selline pikk periood, kus saaks kõhtu samm sammult aegamisi eralduvamaks tuua. Ala, et pole mitte kaotada kolme kuuga 10kg kehakaalu, vaid näiteks nii:

a)3 kuuga 8 kg, järgmise 3 kuuga 2 kg, siin viimased kaks kuud tegelevad põhiliselt kõhu põletamisega, et nood ongi olulised.

Et ma nagu olen nii tunnetanud, et selline tasasem küünlaleek pikema aja vältel põletab hästi osasid materjale, nagu näiteks kõhtu, leeklamp mõne minutiga aga ei lagunda kõhtu, küll aga muid materjale, nagu näiteks rinnarasva ja lõua all olevat lotti.

vot sellised spontaantsed vabas vormis mõttevälgatused, v-b neist kasu, v-b mitte, viimase variandi puhul vabandused siis ette.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
188 ja kaal 97

Sellise kaalu ja kasvu juures minuarust ei ootakski, et kõht oleks heas vormis.

Mul on kasv 176cm, ja kaalu 75kg juures alles saab kergema pingutusega kõhu pealt midagi näidata, seejuures alumise kõhulihase eraldatust ikka veel eriti ei näe, selleks peaks kaal tõenäoliselt 71kg olema.

sinu puhul arvan ka, et sul sellise kaalu juures too kõhu ülemine pool mingit eraldatust näitab kui korralikumalt pingutad, muidu aga suht pekine olek veel, kui saad kaalu 84kg peale, siis pingutad alumise kõhulihase hetkeks nähtavale vast.

tolle kõhuga on see, et mujalt tundub rasv kiirelt kaduma, sealt kõhult aga aegamööda, et vaja kerges kaloridefitsiidis pikemat aega olla, et tekiks selline pikk periood, kus saaks kõhtu samm sammult aegamisi eralduvamaks tuua. Ala, et pole mitte kaotada kolme kuuga 10kg kehakaalu, vaid näiteks nii:

a)3 kuuga 8 kg, järgmise 3 kuuga 2 kg, siin viimased kaks kuud tegelevad põhiliselt kõhu põletamisega, et nood ongi olulised.

Et ma nagu olen nii tunnetanud, et selline tasasem küünlaleek pikema aja vältel põletab hästi osasid materjale, nagu näiteks kõhtu, leeklamp mõne minutiga aga ei lagunda kõhtu, küll aga muid materjale, nagu näiteks rinnarasva ja lõua all olevat lotti.

vot sellised spontaantsed vabas vormis mõttevälgatused, v-b neist kasu, v-b mitte, viimase variandi puhul vabandused siis ette.

suured tänud abi eest olen jah aru saanud et ega see polegi nii kiire asi et teed ja hakkab minema vaja motivatsiooni ja trenni korralikult eks näha mis tuleviku (suvel )on paranenud kas olen suutnud midagi teha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×