Jump to content

Recommended Posts

Kui sa mingi tavaline hobikorras saalis k2ija ja kogud massi,

tuleb kindlasti kasuks, eriti hea on peale trenni ja hommikuti, kui kiirete sysikate vajadus on suurem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui sa mingi tavaline hobikorras saalis k2ija ja kogud massi,

tuleb kindlasti kasuks, eriti hea on peale trenni ja hommikuti, kui kiirete sysikate vajadus on suurem.

Haige nali!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui sa mingi tavaline hobikorras saalis k2ija ja kogud massi,

tuleb kindlasti kasuks, eriti hea on peale trenni ja hommikuti, kui kiirete sysikate vajadus on suurem.

:) Kui sa ei käi saalis ja kogud seda õllelihast ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) Kui sa ei käi saalis ja kogud seda õllelihast ...

Jutt k2is saalisk2ijast, nagu ma mainisin,

ja PTlondon kus sa seda nalja n2gid?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jutt k2is saalisk2ijast, nagu ma mainisin,

ja PTlondon kus sa seda nalja n2gid?

Sai on yks halvimaid toite, kust kaloreid ammutada, ega sepik sugugi parem pole!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja mismoodi see lihasmassi arengut ka soodustab, ;)

Tegelikult Evelin Ilves on rukkileiva osas suure töö ära teinud. Ma ise läksin ka rukkileiva kultusega kaasa. Nüüd lausa kahju, et seda eriti heaks ei peeta ;) Aga vast tervislikum ja kasulikum ikka, kui sai? Kui leiva sisse panna peekonitükikesi ja mandleid :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isegi ootax argumenteeritud fakte, et sai/sepik või kasvõi leib soodustab kuidagi lihasmassi arengut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tegelikult Evelin Ilves on rukkileiva osas suure töö ära teinud. Ma ise läksin ka rukkileiva kultusega kaasa. Nüüd lausa kahju, et seda eriti heaks ei peeta ;) Aga vast tervislikum ja kasulikum ikka, kui sai? Kui leiva sisse panna peekonitükikesi ja mandleid :P

Tähendab ...

ise olen viimasel ajal ,üle mitme aasta,leiba tarvitama hakanud.Minu puhul aitab 3-4 viilu päevas lihaskrampide vastu.

Aga teema-algataja küsis ju,et kas sai aitab kaasa lihasmassi kasvule, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisaks veel ka pole eriti poelettidelt päris rukkileiba saada, enamus ikka mingi pisike protsent rukist ja ülejäänu nisu:-(

Kiudaineteks tarvitan hommikuses omletis pisut nisukliisid, piisab küll lisaks 800gr köögiviljadest ja igasugu pähklitest, kookoshelvestest jne saadavatele.

Daemonium, kas pole lihaskrampide vastu magneesiumit proovinud, minul aitas/aitab.

Edited by Alfonze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daemonium, kas pole lihaskrampide vastu magneesiumit proovinud, minul aitas/aitab.

Olin isegi lihaskrampidega kimpus varem, kuid hakkasin kasutama mineraalvett(mis sisaldab ka magneesiumi) ja on probleem lahenenud ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lisaks veel ka pole eriti poelettidelt päris rukkileiba saada, enamus ikka mingi pisike protsent rukist ja ülejäänu nisu:-(

Õigus! Aga selle vastu aitab see, et küpseta ise leiba ;)

Väike OT, aga fitnessistid leiba eriti kasulikuks ei pea aga miks? Mis selles nii halba sisaldub? Kas ise leiba küpsetades saaks seda halba asja vältida, või on asi rukkijahus???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Massiperioodil on leib igati omal kohal, hea mugav süüa ja säilib hästi. Putrusi jne igal ajal pole mugav võtta näiteks. Ma pole küll fitnessist, kuid ka aeg ajalt dieedil ja minul on dieedi ajal näiteks praktiliselt kõik viljatooted väljas, ei näe vajaduslt lihtsalt, köögiviljadest saab kõike mida vaja, ning lisaks mitte liigselt kaloreid. Kiudainete kohta kirjutasin juba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Isegi ootax argumenteeritud fakte, et sai/sepik või kasvõi leib soodustab kuidagi lihasmassi arengut

Ootaks isegi fakti üks kõik, millise toiduaine kohta, et soodustab lihasmassi arengut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Õigus! Aga selle vastu aitab see, et küpseta ise leiba ;)

Väike OT, aga fitnessistid leiba eriti kasulikuks ei pea aga miks? Mis selles nii halba sisaldub? Kas ise leiba küpsetades saaks seda halba asja vältida, või on asi rukkijahus???

Teen ise leiba omatehtud leivajuuretisest. Teine aasta läheb. Oma leiba saab teha kõrgema toiteväärtusega kui kaubanduses pakutav. Idandage teri, lisage kõikvõimalikke seemneid jne. Linnasejahud...

Kui nisule allergiat ei ole, siis ei ole ju täistera variant üldsegi halb. Muudab leiva tekstuuri.

Edited by Aile

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teen ise leiba omatehtud leivajuuretisest. Teine aasta läheb. Oma leiba saab teha kõrgema toiteväärtusega kui kaubanduses pakutav. Idandage teri, lisage kõikvõimalikke seemneid jne. Linnasejahud...

Kui nisule allergiat ei ole, siis ei ole ju täistera variant üldsegi halb. Muudab leiva tekstuuri.

Tegin ise ka vahepeal aktiivselt leiba. Siis aga suretasin juuretise ära ja nüüd on asi sinnapaika jäänud. Aile, saan aru, et kui leiba teha siis vähese suhkru ja soolaga, lisada sinna kõikvõimalikke kasulikke asju (kreekapähkleid, nisukliisid, jnejne) siis leib on ikkagi hea-kasulik-tervislik asi? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×