Jump to content
Sign in to follow this  
Burt0n

Küsimus.

Recommended Posts

mul oleks selline küsimus, et käin 2x nädalas jõusaalis ja kas ülakeha päeval on 3 selja harjutust liiga palju ja panna alakeha päevale ka üks selja harjutus või mitte? kas eraldi trapetsile peaks ka tegema mõne harjutuse?

Edited by Burt0n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis harjutusi täpsemalt teed seljale? Kui jõutõmmet teed ja veel kaks harjutust pärast seda teed siis peaks küll minuarust paljuks minema.

Kui klassikalist tõstmist ega muid harjutusi ei tee mis trapetsit treenivad siis võiks ikka trapetsile midagi teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mul oleks selline küsimus, et käin 2x nädalas jõusaalis ja kas ülakeha päeval on 3 selja harjutust liiga palju ja panna alakeha päevale ka üks selja harjutus või mitte? kas eraldi trapetsile peaks ka tegema mõne harjutuse?

Ei ole trapetsile vaja eraldi harjutust teha- ta saab igasuguste teiste harjutuste raames oma trenni kätte.

Kui on plaan vaid 2x nädalas jõusaali minna, siis võiks tegelikult teha kogu keha trenni mõlemal päeval.

Kui aga plaanid oma treeningu üla ja alakeha päevadeks ära jagada, siis võiks ülakeha päeval olla üks vertikaalne ja üks horisontaalne surumine kui ka üks vertikaalne ja üks horisontaalne tõmbamine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

teen ploki tõmbeid istudes ja ettekallutatult kangiga tõmbeid. kahe trenni vahe on kuskil 2-4 päeva. äkki jalapäevale paneks näiteks õlakehitused kah?

Edited by Burt0n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas kava oled ise kokku pannud, algajal pole see kõige parem mõte. Äkki leiad siit kavadest abi:http://www.fitness.ee/?act=trainingplan〈=1 Siin kahepäeva kava ka olemas. Edu treeningutes igatahes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
algse kava võtsin fitnessist ja siis muutsin paari harjutust seal.

Mida täpsemalt sa muutsid? Üldiselt pole sellised muutused head ideed kui puuduvad teadmised/kogemused jõutreeningust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei lähe kahjuks teemasse aga on kysimus yhe harjutusega nimelt "Tõmme hantliga ettekallutades"

Kuidas peaks see harjutus video pildis välja nägema?

Tänud! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

latissimos dorsi ja trapezius ka kuigivörd, vai kuidas? Minul need kehaosad vähemalt saavad liigutatud. :)

Kas see harjutus siis peaks olema seljale?Kui,siis mis osale?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas see harjutus siis peaks olema seljale?Kui,siis mis osale?

Eks kogu selg aitab kaasa ülevalt alla et seda harjutust teha. Pluss veel biitseps ja käsivars.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×