Jump to content
Sign in to follow this  
Chocolate

Treeningu järjekord

Recommended Posts

Foorumis surfates tekkis järgmine küsimus: kas aeroobne treening peaks olema enne või peale jõutreeningut ehk siis kas 30-45 min ratast/crosstrainerit (jooks hetkel ei sobi), teha soojenduseks ja seejärel jõu harjutused (üks päev ülakeha, teine päev alakeha) või teha mingi kerge soojendus, seejärel jõudu ning lõpetuseks aeroobne otsa? Mis mõju üks või teine valik avaldab. Eesmärk on keha vormis hoidmine, vastupidavuse parandamine ja kergelt lihastoonust suurendada. Või peaks aeoobse ja jõutreenigu üldse lahku lööma?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foorumis surfates tekkis järgmine küsimus: kas aeroobne treening peaks olema enne või peale jõutreeningut ehk siis kas 30-45 min ratast/crosstrainerit (jooks hetkel ei sobi), teha soojenduseks ja seejärel jõu harjutused (üks päev ülakeha, teine päev alakeha) või teha mingi kerge soojendus, seejärel jõudu ning lõpetuseks aeroobne otsa? Mis mõju üks või teine valik avaldab. Eesmärk on keha vormis hoidmine, vastupidavuse parandamine ja kergelt lihastoonust suurendada. Või peaks aeoobse ja jõutreenigu üldse lahku lööma?

Soojenduseks piisab 10 minutist + võimlemis -ja venituharjutused. Aeroobne jäta trenni lõppu või tee eraldi päeval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui on tugev aeroobne trenn kõrgel pulsil, siis tee seda jõutrennist eraldi päeval, kui teed aga madala pulsiga rasvapõletust, võid seda teha kasvõi iga päev trenni lõpus!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui on tugev aeroobne trenn kõrgel pulsil, siis tee seda jõutrennist eraldi päeval, kui teed aga madala pulsiga rasvapõletust, võid seda teha kasvõi iga päev trenni lõpus!

Siiani olen teinud kuskil 30-40 minutit madalal pulsil trenni alguses nö soojenduseks. Aga peaks siis hoopis peale jõutreeningut tegema? Kuskilt on aga kõrva jäänud, et peale rasket jõu treeningut pidavat rattasõit ka lihast lõhkuma hakkama, see ei vasta siis tõele? Mõjub ikka rasvapõletusena?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida pikem vahe aeroobse ja rauaväänamise vahel seda parem. Kui võimalus on siis tee eraldi päeval või üht õhtul teist hommikul . Kui tingimata koos tahad teha siis pigem vist aeroobne pärast rauda jah :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×