Jump to content
Sign in to follow this  
protein_pets

Ülikiire ainevahetus??

Recommended Posts

Tervist! Olen 17-a noormees kaaluga umbkaudu 60 kg. Pikkust on 180 kanti. Hiljuti otsustasin füüsist märgatavalt prandama hakata, käin aktiivselt 4x nädalas jõusaalis ja söön meeletult. Tulemused lihaste kasvu osas on hakanud märku andma kuid kaalu juurde ei tule. Põhimõtteliselt on kaal enamvähem sama püsinud juba aastaid.

Tänane päev nägi toitumise osas välja umbes taoline:

Kaloreid kokku: 3010.25 Kcal

Valku kokku: 209.75 g.

Süsivesikuid kokku: 331 g.

Rasvasvasi kokku: 85.25 g.

Kiudaineid kokku: 21 g.

**********************************************************************

kanafilee (400 g):

- 460 Kcal, 4 g rasva, 96 g valgud, 0 g süsivesikud, 0 g kiudaineid

valge riis (125 g):

- 431.25 Kcal, 1.25 g rasva, 8.75 g valgud, 95 g süsivesikud, 5 g kiudaineid

sealiha (200 g):

- 522 Kcal, 42 g rasva, 34 g valgud, 0 g süsivesikud, 0 g kiudaineid

porgand (200 g):

- 70 Kcal, 0 g rasva, 2 g valgud, 14 g süsivesikud, 4 g kiudaineid

kohupiim rosinatega 0,5 % (100 g):

- 127 Kcal, 0.5 g rasva, 15 g valgud, 15 g süsivesikud, 0 g kiudaineid

kapsapea (400 g):

- 112 Kcal, 0 g rasva, 4 g valgud, 20 g süsivesikud, 8 g kiudaineid

greibimahl (500 g):

- 205 Kcal, 0 g rasva, 0 g valgud, 45 g süsivesikud, 0 g kiudaineid

apelsinimahl (300 g):

- 117 Kcal, 0 g rasva, 3 g valgud, 27 g süsivesikud, 0 g kiudaineid

piim 2,5 % (1500 g):

- 780 Kcal, 37.5 g rasva, 45 g valgud, 75 g süsivesikud, 0 g kiudaineid

banaan (200 g):

- 186 Kcal, 0 g rasva, 2 g valgud, 40 g süsivesikud, 4 g kiudaineid

Kõik see on ära jaotatud 3-4h intervallide peale. Parematel päevadel tuleb kaloraaz lausa 3500 (!!) kanti, koolipäevadel kipub sinna 2500 kanti pidama jääma. Ehk siis.. Mis mul viga on? :P Miks juurde ei tule ? Mida ma valesti teen? (Muideks, kaal ei ole katki, sama tulemuse saan ka jõusaali kaalu peal :P)

Aitäh

Edited by protein_pets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, varem toitusin väga nigelalt - nii kuidas ette juhtus. Aga nüüd mingi kuu aega tagasi olen asja käsile võtnud oodates suurt muutust, mis aga jäi tulemata. Selline tunne nagu kogu aeg sööks. :P

Kaal ütleb, et rasvaprotsent on vähenenud 3% ning lihased kasvanud sama palju. Kava on personaaltreeneri poolt koostatud ja hõlmab kogu keha.

Edited by protein_pets

Share this post


Link to post
Share on other sites

sel juhul toitu täpselt nii nagu pead, ei tohi midagi ära jätta ja tulemused tulevad. selle ajaga ei saagi midagi arenede märgatavalt. kaal jääbki samaks kui rasv bäheneb ja lihas asemele tuleb...

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga tema bav on 1600 :P

kui toitumiskava on spetsialist koostatud siis järgi seda ja ära muuda midagi

aktiivne vend kulutab vabalt üle 1400 kcal päevas aktiivsusele, siis ongi lutt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle kohta ei saa küll öelda, et "söön meeletult". Kaloreid tuleb kokku vähe pluss silma jäi mingi kanafilee, porgand, rasvatu kohupiim jms. Miks nii lahja toit kui eesmärk juurde võtta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tema kaalule peaks kaloraaž täiesti piisav olema, et kasvada. Kui jääbki seisma siis jah lihtne päevas pakk hapukoort toidu kõrvale süüa. Võimalik, et areng seisab ka selle taga, nagu sa mainisid, et koolipäevadel jääb kaloraaž 2500 peale. Koolipäevi nädalas 5 seega polegi midagi head oodata. Pead iga päev niipalju sööma. Patupäevi võid ka teha :P

Edu kasvamisel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muidugi sellest nimekirjast jäid välja igasugused vahesnäkid - kohukesed ja ampsud. Kui treeninguid alustasin ja eriti entusiastlikult lähenesin asjale mõned nädalad tagasi, kirjutasin toitumise täpselt üles ka ja seda arvutades saan 4000 kcal kätte. Paneb imestama, kas ma siis tõesti nii palju kulutan ära, mõned inimesed näevad sellist vaeva et kilogrammikestki alla saada ja paarisaja kalori pärast higistavad nagu hullud, aga mul ei oska keha varudesse üldse paigutada.

Kava all ei pidanud silmas toitumiskava vaid treeningkava. Toitumiskavast ma kindlalt kinni pidada ei saa - selles mõttes et söön iga päev erinevaid asju. Aga kindel on see, et söömata ma ei jäta kunagi ja pressin kõhu ikka viimse piirini täis.

Aga selge, eks ma siis lasen edasi oma söömisega ja loodetavasti tuleb kaal järgi. Aitäh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aktiivne vend kulutab vabalt üle 1400 kcal päevas aktiivsusele, siis ongi lutt

Nu 60 kg vend peab ikka hüperaktiivne olema, et kulutada ~1500 Kcal Näiteks tegema ca 3h järjest sörkjooksu

Share this post


Link to post
Share on other sites
sellega olen nõus et 400g kanafileed on liiga palju kui rikas ei ole :P

Ei pea ennast rikkaks, aga ei kujutaks ette ka, kui vähem kui pool kilo liha päevas sööks :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

No 400g liha korraga 60kgsel mehel on veits mõttetu pintslisse korraga tõmmata, tee sellest kaks söögikorda. 400 grammi on väga mehine kogus :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tea. Olen ise samas kaalus ja pikkuses, aga kui ikka trenni hakkan tegema ja korralikult toituma tuleb mõne kuuga pea 10 kg juurde. Räägin siis kunagisest ajast, praegu olen jälle ennast käest lasknud.

Sõin hommikuti putru, peale jogurtit, vahest ka muna juurde. Ülejäänud päeva sõin riisi, kartulit, muna, liha, kanafileed, kodujuustu jne.. ja enne magamaminekut klaas piima ja kohupiima.

Kui ma ei eksi siis 4 kuuga tuli miski 8-9 kg juurde. 69 oli vist max mis kaal näitas, praegu olen 65 kuna toitun harva ja ebatervislikult. Et jah, peab ennast käsile võtma uuesti. :P

Aga sulle soovin ma edu, küll need kilod ka tulema hakkavad, peab lihtsalt järjepidavust olema. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei tea. Olen ise samas kaalus ja pikkuses, aga kui ikka trenni hakkan tegema ja korralikult toituma tuleb mõne kuuga pea 10 kg juurde. Räägin siis kunagisest ajast, praegu olen jälle ennast käest lasknud.

Sõin hommikuti putru, peale jogurtit, vahest ka muna juurde. Ülejäänud päeva sõin riisi, kartulit, muna, liha, kanafileed, kodujuustu jne.. ja enne magamaminekut klaas piima ja kohupiima.

Kui ma ei eksi siis 4 kuuga tuli miski 8-9 kg juurde. 69 oli vist max mis kaal näitas, praegu olen 65 kuna toitun harva ja ebatervislikult. Et jah, peab ennast käsile võtma uuesti. ;)

Aga sulle soovin ma edu, küll need kilod ka tulema hakkavad, peab lihtsalt järjepidavust olema. :lol:

See sõltub jällegi eesmärkidest. Kui rasva arvelt juurde tahad võtta, siis ei näe selles küll mingit takistust. Sinu puhul toimus ka siiski massikasv vähemalt 80-90% ulatuses rasva arvelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga mida teadjamad arvavad, kas mul õnnetukesel tasuks massilisajaid tarbima hakata? Need segud kus on valku, süsivesikuid, kreatiini ja mida kõike veel. Või on liiga vara?

Ja selline asi veel, et kuidas end emotsionaalselt treeninguks valmis panna? Kui argielu kõrvale jätta, tuleb nõrgalt. Näiteks arnoldi press oli eelmine nädal 2x 12x 10 kg ja rohkem ei tulnud. See nädal olin emotsionaalselt viha täis ja lasin 12x (!!!) 10x 7,5kg. (12 seeriat x 10 kordust x mass)Mõtlesin, et hea variant saksa mahutreeningut proovida ja nii võimsalt tuli, et lihtsalt vapustav.

Edited by protein_pets

Share this post


Link to post
Share on other sites
No 400g liha korraga 60kgsel mehel on veits mõttetu pintslisse korraga tõmmata, tee sellest kaks söögikorda. 400 grammi on väga mehine kogus :D

See on vist ikka päevapeale mõeldud:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei pea ennast rikkaks, aga ei kujutaks ette ka, kui vähem kui pool kilo liha päevas sööks :D

Olen sinuga täiesti nõus! Kui näiteks 0,5 kg kana fileed päevas süüa, teeb see umbes 1200.- krooni kuus kui kg maksab mingi 75.- krooni. Pole ju väga hull:) Muidugi muu söök veel juurde....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×