Jump to content
Sign in to follow this  
Infinity

Randmed

Recommended Posts

Kui oli jaotus kus eraldi kätepäev(tric. + bic.) tegin käevartele 2 harjutust. Esimesena kangi tõstmine randmetega pealthaardes 3x 12 ja teisena sama althaardes 3x12. Olen teinud veel jaotuse juures kus olid koos ölg + tric. + käsivars. Kui on soovi arendada käsivarsi saab kombineerida alati mingile päevale ja võib teha vabalt iga nädal. Praegu saan oma koormuse kätte läbi igasuguste tõmmete.

Edited by samuil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen kuulnud et see randmepainutus kangiga on üpris mõttetu kui sa juba teed jõutõmmet ja teisi harjutusi mis haaret ja küünarvarre lihaseid treenivad.

Oskab ehk keegi ekspert seda väidet kinnitada või ümber lükata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.fitness.ee/lehed/tooriistad/har...sivars/040.html

http://www.fitness.ee/lehed/tooriistad/har...sivars/045.html

enne jõutõmbe alustamist tegin neid harjutusi mõlemat 3x10 normaalse raskusega kord nädalas , võtab käe ikka üsna paksuks

ja parandas kõvasti haaret , kang püsib kindlalt käes . Enam neid harjutusi teha ei viitsi kuna jõutõmme treenib pealmist osa ja biitsepsile kangitõsted alumist osa .

Edited by martin1333

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×