Jump to content
Rain 6 kanget

LE rikkujad

Recommended Posts

Tere. mind jäi peale Ahti kaasaga juhtunut kripeldama kihutajate osakaal TLN-TRT maanteel. Sai isegi sel nädalavahetusel seda teed sõidetud ning tegin väikese katse/uuringu. Minu kiirus 90 km/h, hoidis seda püsikiirusehoidja, mis peaks korrektselt töötama. Möödujaid minust terve tee jooksul 35 autot, sealhulgas 11 rohelist lehte kandvat autot. Minuga samal kiirusel sõitjaid, kes ei möödunud - 0. huvitav, mida annab näiteks +10 km/h liikumisest saadav 12 minutiline ajavõit sellele teekonnale? kas tõesti 15 minutit varem pole võimalik kodust väljuda?

Siinkohal teen vahest rumala üleskutse foorumlastele - muuta enda sõiduharjumusi ning pidada kinni LE reeglitest. muudab liiklemise kaaskodanike suhtes hoolivamaks ja turvalisemaks ning samuti säästab see teie raha. 10 lisakilemeetrit tunnis annab kütusekulule kuni 1l 100le kilomeetrile juurde. Teekonna pikkust arvestades on see aga juba 30 EEK võit. mida rohkem sõidad, seda suurem kokkuhoid tuleb.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Vaidleks pisut vastu, nimelt kaks pointi millega pisut mööda paned:

1. Kui sul spido järgi kiirus 90, siis tegelik kuskil 84-85 (reeglina on kellad konfitud tehase rehvimõõtu arvestavalt 6kmh valetama ja kui rehv kulunud, siis veel enam), mis on tegelikult heade ilmaolude puhul paljudele natuke vähe ja seepärast tehakse möödasõite.

2. 10kmh lisakiirust mõjutab küttekulu ainult võrrimootoriga isenditel (mis polegi normaalseks maanteeliikluseks mõeldud, kuna osad on isegi linnas ökomad kui maanteel, sest mootor jõuetu), minu autol näiteks on 120kmh optimaalne küttekulu piir seatud ja olulist vahet ei ole kas liigun 90kmh või 120kmh kulus. Alla reaalse 90kmh (seier siis kuskil 96-97 peal) puhul on mul viimane käik alles napilt sisse tulnud ja pole nii optimaalne veel, seepärast järgiks pigem õiget kiirust ja sõidaks sellega.

Loomulikult peaks arvestama ilmaolusi ja ohutust, aga lihtsalt sellised tähelepanekud.

Muuseas, kui 70kmh liigelda, siis jõuab ka kohale, jõuab sõiduajal loodust vaadata jne, ses suhtes oleneb millise mätta otsast vaadata. Mina ei poolda põhjendamatut kihutamist, aga näiteks möödasõidul +20kmh oleks igati mõistlik, sest meie kitsastel teedel, kus niigi olematult möödasõiduvõimalusi, oleks mõistlik neid üksikuid sirgeid ohutult kasutada (näiteks pool km sirge ja 3 rekkat üksteise otsas kinni), mitte 70-80kmh sõitvatest punktipealt 90-ga mööda sõita (ja seejuures ise targutada ka veel, et on maailma päästja, no ei ole kuskilt otsast, on hoopis ohu tekitaja) ...

Aga et mitte liialt õli tulle valada, siis külma närvi ja rahulikku meelt meie karmis liikluses.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Eks see oleks suht ulmeline ka kui kõik kiiruspiirangutest kinni peaks. Ise olen suht korralik liikleja, sõidan oma rohelise lehega ja üle 90km/h ikka eriti ei kipu sõitma , sest ma nii noor, et load mulle natuke tähtsamad kui viis minti varem siin või seal oleksin.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
10 lisakilemeetrit tunnis annab kütusekulule kuni 1l 100le kilomeetrile juurde.

reeglina jah, kui võtta aluseks u105km/h. 10km/h alla annab ligilähedase tulemuse mis ülesse

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Veelkord, kulu mingil kiirusel liigeldes sõltub siiski vastavast ülekandest, kui on piisavalt käike ja mootoril väänet, siis võib olla ka masin millel on 5ndaga liikudes 90ga sama kulu mis 8ndaga liikuda 130ga (näites toodud 8 käiguseid kaste on turule tulnud juba mitmeid, et maksimaalselt optimerida kulu ja võimalikult effektiivselt mootori karakteristikut ära kasutada). Selles suhtes ei saa üheselt võtta. Loomulikult ei õigusta see kihutamist, aga reaalsest lubatud kiirusest madalamal sõites ei maksa imestada kui ok ilmastiku olude juures kõik mööda lähevad.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Kui harva seda teed sõita siis ei loe see 12 minutit midagi, olgu või pool tundi. Saab loodust nautida ja statistikat teha.

Kuid osa inimesi peavad töö tõttu või muudel põhjusel sõitma seda teed mitmeid kordi nädalas ja nende jaoks on see 12 minutit kindlasti väga väärtuslik. Seega iga asjal on 2 külge.

Läbi kiiruskaamerate annab politsei kaudselt mõista, et 96 pole eriline probleem. Nende 96 on minu autol 102 sest 103 tegi juba testperioodil pilti. Siiamaani sõitsin seda maanteed 98-ga kuid nüüd jääb mulje, et politsei soodustaks kiiremat sõitu?

See 10 lisakilomeetrit tunnis maksab 30 eeku rohkem kehtib vaid vaikese mootoriga autode puhul.

Minu meelest peaksid sõitma juhid lubatud maks kiiruse lähedal, siis ei oleks vaja teha ohtlikke möödasõite nendest, kes sõidavad näiteks 80nega. Kõik need "vastassuunda kaldumised" on ju tegelikult tahtlikud möödasõidud aeglasemast autost. Kahjuks aga ei nimetata uudistes asju õigete nimedega ja tean inimesi, kes tõesti arvavad, et autod tehnilise rikke tõttu kalduvad pidevalt vastassuunda. Kui kõik sõidaksid ühtlaselt maks kiiruse lähedal siis oleks liiklus palju rahulikum ja sujuvam. Seega põhjendamatult aeglaselt sõitvad juhid on pigem ohtlikumad kui need, kes "normaalselt" sõidavad.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

väike parandus. kiirus on mõõdetud radariga 90 km/h. spidol võrdub see 93. ei tohiks olla võrrimootor minu sõiduvahendil ning tegemist on 7 käiguga reaalseid andmeid võrreldes - suvine sõit ja talvine sõit tln trt maanteel. vahed järgmised - suvise kiirusega 6,4 l sajale, talvise kiirusega 5,4l sajale. Aga vähemalt mingit huvi sai üles.

liiklen samuti tavaliselt 1 kord nädalas seal maanteel. vahel 2 korda vahel üle nädala. kiiruskaamerad on mingil määral sõitmist rahustanud, kuid sellegipoolest on möödujaid palju.

96 km/h on pandud selleks, ma arvan, et püsikiirushoidjat mitteomavad autojuhid kogemata kiirust ületades ei satuks koheselt rikkujate hulka - väheke tolerantsi peab ju sisse kirjutatud olema :) .

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Tere. mind jäi peale Ahti kaasaga juhtunut kripeldama kihutajate osakaal TLN-TRT maanteel. Sai isegi sel nädalavahetusel seda teed sõidetud ning tegin väikese katse/uuringu. Minu kiirus 90 km/h, hoidis seda püsikiirusehoidja, mis peaks korrektselt töötama. Möödujaid minust terve tee jooksul 35 autot, sealhulgas 11 rohelist lehte kandvat autot. Minuga samal kiirusel sõitjaid, kes ei möödunud - 0. huvitav, mida annab näiteks +10 km/h liikumisest saadav 12 minutiline ajavõit sellele teekonnale? kas tõesti 15 minutit varem pole võimalik kodust väljuda?

Siinkohal teen vahest rumala üleskutse foorumlastele - muuta enda sõiduharjumusi ning pidada kinni LE reeglitest. muudab liiklemise kaaskodanike suhtes hoolivamaks ja turvalisemaks ning samuti säästab see teie raha. 10 lisakilemeetrit tunnis annab kütusekulule kuni 1l 100le kilomeetrile juurde. Teekonna pikkust arvestades on see aga juba 30 EEK võit. mida rohkem sõidad, seda suurem kokkuhoid tuleb.

Suuremosa mitte lihtsalt ei sõida mööda, vaid kihutavad nagu postist mööda :)

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Nagu vanasõna ütleb mida rohkem käike seda nõrgem mootor. Kui mootor on piisavalt tugev siis pole käigukasti üldse vaja.

Aga mis mina asjast arvan - pigem tuleks karistada neid, kes linnas 30-ga sõites kogu liiklust häirivad.

Suuremosa mitte lihtsalt ei sõida mööda, vaid kihutavad nagu postist mööda :)

Aga tuleb tunnistada et endalgi (kui pedaali raskemalt vajutada, siis) kipub 90ga tiksuvatest kolmest väiksemast või kahest suuremast liikurist mööda sõites spidokal esimeseks numbriks 2 tulema.

Kinnisel ringrajal loomullikult - maanteel on kiiruse ületamine keelatud!

Muudetud kasutaja -TANK- poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Nagu vanasõna ütleb mida rohkem käike seda nõrgem mootor. Kui mootor on piisavalt tugev siis pole käigukasti üldse vaja.

Aga mis mina asjast arvan - pigem tuleks karistada neid, kes linnas 30-ga sõites kogu liiklust häirivad.

Pigem aeglaselt sõitjaid, kui neid, kes kihutavad ja elusid ohtu seavad ? Ma arvan et mitte. See on muidugi õige, et neid tuleks KA trahvida, aga sõna pigem on natuke vale seal ees.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
See kes on süütu visaku esimene kivi...

Vaevalt on olemas inimest, kes MITTE KUNAGI pole rikkunud MITTE ÜHTEGI liikluseeskirja.

jah. näiteks helkurit ma ei kanna, seegi ju rikkumine. ja keegi pole siin kellegi pihta kiva loopinud. lihtsalt mõtlesin, et selleks, et maailma paremaks muuta, tuleb kõigepealt ise muutuda ning pakkuda argumente ka teistele enda muutmiseks. Laupäeval kohtasin oma koolikaaslast, kes oli autos, mille juht rikkus liikluseeskirja. ilma karguta ei hakka ta kunagi enam käima ning selga ta kunagi enam sirgeks ei saa. teist koolikaaslast sealsamast autost saan vaid surnuaial mälestamas käia.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Kurat sina oledki see mees kes 85ga sõidab. Just sellised mehed teevadki liikluse ohtlikuks, et sul kergem arvutada oleks siis las spidomeeter näitab 96.

süübi natuke teemasse ja loe kõik postitused läbi - minu spido peab näitama 93,et kiirus oleks 90.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Loomulikult kõik on rikkunud, kas hajameelsusest, märkamatusest või ka vahel tahtlikult, see polegi teema point nagu ma aru saan. Samas niikaua kui tehakse liikluses lauslollusi on trahve ja tobedaid seadusi tulemas, midagi ei ole teha. See on ammuteada tõde, et nulltolerants tegelikult pole see päris õige tee, aga kahjuks ei aita ka muu, samas ei aita ka see nulltolerants, sest need kellel savi, neil savi edasi (lube pole, trahve ei maksa ja teevad lollusi pidevalt), kannatavad teised.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Ma ei või...

Ise veedan autoroolis päevas keskmiselt tund ja 20 minutit. Töötan keskmiselt 10 h päevas... Kui siis tõesti pean hakkama põdema mõne 44 km/h veniva ,,õpipoisi´´ pärast ja statistikute, kes panevad endale püsikiiruse peale, aga ei viitsi soetada navigatsiooni seadet, kus täpne kiirus näha, kaotan peale aja ka närve.

Ise lasen kõiki vahele, lisavarustuses on suunatuli ja hindan viisakat liiklemist... aga see siin ei ole küll maailmaparandus koht.

Pidage vastu liikluses,

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Kanadas on ka liikluskaamerate süsteem. Kuid seal vaadatakse mingi hiljutise aja keskmist kiirust. Ala lubatud on 90 kui kõik sõidavad 105ga siis on hetkel lubatud kiirus 105. Üksikud, kes sõidavad 115 võetakse rajalt maha kiiruse ületamise eest. Samas need, kes sõidavad keskmise kiirusega, võivad sõita probleemideta. Seda kardetavasti Eestis veel rakendada ei saa, kuid pärast neljarealiseks tegemist oleks see minu arvates täiesti normaalne süsteem.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Ma ei või...

Ise veedan autoroolis päevas keskmiselt tund ja 20 minutit. Töötan keskmiselt 10 h päevas... Kui siis tõesti pean hakkama põdema mõne 44 km/h veniva ,,õpipoisi´´ pärast ja statistikute, kes panevad endale püsikiiruse peale, aga ei viitsi soetada navigatsiooni seadet, kus täpne kiirus näha, kaotan peale aja ka närve.

Ise lasen kõiki vahele, lisavarustuses on suunatuli ja hindan viisakat liiklemist... aga see siin ei ole küll maailmaparandus koht.

Pidage vastu liikluses,

Kuule kui hakkad koguaeg spidokat või navi pealt kiirust vahtima siis ei jää liikluse jälgimiseks aega.

Kõige haigem kogemus oli mul kui sattusin kahe politsei auto vahele - üks ees ja teine taga.

Esimene liikus vaikselt eest ära, aga järgi ka ei saa rahulikult minna - äkki tagumine võtab maha ja teeb trahvi.

Ja siis oligi nii et pidevalt vahi kiirust. Raisk.

Kallid liiklejad - LÄHME VOOLUGA KAASA! - nii on kõigil mugavam.

Muudetud kasutaja -TANK- poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Kallid liiklejad - LÄHME VOOLUGA KAASA! - nii on kõigil mugavam.

Just nii ja see vool on tavaliselt lubatust 5 kuni 15 km/h suurem. Omalgi on tavaliselt 10 km/h kella peal rohkem kui lubatud ehk siis 90 alas reaalne kiirus 95, 50 alas 55 jne. Kes õppesõitu on teinud teavad, mida tähendab täpse kiiruse hoidmine - jääd lihtsalt normaalsele liiklusvoolule jalgu.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Just nii ja see vool on tavaliselt lubatust 5 kuni 15 km/h suurem. Omalgi on tavaliselt 10 km/h kella peal rohkem kui lubatud ehk siis 90 alas reaalne kiirus 95, 50 alas 55 jne. Kes õppesõitu on teinud teavad, mida tähendab täpse kiiruse hoidmine - jääd lihtsalt normaalsele liiklusvoolule jalgu.

IRW.. ma mäletan kui tegin säästliku sõidu õpet.

Hakkasin rahulikult sõitma ja öeldi "algul sõida nii nagu sa tavaliselt sõidad ainult kiirus hoia alla 50-e."

Selle peale sai vist sellel esiveolisel peerul kummid vist pea siledaks lastud mis juhendajale eriti ei meeldinud.

Foori taga jäin mingi audiga kõrvuti. Kõik liiklejad koondusid selle audi taha arvates, et see õppesõidu masin jääbki sinna.

Kollase süttides sidur lahti ja kummivilinal minema (tänu esiveolise auto olematule pidamisele).

Igatahes sai seda masinat korraliklut hooratud, pidevalt ridu vahetatud (nõelutud) jne. aga kütusekulu vahe oli vist ainult 1-2 liitrit võrreldes hilisema säästliku sõiduga.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Vaidleks pisut vastu, nimelt kaks pointi millega pisut mööda paned:

1. Kui sul spido järgi kiirus 90, siis tegelik kuskil 84-85 (reeglina on kellad konfitud tehase rehvimõõtu arvestavalt 6kmh valetama ja kui rehv kulunud, siis veel enam), mis on tegelikult heade ilmaolude puhul paljudele natuke vähe ja seepärast tehakse möödasõite.

Minu auto spidomeeter ja veel paari sõbra oma näitab +10km/h. Ehk siis kui sõidan 100km/h, sõidangi täpselt 90km/h ja linnas sõidan 60km/h spidomeetri järgi. Siiamaani ei ole kiirust mõõtvad politseonud märkusi teind ega maha võtnud.

Jah, selles on õigus, et vooluga tuleb kaasa liikuda. Mõtlen linnaliiklust siinkohal.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Kuule kui hakkad koguaeg spidokat või navi pealt kiirust vahtima siis ei jää liikluse jälgimiseks aega.

Kõige haigem kogemus oli mul kui sattusin kahe politsei auto vahele - üks ees ja teine taga.

Esimene liikus vaikselt eest ära, aga järgi ka ei saa rahulikult minna - äkki tagumine võtab maha ja teeb trahvi.

Ja siis oligi nii et pidevalt vahi kiirust. Raisk.

Kallid liiklejad - LÄHME VOOLUGA KAASA! - nii on kõigil mugavam.

Hehee :) olen nõus vooluga liikuma...

Ma jälgisin ka navi ja liikusin politsei autost vaikselt mööda, tugev 150 meetrit olin möödas kui ikkagi peeti kinni - et mis teie endast õige arvate...

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Tundub,et keegi pole endale lähedalseisjat liikluses kaotanud. Kui tekib kiirem liiklusvool, siis ikka tekib neid lendureid, kes peavad kiiremini sellest voolust liikuma. Kuid siis on ka nende lendurite kiirused suuremad. Teiseks topeltmoraal. Teises teemas steroididest rääkides tunnistate enamus, et see on paha ja reeglite rikkumine, miks siis reeglite järgi liikumine autoga ni piinarikas on?

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    Ühtegi registreeritud kasutajat ei vaata seda lehte.

×