Jump to content
Sign in to follow this  
goodfella

Fit Mass

Recommended Posts

Fit Mass

[FitShop] 250.00EEK 225.00EEK

Fit Mass

Pilt suuremalt

Fit Mass

• Sobib nii vahepalaks kui ka taastusjoogina

• Massilisaja

• Hästilahustuv

Taastus- ja massilisamistoode jõualade sportlastele, magustatud dekstroosi ja sahhariiniga.

Kasutusjuhend: 2 dl (100 g) pulbrit segatakse 3-4 dl külma vee või piimaga. Jooki juua 1 tund enne treeningut ja kohe pärast treeningut.

Toiteväärtus keskmiselt,100 g pulbrit sisaldab:

Energiasisaldus 1600 kJ/380 kcal

Valgud 37 g

Süsivesikuid 51 g

Rasvad 2,9 g

Koostis: Piimapulber, vadakuvalgukontsentraat, maltodekstriin, dekstroos, lõhna- ja maitseained, värvaine (punapeedi pulber), magusaine sukraloos. Emulgaator sojaletsitiin (E 322).

Pakend 1kg

Küsimus siis selline, et kui enne ja peale trenni seda võtta ja nädalas 5 korda trennis käija siis läheb pakk nädalas ära ? Raha läheb ikka ohtralt ju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mina võtsin aint peale trenni, aga kiiresti läks pakk ikkagi..

mulle ei meeldinud see FITMASS!

Mida siis nüüd kasutad ? Ja milline mulje on kasutatavast tootest ?

Edited by goodfella

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enne trenni ei ole vaja seda võtta. Enne trenni söö sööki.

Toitumine kui kõige alus eksole, mul sellega probleemid :lol: Hommikul söön, lõunal kooli ajal jääb päris söömata, ja kuna peale kooli kohe trenni siis trenni tühja kõhuga ( mis ei ole väga hea) Ja peale trenni siis söön kohe kodus midagi kerget ja tunni pooleteise pärast liha, kana vms koos kartulite või riisi jms.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toitumine kui kõige alus eksole, mul sellega probleemid :lol: Hommikul söön, lõunal kooli ajal jääb päris söömata, ja kuna peale kooli kohe trenni siis trenni tühja kõhuga ( mis ei ole väga hea) Ja peale trenni siis söön kohe kodus midagi kerget ja tunni pooleteise pärast liha, kana vms koos kartulite või riisi jms.

Minuarust ikka treening on kõige alus, kui treeningut ei tee, siis lihased ei arene. Sööd sa niikuinii midagi, kuna kõik inimesed söövad, ja see on elementaarne nagu õhu hingamine, seda söömist ei saa pidada mingiks "kõge aluseks". Jooga-aeroobikad võiks pidada hingamist kõige aluseks sel juhul, et kui hingata hästi, siis areng või eesmärk saavutatakse kõige efektiivsemalt. See poelks ka õige ju, me ei saa hingamist kõige aluseks lugeda, kõige aluseks on siiski see, et me jooga trenni ette võtame, hingame me siis kuidas tahes, arengut sealt ka tuleb. Et siis soovitan mõelda nii, et treening on kõige tähtsam, mitte hingamine ega söömine. Ja selleks et treening kulgeks efektiivselt, selleks peab olema energiat trennis. Kui oled mitu tundi söömata olnud, siis tekib trennis nõrkuse-tunne, pea hakkab ringi käima, jm segavad faktorid tekivad, mis treeningu nullivad selelga, et soovitud lihast ei koormata, ei jõuta koormata, piisavalt. Sel juhul pole ka loota, et see lihas kasvaks, kui ta piisavalt tööd ei tee. Sest samahästi võiksid jalutada tänaval ju, see samuti lihast ei kasvata, kuna piisavalt ei koormata lihast sel viisil, samamoodi nagu jõutrennis tühja kõhuga jõuetult ei suuda koormata lihast piisavalt. Et mina soovitaks mõeldi nii aeg-ajalt: trenn on kõige alus, ja teha kõik selleks, et trenn edukalt kulgeks. Selleks tuleks süia niipalju ja selliste sagedustega päevas, et oleks hea energeetiline tunne ja meeleolu, ja ajastada trenn nii, et trennis kindlasti jätkuks seda energiat samuti. Mõtlemiseks-ümberlükkamiseks selline mõte siis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minuarust ikka treening on kõige alus, kui treeningut ei tee, siis lihased ei arene. Sööd sa niikuinii midagi, kuna kõik inimesed söövad, ja see on elementaarne nagu õhu hingamine, seda söömist ei saa pidada mingiks "kõge aluseks". Jooga-aeroobikad võiks pidada hingamist kõige aluseks sel juhul, et kui hingata hästi, siis areng või eesmärk saavutatakse kõige efektiivsemalt. See poelks ka õige ju, me ei saa hingamist kõige aluseks lugeda, kõige aluseks on siiski see, et me jooga trenni ette võtame, hingame me siis kuidas tahes, arengut sealt ka tuleb. Et siis soovitan mõelda nii, et treening on kõige tähtsam, mitte hingamine ega söömine. Ja selleks et treening kulgeks efektiivselt, selleks peab olema energiat trennis. Kui oled mitu tundi söömata olnud, siis tekib trennis nõrkuse-tunne, pea hakkab ringi käima, jm segavad faktorid tekivad, mis treeningu nullivad selelga, et soovitud lihast ei koormata, ei jõuta koormata, piisavalt. Sel juhul pole ka loota, et see lihas kasvaks, kui ta piisavalt tööd ei tee. Sest samahästi võiksid jalutada tänaval ju, see samuti lihast ei kasvata, kuna piisavalt ei koormata lihast sel viisil, samamoodi nagu jõutrennis tühja kõhuga jõuetult ei suuda koormata lihast piisavalt. Et mina soovitaks mõeldi nii aeg-ajalt: trenn on kõige alus, ja teha kõik selleks, et trenn edukalt kulgeks. Selleks tuleks süia niipalju ja selliste sagedustega päevas, et oleks hea energeetiline tunne ja meeleolu, ja ajastada trenn nii, et trennis kindlasti jätkuks seda energiat samuti. Mõtlemiseks-ümberlükkamiseks selline mõte siis.

Jutt on väga huvitav ja mõtlemisviis on mul ka selline, et ainult trenni teekski, kuna väga palju on energiat ka sellise söömisega.

Nimelt hommikult söön ilusti, peale kooli trenn u kell 16.00 ja siis kell 18.00 kodus kerget ja hiljem midagi toekamat. Kuigi kogused ja kalorid pole ilusti määratletud (kavatsen järgmiseks nädalaks asja paika saada) on tulemused väga head nädala ajaga. Et kui sellise toitumisega suudan olla ja jõuan ilusti siis ei teki nagu probleemi ju :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jutt on väga huvitav ja mõtlemisviis on mul ka selline, et ainult trenni teekski, kuna väga palju on energiat ka sellise söömisega.

Nimelt hommikult söön ilusti, peale kooli trenn u kell 16.00 ja siis kell 18.00 kodus kerget ja hiljem midagi toekamat. Kuigi kogused ja kalorid pole ilusti määratletud (kavatsen järgmiseks nädalaks asja paika saada) on tulemused väga head nädala ajaga. Et kui sellise toitumisega suudan olla ja jõuan ilusti siis ei teki nagu probleemi ju :lol:

Kui tunned, et trenn lippab hästi, energiat on jne, siis lase aga edasi. Koolieas inimestel enamasti ongi kõrge energeetiline olek, need jõuavadki palju teha.

Kui hakkad tundma kunagi, et trenni ajal siiski energiat vähe, siis proovi testida nii, et enne trenni ca poolteist tundi sööd, kui on söök mis seedib omajagu, kui on kiire kohuke aga söögiks, siis võib ka pool tundi enne trenni süia, ja vaata kas siis trennis on parem, see jutt kõik vaid selleks kui juhtumisi trennis tunned et nõrgalt edeneb vms.

Lisamõttena see, et toidulisandi üheks eesmärgiks ongi see, et see on kiire mugav toidukord nö, et enne trenni sheiki juua ses suhtes täiesti ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enne trenni pole mõtet võtta, viis korda nädalas intensiivset trenni on ikka päris palju, puhata jõuad ikka? Lisaks see kogus mis seal märgitud võtta on minu jaoks küll liiga suur. Pigem võta natuke vähem siis.

Jutt on väga huvitav ja mõtlemisviis on mul ka selline, et ainult trenni teekski, kuna väga palju on energiat ka sellise söömisega.

Nimelt hommikult söön ilusti, peale kooli trenn u kell 16.00 ja siis kell 18.00 kodus kerget ja hiljem midagi toekamat. Kuigi kogused ja kalorid pole ilusti määratletud (kavatsen järgmiseks nädalaks asja paika saada) on tulemused väga head nädala ajaga. Et kui sellise toitumisega suudan olla ja jõuan ilusti siis ei teki nagu probleemi ju :lol:

sa sööd kell 8, kell 16.00 ja 18.00? Tee jah rohkem trenni, saad kohe ületreeningu ja sellega tulebki areng ju(nali.). Jõusaalis me lõhume lihaseid, mida intensiivsem trenn, seda rohkem lõhume. Et suuremaks kasvada peame need "haavad" ära parandama, seda saab teha eelkõige puhates ja andes vajalikke toitaineid. Kui sa kella 8'st 16.00ni ei söö, siis ei saa ju lihased see aeg kasvada või mis? Oleks et sa sööd 8, 12, 16 ja õhtul veel millagi. Kõik, mis kirjeldasin on piltlikult. Ei ole arengut ilma trennita, ei ole arengut ilma toiduta, ei ole arengut puhkuseta. Kui miski on puudu neist, siis areng on suhteliselt nulli lähedane võin seda enda kogemusest öelda. Tõsi, esimesed kuu-kaks toimub areng, edasi jääd püsima sinna tasemele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sa sööd kell 8, kell 16.00 ja 18.00? Tee jah rohkem trenni, saad kohe ületreeningu ja sellega tulebki areng ju(nali.). Jõusaalis me lõhume lihaseid, mida intensiivsem trenn, seda rohkem lõhume. Et suuremaks kasvada peame need "haavad" ära parandama, seda saab teha eelkõige puhates ja andes vajalikke toitaineid. Kui sa kella 8'st 16.00ni ei söö, siis ei saa ju lihased see aeg kasvada või mis? Oleks et sa sööd 8, 12, 16 ja õhtul veel millagi. Kõik, mis kirjeldasin on piltlikult. Ei ole arengut ilma trennita, ei ole arengut ilma toiduta, ei ole arengut puhkuseta. Kui miski on puudu neist, siis areng on suhteliselt nulli lähedane võin seda enda kogemusest öelda. Tõsi, esimesed kuu-kaks toimub areng, edasi jääd püsima sinna tasemele.

Seega kui ma toitumise saaksin seada nii, et kell 7, 13, 18, 19.30 sööks ja piisavalt ja õigesti, siis oleks ehk parem ja niipalju kui ma käinud olen siis nv taastub ilusti ära. Treenin "Edasijõudnute kava jaotatuna viieks" järgi, ainult jalad on toodud esmaspäeva peale, et siis ilusti taastuda saaksid. Ja ülejäänud jõuab ilusti nv ära taastuda.

EDIT: Fit Massi muidu ei tarbi, kuna alles alustasin korralikult käimist ja ei näe erilist vajadust, kui ilusti toitumisega on võimalus kõik toitained kätte saada.

Edited by goodfella

Share this post


Link to post
Share on other sites

küsiks siis ühe teemavälise küsimuse: kas fit massi sisaldab piisavalt süsikaid ,et peale trenni seda juua (100g)?. Et kas sellest 100g pulbrist piisaks peale trenni võtta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
küsiks siis ühe teemavälise küsimuse: kas fit massi sisaldab piisavalt süsikaid ,et peale trenni seda juua (100g)?. Et kas sellest 100g pulbrist piisaks peale trenni võtta?

Piisab täiesti :lol:

Edited by Arx07

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seega kui ma toitumise saaksin seada nii, et kell 7, 13, 18, 19.30 sööks ja piisavalt ja õigesti, siis oleks ehk parem ja niipalju kui ma käinud olen siis nv taastub ilusti ära. Treenin "Edasijõudnute kava jaotatuna viieks" järgi, ainult jalad on toodud esmaspäeva peale, et siis ilusti taastuda saaksid. Ja ülejäänud jõuab ilusti nv ära taastuda.

EDIT: Fit Massi muidu ei tarbi, kuna alles alustasin korralikult käimist ja ei näe erilist vajadust, kui ilusti toitumisega on võimalus kõik toitained kätte saada.

jah, alustuseks väga hea. ürita süüa rohkem ka valgulist toitu. Mina sinu asemel käiks jõusaalis 3x nädalas ja võtaks nendest kolmest korrast oma kehast viimast ja ülejäänud aja taastuks. Kui oled juba 8 kuud ( lambist võetud :lol: ) käinud, siis kaaluksin tihedamad graafikut. Muidugi oleneb see, et kui areng jääb seisma, siis peab kaaluma kas toitumise pärast või vähese trenni pärast.

edit: oot sa käid e-r igapäev? see pole hea mõte... alusta e,k ja reede näiteks. Hoia oma energiat nende kolme päeva jaoks, kui käid e-r, siis kahepäevaga sa ei taastu ära...

Edited by SHOXi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida siis nüüd kasutad ? Ja milline mulje on kasutatavast tootest ?

Hetkel käsil on SERIOUS MASS, panen pool annust korraga peale trenni + veel natukene lisan mingit odavat valku igasse annusesse ja ikka näen et kehakaal natukenegi suureneb ! Väga rahul olen! Paremat Massilisajat annab otsida :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui tunned, et trenn lippab hästi, energiat on jne, siis lase aga edasi. Koolieas inimestel enamasti ongi kõrge energeetiline olek, need jõuavadki palju teha.

Kui hakkad tundma kunagi, et trenni ajal siiski energiat vähe, siis proovi testida nii, et enne trenni ca poolteist tundi sööd, kui on söök mis seedib omajagu, kui on kiire kohuke aga söögiks, siis võib ka pool tundi enne trenni süia, ja vaata kas siis trennis on parem, see jutt kõik vaid selleks kui juhtumisi trennis tunned et nõrgalt edeneb vms.

Lisamõttena see, et toidulisandi üheks eesmärgiks ongi see, et see on kiire mugav toidukord nö, et enne trenni sheiki juua ses suhtes täiesti ok.

voot, aitäh informatsiooni eest :lol: nv mõtlesin ka, et tahaks juba trenni kuigi käed olid reedest valusad veel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hetkel käsil on SERIOUS MASS, panen pool annust korraga peale trenni + veel natukene lisan mingit odavat valku igasse annusesse ja ikka näen et kehakaal natukenegi suureneb ! Väga rahul olen! Paremat Massilisajat annab otsida :)

Ise ostsin sokolaadi maitselise,jubehea maitse piimaga.Esimene lisand mida kasutan.

Kahju,et nii väheseks jätkub.Kaua serious massi kasutanud oled ja kuida massi selle ajal tulnud ka?

Edited by Lauri848

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ise ostsin sokolaadi maitselise,jubehea maitse piimaga.Esimene lisand mida kasutan.

Kahju,et nii väheseks jätkub.Kaua serious massi kasutanud oled ja kuida massi selle ajal tulnud ka?

Maitea, järge pole pidanud, aga nagu ma mainisin panen ma ainult pool annust ja lisan veel veits valku... seega suht kauaks on jäkunud, aga nüüd põhja peal peaks olema, pole paar nädalat trenni saanud ja ei oska täpselt öelda, jalg hetkel sai natukene vigastatud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×