Jump to content
Sign in to follow this  
rinaldo

Ideaalne eine enne magamaminekut

Recommended Posts

Tere hr Otter. Pöördun sinupoole, sest mul on probleeme magama jäämisega. Leidsin ühe teema, kus rääkisid serotoniini tootmisest ja oled ennegi soovitanud süsivesikuid enne magamaminekut süüa. Milline peaks olema viimane söögikord enne magamaminekut nii, et lihastel oleks ehitusmaterjali ja serotoniini toodetaks piisavalt? Aitäh!

http://forums.fitness.ee/index.php?showtopic=21705

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere hr Otter. Pöördun sinupoole, sest mul on probleeme magama jäämisega. Leidsin ühe teema, kus rääkisid serotoniini tootmisest ja oled ennegi soovitanud süsivesikuid enne magamaminekut süüa. Milline peaks olema viimane söögikord enne magamaminekut nii, et lihastel oleks ehitusmaterjali ja serotoniini toodetaks piisavalt? Aitäh!

http://forums.fitness.ee/index.php?showtopic=21705

Võib-olla on unetuse põhjuseks hiline trenniaeg, ülepinge, -väsimus, Mg vähene kogus toidus, liiga valguline toit õhtul, hiline söömise kellaaeg.

Kirjuta õhtune toitumine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenn algab kell 18.00. Kestab umbes 1 tund 45 minutit.

Pärast trenni tarvitan HT-R-i. Kell 21.30 või 22.00 söön kartuleid või riisi sealiha või kanalihaga. Kella 23.30 või 00.00 ajal söön 200g maitsetut kohupiima. Ongi kõik. 100% kindlaid kellaaegasid pole, ajastan tunde järgi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hr. Otter, mis on su arvamus sellest kui nii 30-90 minutit enne magama jäämist on viimaseks söögikorraks (kui seda üldse saab selleks nimetada) klaas piima koos valgupulbriga?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trenn algab kell 18.00. Kestab umbes 1 tund 45 minutit.

Pärast trenni tarvitan HT-R-i. Kell 21.30 või 22.00 söön kartuleid või riisi sealiha või kanalihaga. Kella 23.30 või 00.00 ajal söön 200g maitsetut kohupiima. Ongi kõik. 100% kindlaid kellaaegasid pole, ajastan tunde järgi.

Toimisin kunagi (praegu tundub, et eelmises elus!) sama haiglaselt..

Söö õhtusöögi ajal natuke rohkem ja jäta ära see kohupiim! Selle tulemusena väheneb valgukogus ja ajavahemik söögist uneni pikeneb, millest peaks kindlasti abi olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toimisin kunagi (praegu tundub, et eelmises elus!) sama haiglaselt..

Söö õhtusöögi ajal natuke rohkem ja jäta ära see kohupiim! Selle tulemusena väheneb valgukogus ja ajavahemik söögist uneni pikeneb, millest peaks kindlasti abi olema.

Eks ma proovin siis uuesti ilma kohupiimata, aga seni pole mind suur süsivesikute kogus uniseks teinud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eks ma proovin siis uuesti ilma kohupiimata, aga seni pole mind suur süsivesikute kogus uniseks teinud.

Sind teeb erksaks enne magama minekut söödud kohupiim.

Õhtul 1.5 tundi enne uinumist söö veel saia meega ja piimaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Huvitaks ennast, et miks ei tohi vahetult enne magaminekut süüa?

Magamise ajal on seedeprotsessid aeglustunud ja hommikul võib olla söögiisu puudus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suured tänud. Eile sõin natuke šokolaadi, natuke saia, 2 Fasti BCAA tabletti ja jõin ära tassitäie piima. Üldse oli eilne kaloraaž küllaltki madal ja eelmisest ööst tekkis suur unevõlg. Igatahes uniseks ma jäin varem, kui tavaliselt ja magasin hästi. Katsun nüüd kaloraaži üles lükata ja viimase söögi korralikuma teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sind teeb erksaks enne magama minekut söödud kohupiim.

Õhtul 1.5 tundi enne uinumist söö veel saia meega ja piimaga.

Ma söön alati enne magama minekut 200-400g kohupiima. Mulle mõjub ainult hästi, kuna kui ma tunnen, et kõht natukenegi tühi siis magama ei jää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna (esmaspäeval) alusasin treeningut kell 18.15. Lõpetasin kell 19.30.

Pärast trenni võtsin HT-R-i. Pärast seda kell 21.30 sõin tatart, juustu kukleid, leiba, vasika liha ja hapukapsaid kreekapähkli õliga. Sõin suhteliselt kaua. Lõpetasin vist kell 22.30. Pärast seda tekkis väike nälg ja sõin 3 meesaia ja jõin ära tassitäie piima. Siin ma istun nüüd, unetult. Mida ma valesti tegin?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mind on aidanud tee meega ja mg tablett

olen ka poovinud piparmündi teed (lugesin kuskilt, et pidi unele hea olema) meega, kuid see efekti ei andnud.

siis proovisin kuuma piima meega ja magan nagu väike laps

Share this post


Link to post
Share on other sites

minu uinumis toit on, ahjukartul(~150g), rasvane kodujuust ja vahel ka keedupeeti, selle toiduga pole mul une vastu võimalustki :) sellele toidukorrale eelneb nt. veiseliha, kana, kala koos kartulite ja juurviljadega, mis on u 4 h ennem. Kasutan ka palderjani ning mg, vahetult enne uinumist, kuid mitte iga päev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tundub, et ma olen üks õnnelik inimene, kellel kunagi pole unega probleemi ning (enamasti) ka ärkamisega mitte :) Aga vahel, kui kõht läheb väga tühjaks (viimane söömine ca 19.30 - 20.00), siis ca 23 paiku söön paar leiba meega ning joon kruusi piima kõrvale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täna (esmaspäeval) alusasin treeningut kell 18.15. Lõpetasin kell 19.30.

Pärast trenni võtsin HT-R-i. Pärast seda kell 21.30 sõin tatart, juustu kukleid, leiba, vasika liha ja hapukapsaid kreekapähkli õliga. Sõin suhteliselt kaua. Lõpetasin vist kell 22.30. Pärast seda tekkis väike nälg ja sõin 3 meesaia ja jõin ära tassitäie piima. Siin ma istun nüüd, unetult. Mida ma valesti tegin?

Põhjuseid, miks õhtul und ei ole, on mitmeid - päeval magamine mõjutab ka seda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Põhjuseid, miks õhtul und ei ole, on mitmeid - päeval magamine mõjutab ka seda.

Päeval on hea magada, kuid õhtul tõesti magama siis ei saa.. Passin teinekord 2tundi voodis tühja und ei tule kui päeval olen maganud! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Põhjuseid, miks õhtul und ei ole, on mitmeid - päeval magamine mõjutab ka seda.

Kui öösiti tööl näiteks käia, siis polegi teist varianti kui päeval magada. Mina üldjuhul ikka peale lõunat ajan end üles, söök sisse ja trenni, siis tuleb ka õhtul norm ajal uni kenasti. Kui olen mitu ööd järjest tööl olnud (tavaliselt ongi 2 ööd järjest, päev vahepeal vaba), siis veits keerulisem rezhiimist kinni pidada, aga tähtis on ikkagi, et ülestõusmine oleks umbes samal ajal, et saaks toidurezhiimi pidada, ning jõuaks ka trenni.

Samas on see magamajäämise tsükkel nihkunud ka vabadel päevadel sinna kella 1-2 kanti öösel- niikaua kuni telkust midagi huvitavat tuleb, niikaua mina teki all telku ees pean ka vedelema :)

Ainuke asi, mida tunnen seoses öösel ülevalolekuga (tööl olles), et söögiisu kaob. Siin on tähtis ka jällegi oma tavakogusest ja kellaajast kinni pidada, siis ei juhtu midagi hullu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täna (esmaspäeval) alusasin treeningut kell 18.15. Lõpetasin kell 19.30.

Pärast trenni võtsin HT-R-i. Pärast seda kell 21.30 sõin tatart, juustu kukleid, leiba, vasika liha ja hapukapsaid kreekapähkli õliga. Sõin suhteliselt kaua. Lõpetasin vist kell 22.30. Pärast seda tekkis väike nälg ja sõin 3 meesaia ja jõin ära tassitäie piima. Siin ma istun nüüd, unetult. Mida ma valesti tegin?

sööd õhtul sellisel kellaajal nii palju ning siis natukene hiljem juba tühjakõhu tunne? toituks ma ka niimoodi, oleksin raskelt ülekaaluline valmis. mis sa päeva jooksul muud sööd, hommikul, lõunal ja enne trenni?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sööd õhtul sellisel kellaajal nii palju ning siis natukene hiljem juba tühjakõhu tunne? toituks ma ka niimoodi, oleksin raskelt ülekaaluline valmis. mis sa päeva jooksul muud sööd, hommikul, lõunal ja enne trenni?

Ülekaaluga mul probleeme pole. Suudan keha koostisega päris hästi mängida. Lihtsalt uneprobleemid on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×