Jump to content
Sign in to follow this  
rinaldo

Ideaalne eine enne magamaminekut

Recommended Posts

Aga kui äratuskella abiga ärgata nüüd kell 9 üles nagu kord ja kohus ning siis proovida magama minna samavõrra varem?

Ja unetabletid ei tohiks ka miskit hullu ju olla, et esialgu reziimi paika saada :)

Edited by Arx07

Share this post


Link to post
Share on other sites
pole ime et sa siis und korralikult ei saa kui sa nii hilja igapäev ärkad! ;)

Seda ärkamist on raske nihutada. Võin äratuse 9 või 10 peale panna, aga magama jään ikka 2-3 ajal, kui mitte hiljem.

Aga kui äratuskella abiga ärgata nüüd kell 9 üles nagu kord ja kohus ning siis proovida magama minna samavõrra varem?

Ja unetabletid ei tohiks ka miskit hullu ju olla, et esialgu reziimi paika saada :)

"Proovida varem magama minna" minu puhul ei tööta. Tulemus on loodetust vastupidine. Unetabletid.. Mingit serotoniini sisaldavat rohtu võiks vist isegi proovida..

Proovin äratuskella ja süsivesikutega mängida..

Share this post


Link to post
Share on other sites
sai, mesi ja piim ennem uinumist?! No mida veel, jäätist äkki :)

Nisuvalgu ja piimavalgu kasutamisel samal toidukorral tekib seedimise käigus morfiinisarnase toimega aine - eksorfiin. See aine moodustub umbes 1-2 tundi pärast sööki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nisuvalgu ja piimavalgu kasutamisel samal toidukorral tekib seedimise käigus morfiinisarnase toimega aine - eksorfiin. See aine moodustub umbes 1-2 tundi pärast sööki.

Las ta tekib, mul selline toidukord teex uinumise raskeks ja ärkaksin kiiresti! Jään oma soovituse juurde, sest see toimib:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu unehäiretele vastast pole :)

Kell 12 ööse lähen magama, keset ööd ärkan üles ja mu magamine on pmst poolenisti pikutamine,

ei tule liht und...

Kõike olen proovinud looduspreparaate, praegu hakkasin magneesiumit sööma mida soovitati, unerohtu jne.

Hiliseid sööke vältinud trennipause teind, ei tule liht pähe millest unetus tuleb, ma võin päev otsa rasket tööd ka teha,

ikka ei tule und.

Keegi jagaks soovitusi!?

Uneteid ja igapäev samalajal magamaminekut mitte pakkuda, sest endaarust olen kõike proovinud.

Edited by sass01

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minu unehäiretele vastast pole :)

Kell 12 ööse lähen magama, keset ööd ärkan üles ja mu magamine on pmst poolenisti pikutamine,

ei tule liht und...

Kõike olen proovinud looduspreparaate, praegu hakkasin magneesiumit sööma mida soovitati, unerohtu jne.

Hiliseid sööke vältinud trennipause teind, ei tule liht pähe millest unetus tuleb, ma võin päev otsa rasket tööd ka teha,

ikka ei tule und.

Keegi jagaks soovitusi!?

Uneteid ja igapäev samalajal magamaminekut mitte pakkuda, sest endaarust olen kõike proovinud.

http://www.med24.ee/eesti/perearst/praktil.../article_id-836

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nisuvalgu ja piimavalgu kasutamisel samal toidukorral tekib seedimise käigus morfiinisarnase toimega aine - eksorfiin. See aine moodustub umbes 1-2 tundi pärast sööki.

Mulle lahinguväljal siis seda morfiini manustada ei tohiks, kõhutuuled reedaks kohe kogu üksuse :);):lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
pole ime et sa siis und korralikult ei saa kui sa nii hilja igapäev ärkad! :)

täpselt, mina alustaksin sellest, et hakkaksin ennast sundima kindlatel kellaaegadel ärkama ning ka magama minema. kasvõi hommikul kell 6 silmad lahti- tundubki päev pikem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis piimal häda on ennem magamaminekut? Keda see kotib ,et enne magama minekut peab see just puhas VADAK olema,ei pea mingit pulbrit sisse ajama omale. Piim on segu kaseiinist ja vadakust, ühesõnaga aeglane valk versus kiirem valk. Asi pole nii katastroofiline, et kui vadaku asemel midagi muud(lugege vähem muscle ja FICTIONIT) . Ennem eelistan 100 korda naturaalset piima kui mingit rõvedat pulbrit mis aspartaamiga segamini on.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis piimal häda on ennem magamaminekut? Keda see kotib ,et enne magama minekut peab see just puhas VADAK olema,ei pea mingit pulbrit sisse ajama omale. Piim on segu kaseiinist ja vadakust, ühesõnaga aeglane valk versus kiirem valk. Asi pole nii katastroofiline, et kui vadaku asemel midagi muud(lugege vähem muscle ja FICTIONIT) . Ennem eelistan 100 korda naturaalset piima kui mingit rõvedat pulbrit mis aspartaamiga segamini on.

Keegi pole vadakust rääkinudki. Lisanditest soovitatakse pigem kaseiini enne magama minekut ja ka seda pole siin mainitud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keegi pole vadakust rääkinudki. Lisanditest soovitatakse pigem kaseiini enne magama minekut ja ka seda pole siin mainitud.

Ma nägin unise peaga ühte lauset valesti :) Kuid siiski jään selle juurde,et piim on hea ennem magamaminekut. Valgupulbrid mõttetud,kuid see kõigest minu arvamus. Peace! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma nägin unise peaga ühte lauset valesti :) Kuid siiski jään selle juurde,et piim on hea ennem magamaminekut. Valgupulbrid mõttetud,kuid see kõigest minu arvamus. Peace! :lol:

Ma arvan ka, et igale poole pole vaja neid pulbreid toppida ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tea kas nende eksorfiinidega ikka tasub mängida. Keha tasakaaluga riskimine mingil määral, süüa asju mis tekitavad morfiinisarnase toime, mida kaseiin ja gluteen tõepoolest suudavad tekitada. Teoreetiliselt potensiaalseks tagajärjeks võib olla ärritatud soole südroom. Gluteeni rollist erinevates autoimmuunhaigustes rääkimata.

http://high-fat-nutrition.blogspot.com/200...in-and-ibs.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seda ärkamist on raske nihutada. Võin äratuse 9 või 10 peale panna, aga magama jään ikka 2-3 ajal, kui mitte hiljem.

Tulemus ei tulegi ühe päevaga! Ma olen ka loomult vägagi öise iseloomuga, ent vajadusel suudan oma unerežiime muuta küll. Hakkad vägisi vara ärkama, olgu pealegi, et sealjuures varasest magamisest midagi välja ei tule. Pikemas perspektiivis oled lõpuks niivõrd väsinud, et ka õhtuti hakkab uni varem tulema. Aga siinkohal tuleb meeles pidada, et ka ühekordne möödalaskmine võib rütmi jälle sassi ajada, lõpptulemuseks on aga kurnatus ja ei mingit mõistlikku režiimi. Ühtlasi tuleks enda unemustreid tundma õppida ja vigu ennetada. Tihtipeale on nii, et mingi hetkeni on isegi uni, kuid kui sellest punktist üle minna (sest film on nii põnev või foorumis on ikkagi midagi veel vaja jutustada), siis kaob ka uinumisvõimalus.

Ja kui nüüd veel enda kogemustest rääkida, siis täiskõhuga on küll kuidagi unisem tunne, ent magama jääda on raskem.

Aga kui sulle elukorralduse mõttes hiline ärkamine sobib, siis milleks üldse midagi muuta? On mingi reaalne põhjus ka?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga kui sulle elukorralduse mõttes hiline ärkamine sobib, siis milleks üldse midagi muuta? On mingi reaalne põhjus ka?

On. Uinumine nihkub aina hilisemaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×