Jump to content
Sign in to follow this  
Alger025

Enne trenni

Recommended Posts

Küsimus siis selline, et trenni minnes natuke loid tunne, mida soovitate enne trenni manustada, et natuke powerit saada?

Parem oleks, kui ilma kofeiinisisalduseta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh... Tõsiselt kallis toode... Aga millest see uimasus siis :huh:? Tee väike uinak enne trenni, aga mingi tund aega ennem võiks juba püsti olla. Kuula mingit raju muusikat mis tõmbab hea "feelingu" sisse :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.corsagym.ee/shop.php?cg=0&id=38 tarbin ise just põhjusel, et ei sisalda tauriini ja kofeiini. laksab küll

hmmmm...

As a dietary supplement, it’s no wonder that guarana is an effective energy booster – as it contains about twice the caffeine found in coffee beans (about 3-4% caffeine in guarana seeds compared to 1-2% for coffee beans). Concentrated guarana extracts, however, can contain caffeine at levels of as much as 40-50%...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krt pea kõigis ergutites ju kofekas sees ...mulle küll kofeiin ei istu üldse, aga kui juba sees mingis ergutis koos 100 muu asjaga, siis pole küll pärast kohvikassi olnud...

Share this post


Link to post
Share on other sites

enamik trennieelseid erguteid ongi kallid. ka näiteks eiselti brutal fx (sisaldab palju tauriini ja ka kofeiini), kui und ei taha panna enne trenni, msiis pole miskit teha, peab sajaseid lehvitama, muidu löövad koid sisse :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heh... Tõsiselt kallis toode... Aga millest see uimasus siis :huh:? Tee väike uinak enne trenni, aga mingi tund aega ennem võiks juba püsti olla. Kuula mingit raju muusikat mis tõmbab hea "feelingu" sisse :huh:

Päeva programm on selline, et enne trenni pole erilist võimalus uinakut teha. Tundub, et sellised tooted on tõesti tiba kalli võitu.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas kellelegi, see pidavat olenema eelnevalt tarbitud sysivesikute hulgast

Suur kogus pidavat sobima neile, kes eelnevalt on juba palju sv tarbinud.

Aga kui muidu sv ei söö ja enne trenni palju sööd, siis t6mbab uimaseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõnel lihtsalt pole võimalik enne trenni mingit uinakut teha. Endal on sama probleem, mis teemaalgatajal. Lõpetan töö mingi 17.30 või 18.00 ja siis koju sööma, asjad kokku ja seitsmest trenni. Nii väikese ajaga ei jõua seal midagi und lasta. Isegi kui vahepeal viskan pikali siis hakkab küll unekas peale tulema ja olen enne trenni veel uimasem. Peale tööd on selline uni peal, et see segab trennis maksimaalselt pingutamast, nagu suur energiapuudus oleks. Puhkepäevadel trennis käies sellist probleemi ei ole. Olen kah mõelnud kofeiini või tauriini peale, aga kuna mul niigi uinumisega probleeme siis need vist ei sobi. Saan vast kuidagi ilma kah hakkama. Teemaalgatajale kah rohkem ei oska soovitada, et kas osta siis neid kalleid lisandeid mida enne trenni võtta, või proovi mõne energiajoogiga. Minuarust need viimased sisaldavad samas pea kõik kas tauriini, kofeiini või mõlemit. Võid proovida muudmoodi kah und ära ajada, nagu siin juba mõni soovitas, iseasi, kas need aitavad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina isiklikult ei soovitaks neid trennieelseid "erguteid" väga pikka perioodi vältel järjest kasutada, kuna ma pole päris kindel, et selline stimulantide tarbimine pikemas sydant koormama ei hakka. (Pmst organism ytleb et vajab puhkust, aga sa sunnid teda erinevate vahenditega ylekoormusega töötama)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enne trenni soovitatakse vähem süsivesikuid tarbida, et uimasust ei tekiks. Võib-olla on hoopis selles probleem?

emm... Aeglaseid süsikaid tuleks vähem tarbida, aga kiireid tuleks võtta rohkem. Et trennis midagi teha jõuaks ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui nüüd küsida kui palju ja mida ja millal sa sööd ning kui palju sa öösel magad, siis 99% tõenäosusega saame vastuse sealt.

No eks ülikoolis käiv tundeng ei toitu just kõige õigemalt jah, probleemiks on see, et päevas 2-3 toidukorda. Enne trenni ei söö 1-2 tundi kindlasti. Magamise koha pealt 8 - 9 tundi keskmiselt. Kui ei ole proffessionaalne sportlane, on väga raske muu tegevuse kõrvalt trenniks alati välja puhanud ja "powerit" täis olla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enne trenni soovitatakse vähem süsivesikuid tarbida, et uimasust ei tekiks. Võib-olla on hoopis selles probleem?

Väga hea tähelepanek, proovin vähem tarbida, ehk on kasu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Väga hea tähelepanek, proovin vähem tarbida, ehk on kasu!

just tuleks tarbida süsiv. enne trenni : just aeglasemalt imenduvaid rohkem! nt kaerahelbepuder + 1 õun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
just tuleks tarbida süsiv. enne trenni : just aeglasemalt imenduvaid rohkem! nt kaerahelbepuder + 1 õun.

Kui teema algataja kurdab, et enne trenni on nn loid tunne, siis tuleb midagi muuta. Ja teema arenedes selgub (kui pisut ridade vahelt lugeda ja järeldada), et teemaalgataja sööb enne trenni süsivesikuid (neid sisaldavaid toite). On teada, kuidas süsivesikud kehas toimivad; toetavad seda teadmist ka enamiku (kes asja enesele teadvstanud on) isiklikud kogemused. Seega on küsija teinud õiged järeldused tarbida treeningueelselt vähem (või üldse mitte) süsivesikuid. Vastupidist soovitada siinkohal pole eriti mõistlik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×