Jump to content
Sign in to follow this  
mees232

Toit vs Trenn!

Recommended Posts

Terv!

Tahtsin küsida,et kas toit(tasakaalustatud,mitmekylgne) on rasva% vähedamisel tähtsam kui aeroobne trenn.Et kas põhiline rasva vähendamine on toidu arvelt ja aeroobne niiöelda täiustab?

Arvamusi :D

Muidugi tähtis mölemat teha,aga lihtsalt tahtsin kysida.

Edited by mees232

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toitumisest oleneb rohkem, pane sellele suuremat rõhku..

ntx hoida sysikaid 100g päevas,200g valku ja rasvu ka 100g??kaal 110kg,mees,pikkus 190cm

Edited by mees232

Share this post


Link to post
Share on other sites
ntx hoida sysikaid 100g päevas,200g valku ja rasvu ka 100g??kaal 110kg,mees

110kg kaaluv mees saab päevas 2100 kcal hakkama? Millegi pärast arvan, et seda on sinu jaoks vähe, eriti kui veel trenni teed. Suudad järjepidavalt sellises koguses süüa ilma, et ei tekiks suuremat näljatunnet? Samas keeruline öelda, kui palju ideaalselt peaksid energiat igapäevaselt saama. Pead ise tunnetama, palju enda lubada saad. Eks see ülekaal on tekkinud aastatega pidevalt ülesöömise tõttu. Lihtne näide: Kui tavaliselt oled igapäevaselt tarbinud 3200+ kcal, siis nüüd tõmmates 2k lähedale on ilmselgelt liiga suur kukkumine. Sammhaaval oleks kasulik kaloreid kärpida. Aga loomulikult ma ei tunne sind täpselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
110kg kaaluv mees saab päevas 2100 kcal hakkama? Millegi pärast arvan, et seda on sinu jaoks vähe, eriti kui veel trenni teed. Suudad järjepidavalt sellises koguses süüa ilma, et ei tekiks suuremat näljatunnet? Samas keeruline öelda, kui palju ideaalselt peaksid energiat igapäevaselt saama. Pead ise tunnetama, palju enda lubada saad. Eks see ülekaal on tekkinud aastatega pidevalt ülesöömise tõttu. Lihtne näide: Kui tavaliselt oled igapäevaselt tarbinud 3200+ kcal, siis nüüd tõmmates 2k lähedale on ilmselgelt liiga suur kukkumine. Sammhaaval oleks kasulik kaloreid kärpida. Aga loomulikult ma ei tunne sind täpselt.

tglt hetkel trbin:200g valku,150g rasvu,150g sysikaid,tõmban vb alla natuke :lol: .Toitunud valesti olen viimase aasta,ennem oli norm sealt tuligi 15kg ylekaalu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
tglt hetkel trbin:200g valku,150g rasvu,150g sysikaid,tõmban vb alla natuke :lol: .Toitunud valesti olen viimase aasta,ennem oli norm sealt tuligi 15kg ylekaalu :D

Ainult nende numbrite järgi keeruline öelda, kas piisab allavõtmiseks või mitte. Samas, kui kaob kaal, mis mitte jätkata nii kaua kuni tekib seisak. Seejärel tõmmata paarsada kcal alla. Kindlasti üks põhjus, mis kaal ei kao võib peituda sinu teadmistes kava koostamiseks. Alati võid ju kava siitsamast tellida.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ainult nende numbrite järgi keeruline öelda, kas piisab allavõtmiseks või mitte. Samas, kui kaob kaal, mis mitte jätkata nii kaua kuni tekib seisak. Seejärel tõmmata paarsada kcal alla. Kindlasti üks põhjus, mis kaal ei kao võib peituda sinu teadmistes kava koostamiseks. Alati võid ju kava siitsamast tellida.

kava olemas,treener ka :lol: ,vähemalt eilsest :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
seega rasva% sõltub peamiselt sellest mida sisse sööd?

Mingi %, pakun et ca 5%, sõltub, nn stressihormooni, ehk, stressi tasemest, nagu ma olen kuulnud, lugenud pole.

Ma arvan, et rasvasus sõltub üle 50% muudest asjaoludest kui toidust.

Aga kui juba 30% kaalu on toidu käes, siis päris hea sedagi osa ju mõjutada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mingi %, pakun et ca 5%, sõltub, nn stressihormooni, ehk, stressi tasemest, nagu ma olen kuulnud, lugenud pole.

Ma arvan, et rasvasus sõltub üle 50% muudest asjaoludest kui toidust.

Aga kui juba 30% kaalu on toidu käes, siis päris hea sedagi osa ju mõjutada.

mis need muud asjaolud on?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mingi %, pakun et ca 5%, sõltub, nn stressihormooni, ehk, stressi tasemest, nagu ma olen kuulnud, lugenud pole.

Ma arvan, et rasvasus sõltub üle 50% muudest asjaoludest kui toidust.

Aga kui juba 30% kaalu on toidu käes, siis päris hea sedagi osa ju mõjutada.

Ma arvan, et kehakaal sõltub 70% toitumisest. Sa võid rauda tassida aga kui sa ikka päevas tangid omale rohkem süüa sisse, kui vaja siis fakt on see et su kehakaal ei lange ka.Niiet toitumine on ikka ultratähtis. Kaalu võid kaotada ilma trenni tegemata ka, aga efektiivsem on treenida samal ajal. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
tglt hetkel trbin:200g valku,150g rasvu,150g sysikaid,tõmban vb alla natuke :lol: .Toitunud valesti olen viimase aasta,ennem oli norm sealt tuligi 15kg ylekaalu :D

2750 kcal

valk: 200g x 4 =800 29%

rasv: 150g x 9 =1350 49%

süsikad: 150g x 4 =600 22%

Raske arusaada miks rasva osakaal päevasest kaloraazist peab olema 49%?

Olen ise praegu dieedil ja minu näidud:

valk - 27%

rasv - 20%

süsikad - 53%

2750 kcal treenivale meesterahvale on ilmselgelt vähe.

Edited by samuil

Share this post


Link to post
Share on other sites
2750 kcal

valk: 200g x 4 =800 29%

rasv: 150g x 9 =1350 49%

süsikad: 150g x 4 =600 22%

Raske arusaada miks rasva osakaal päevasest kaloraazist peab olema 49%?

Olen ise praegu dieedil ja minu näidud:

valk - 27%

rasv - 20%

süsikad - 53%

2750 kcal treenivale meesterahvale on ilmselgelt vähe.

et peaks sysikaid rohekm ja rasvu vähem,olen jälle kuulnud ka teist juttu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mis need muud asjaolud on?

Seda võiks keegi uurida, ma lihtsalt oletan, kui googeldada otsinguga "genes affect lipid metabolism", äkki siis leiaks miskit konkreetset seletust.

Loogiline tundub mulle, et mistahes kütust kehva autosse ka ei kallaks, ja kuitahes hästi auto eest ka ei hoolitseks, see auto kuigi pikka eluiga ei oma.

Kui inimesed sünnivad erineva testosterooni tasemega, jm hormoonide tasemega, ja erineva lihaskiudude hulgaga, siis ilmselt võib arvata, et erinev saab kõigil olema ka need osad kehat, mis rasva kasutust mõjutavad.

Kui saadakse täisealiseks ehk sinna 18a kanti siis geenid lukustavad rasvarakkude juurde tootmise ja see kogus on inimeseti erinev, ja enam neid juurde ei tulevat, nad vaid paisuvad edaspidi, kuid see hulk mis tekib neid on ma arvan peamiselt samamoodi geneetiliselt ette programmeeritud, samamoodi nagu juuksekarvade kogus. Selle huvitava fakti rasvarakkude lõplikust kogusest täisealiseks saamisel, leidsin siit:

http://www.sivamdesign.com/home/fitness/fi...im_factors.html

Ma arvan, et keegi võiks täpsustada ja ümber lükata minu juttu, oleks huvitav mõnda head artiklit lugeda. Aga ma väidaks, et üle 50% määrab meie vormi nn geneetika.

Ma arvan, et kehakaal sõltub 70% toitumisest. Sa võid rauda tassida aga kui sa ikka päevas tangid omale rohkem süüa sisse, kui vaja siis fakt on see et su kehakaal ei lange ka.Niiet toitumine on ikka ultratähtis. Kaalu võid kaotada ilma trenni tegemata ka, aga efektiivsem on treenida samal ajal. :D

Ma arvan, et kes ikka paksuke on, see selleks ka jääb, see toitumine siin miskit ei muuda suurt. Kes on määratud suhkruhaige või muud moodi olema kehv või nõrk, siis seal midagi suurt see toit ei paranda, söögu kasvõi parima spetsialisti kava järgi.

Edited by CharlesRoos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seda võiks keegi uurida, ma lihtsalt oletan, kui googeldada otsinguga "genes affect lipid metabolism", äkki siis leiaks miskit konkreetset seletust.

Loogiline tundub mulle, et mistahes kütust kehva autosse ka ei kallaks, ja kuitahes hästi auto eest ka ei hoolitseks, see auto kuigi pikka eluiga ei oma.

Kui inimesed sünnivad erineva testosterooni tasemega, jm hormoonide tasemega, ja erineva lihaskiudude hulgaga, siis ilmselt võib arvata, et erinev saab kõigil olema ka need osad kehat, mis rasva kasutust mõjutavad.

Kui saadakse täisealiseks ehk sinna 18a kanti siis geenid lukustavad rasvarakkude juurde tootmise ja see kogus on inimeseti erinev, ja enam neid juurde ei tulevat, nad vaid paisuvad edaspidi, kuid see hulk mis tekib neid on ma arvan peamiselt samamoodi geneetiliselt ette programmeeritud, samamoodi nagu juuksekarvade kogus. Selle huvitava fakti rasvarakkude lõplikust kogusest täisealiseks saamisel, leidsin siit:

http://www.sivamdesign.com/home/fitness/fi...im_factors.html

Ma arvan, et keegi võiks täpsustada ja ümber lükata minu juttu, oleks huvitav mõnda head artiklit lugeda. Aga ma väidaks, et üle 50% määrab meie vormi nn geneetika.

Ma arvan, et kes ikka paksuke on, see selleks ka jääb, see toitumine siin miskit ei muuda suurt. Kes on määratud suhkruhaige või muud moodi olema kehv või nõrk, siis seal midagi suurt see toit ei paranda, söögu kasvõi parima spetsialisti kava järgi.

sul vb õigus,aga õige toit ja trenn aitab kindlasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
et peaks sysikaid rohekm ja rasvu vähem,olen jälle kuulnud ka teist juttu.

Ok!Mida sa aga ise teed selleks ,et sinu organism kasutaks rasva energia tootmiseks.Käid jõusaalis ja loodad ,et kehakaal langeks?Kahjuks ei tea kui vana sa oled ja mis on kehakaal.

Anna andeks aga ma ei saa aru, miks sa ajad endale rasva sisse ja samas tahad tast lahti saada?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anna andeks aga ma ei saa aru, miks sa ajad endale rasva sisse ja samas tahad tast lahti saada?

Lühidalt: ilmselt seepärast, et nii need asjad enamasti toimivad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaalu langetamiseks on kolm võimalust:

1.Langetad päevast kaloraazi(rasv,valk,süsikad) ja jätad trennigul intensiivsuse samaks

2.Päevane kaloraaz jääb samaks,kuid treeningul intensiivsus tõuseb

3.Langetad päevast kaloraazi ja tõstad treeningul intensiivsust

Kui mu päevases kaloraazis on süsivesikute osakaal 22%,siis mille pealt ma tõstan intensiivsust?

Lihased on varsti glükogeenist tühjad ja "auku" kukkumine aja küsimus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok!Mida sa aga ise teed selleks ,et sinu organism kasutaks rasva energia tootmiseks.Käid jõusaalis ja loodad ,et kehakaal langeks?Kahjuks ei tea kui vana sa oled ja mis on kehakaal.

Anna andeks aga ma ei saa aru, miks sa ajad endale rasva sisse ja samas tahad tast lahti saada?

Sa vist oled sel ajal trennis olnud, kui õigest toitumisest on räägitud. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa vist oled sel ajal trennis olnud, kui õigest toitumisest on räägitud. :)

Jah,olen süüdi!Kui kooli jõudsin olid tunnid juba alanud...Jätsin trenni täna vahele ja harisin ennast.Materialid siin.Peatükid:"Toitumine.Üldised põhimõtted"lk.61 ja "Toitumine kehakaalu vähendamiseks"lk.66

http://www.fitness.ee/ekfl/downloadable/kulturism_opik.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jah,olen süüdi!Kui kooli jõudsin olid tunnid juba alanud...Jätsin trenni täna vahele ja harisin ennast.Materialid siin.Peatükid:"Toitumine.Üldised põhimõtted"lk.61 ja "Toitumine kehakaalu vähendamiseks"lk.66

http://www.fitness.ee/ekfl/downloadable/kulturism_opik.pdf

http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=4025

http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=3679

Edited by ROtter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×