Jump to content
4Qlimax

Valgulisand 24/7

Recommended Posts

Ma kaldun siiski arvama, et sheigist ja lihast ei saa k6ike eluks vajalikke. Seda enam, et jutt käib ilmselt mingist tavaliselt vadakuvalgust, mitte mingist 1000kr/kg .

Ma ei olegi sellist asja üldse väitnud. Liha söömise põhjuseks ma mõtlesin sealt saadavat kaltsiumi ja fosforit, mis äärmiselt vajalikud on, kui sellistes kogustes pulbrit neelata, või mis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tahaks nüüd aru saada mõnest asjast. Kas teemaalgataja siis muud tasakaalustatud toitu ei tarbigi? Kogu toit on tegelikult keemia sisaldades enamjalt hapniku, lämmastiku, süsniku ja muude ainete ühendeid :) . kas teemaalgataja vasandas tavatoidu valgujoogile ja vastupidi. arvan, et need 2 asja täiendavad teineteist. loomulikult on võimalus süüa ainult tavatoitu, kuid mina isiklikult ei jõua enda päevas kulutatavaid kaloreid tavatoiduga enam sisse ajada, lihtsalt ei lähe sisse see toit nii kergelt. seega tarbin vahepaladena tavatoidu söögikordade vahepeal keskmiselt 3x päevas kas massilisajat või valgujooki. uriinis valke pole leitud (neerud ok järelikult), verepilt ka korras. seega võib väita, et kui terve inimene sööb nii ühte kui teist, siis midagi ei juhtu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
loomulikult on võimalus süüa ainult tavatoitu, kuid mina isiklikult ei jõua enda päevas kulutatavaid kaloreid tavatoiduga enam sisse ajada, lihtsalt ei lähe sisse see toit nii kergelt. seega tarbin vahepaladena tavatoidu söögikordade vahepeal keskmiselt 3x päevas kas massilisajat või valgujooki. uriinis valke pole leitud (neerud ok järelikult), verepilt ka korras. seega võib väita, et kui terve inimene sööb nii ühte kui teist, siis midagi ei juhtu.

Mida sa kogu päeva teed, et ei ole aega ja/või jaksu vajalikus koguses toitu süüa?

Kui korralikult sa sööd ja millisel määral tervikuna on menüüs puudujääke - ei tea. Üldiselt on aga nii, et mõõdalaskmised sageli "päeva pealt" tuntavaid negatiivseid mõjusid ei avaldagi. Toime on pikaajaline ja tihti pöördumatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ei olegi sellist asja üldse väitnud. Liha söömise põhjuseks ma mõtlesin sealt saadavat kaltsiumi ja fosforit, mis äärmiselt vajalikud on, kui sellistes kogustes pulbrit neelata, või mis?

Ja ma ytlesin, et ei piisa ainult valgupulbris ja lihas leiduvatest ainetest.

Lyhiajaliselt vbl jah, aga ma ei tea, miks keegi endale nii teha peaks tahtma, eriti kui eesmärk on areneda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Capo
Ma olen haritum ja söön rohkem kui 3 korda päevas, valgukontsentraatide kohta uurin sellepärast, et saaks vahepeal midagi meelepärasemat süüa, mitte ainult teatud toite. Teiseks vadakuvalk pulbri kujul on odavam kui tarbida kohupiima ja mune vajalikus koguses.

:) Ma mõtlen seda , et kui võtad lisaks 3lmele söögikorrale päevas 2 x valgupulbrit , siis pole vaja 5-6 korda päevas süüa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuulge, inimesed, kas te söömise protsessist üldse mingit mõnu ei saa siis? Sööte paberit ja puitu, et kõhtu täita, või maitvat ja kasulikku sööki? Mispärast te siis kõikvõimalike meetmetega söömist vältida üritate? Igalt poolt kuuleb lauseid stiilis: "Aga kui ma teen seda ja seda, kas ma siis EI PEA 5-6 korda päevas sööma äkki?!?".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üle pika aja päris palju"tarkuseterasid". Päris hull teema: Pulbrid on mürk ja keemia. Enam midagi ei julge süüa :) Kõlab nagu kulturistid on nõrgad, ei jõua midagi teha ning vanaduses nahk rämedalt ripub. Keegi võiks veel jälle kuldse küsimuse esitada: Kas sa kasutad proteiini või treenid puhtalt? ;)

Meie võime siin lisanditest 24/7 rääkida, aga ikka on tegelasi, kes matsu ei jaga. Kurb :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida sa kogu päeva teed, et ei ole aega ja/või jaksu vajalikus koguses toitu süüa?

Kui korralikult sa sööd ja millisel määral tervikuna on menüüs puudujääke - ei tea. Üldiselt on aga nii, et mõõdalaskmised sageli "päeva pealt" tuntavaid negatiivseid mõjusid ei avaldagi. Toime on pikaajaline ja tihti pöördumatu.

kohtun klientidega, oman suhteliselt tihedat päevaplaani, koostan projekte ning kontrollin töid. Tihtipeale jääb ühe ja teise erineva kohtumise vahele vaid 10 minutit, mille jooksul ei jõua tavatoitu süüa. sedasi olen enne analüüse toitunud juba vähemasti pool aastat. millegipärast jääb alati tunne, et kui sööd tavatoitu (korralikku ja tasakaalustatut ning läbimõeldut) ülejäänud 5 toidukorda päevas ning teed 3 toidulisandi korda, siis oled koheselt nn toitumisest möödapanija. üks toidulisandi kord on mul peale trenni shake, kas see on siis vale? teised 2 on enne lõunat ja peale lõunat toidukorra asendajad, kui siis kasutan tööpäevast kuni 10 minutit kokku shake valmistamiseks ning tarbimiseks. Aga eks jääb siis sinu arvamus ning minu arvamus.

BTW - samuti on 1 shake odavam kui tavatoit. Hetkel on lõunapaus, millel sõin porgandisalatit 150g, keedukartulit 200g ning kanaliha 150g ning klaasi piima. täpsemalt minu toitumine siit: http://www.6kanget.muscle-fitness.ee/index...2&Itemid=27 samuti on olemas galerii, kes ma olen, millise kava järgi treenin, kuidas mul nädalate viisi on läinud ja samuti nn strateegilised n-itajad ja nende muutus ning endapoolne analüüs, miks mingit viisi on läinud. toitumiskava on natuke uuendamata, kuna hetkel on nimelt tehtud kreatiini tarbimisse paus. alustan uuesti järgmisel nädalal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Massikasvatamiseks muuseas on 3x optimaalne, selle kohta on üks uuring ka tehtud. Dieediks on vähemalt tavalise menüü peal rohkem kordi hea, näljatunne on väiksem.

Massikasvatamiseks on optimaalne rohkem kaloreid:) Kolme korraga on neid kvaliteetse toidu näol vahel väga raske sisse ajada.

S.t. kui kaloraaž on võrdne, siis jah võib 3x parem olla, aga reaalselt saad rohkemate toidukordadega ikka rohkem massi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kohtun klientidega, oman suhteliselt tihedat päevaplaani, koostan projekte ning kontrollin töid. Tihtipeale jääb ühe ja teise erineva kohtumise vahele vaid 10 minutit, mille jooksul ei jõua tavatoitu süüa. sedasi olen enne analüüse toitunud juba vähemasti pool aastat. millegipärast jääb alati tunne, et kui sööd tavatoitu (korralikku ja tasakaalustatut ning läbimõeldut) ülejäänud 5 toidukorda päevas ning teed 3 toidulisandi korda, siis oled koheselt nn toitumisest möödapanija. üks toidulisandi kord on mul peale trenni shake, kas see on siis vale? teised 2 on enne lõunat ja peale lõunat toidukorra asendajad, kui siis kasutan tööpäevast kuni 10 minutit kokku shake valmistamiseks ning tarbimiseks. Aga eks jääb siis sinu arvamus ning minu arvamus.

BTW - samuti on 1 shake odavam kui tavatoit. Hetkel on lõunapaus, millel sõin porgandisalatit 150g, keedukartulit 200g ning kanaliha 150g ning klaasi piima. täpsemalt minu toitumine siit: http://www.6kanget.muscle-fitness.ee/index...2&Itemid=27 samuti on olemas galerii, kes ma olen, millise kava järgi treenin, kuidas mul nädalate viisi on läinud ja samuti nn strateegilised n-itajad ja nende muutus ning endapoolne analüüs, miks mingit viisi on läinud. toitumiskava on natuke uuendamata, kuna hetkel on nimelt tehtud kreatiini tarbimisse paus. alustan uuesti järgmisel nädalal.

Pole vaja ennast kaitsma hakata - keegi ei ründa.

Pilt on selgem sinust ja sinu tegemistest. Kui aega saan, tutvun su profiiliga antud lingil lähemalt. Loomulikult on olemas sinu ja on olemas minu arvamus, kuid selleks see foorum siin on, et seda avaldada. Nii ka nüüd: lugesin, et soovid kasvatada massi, kuid mitte rasva arvelt. Seda teades siiski ka soovitus massilisaja vahepalana ära jätta. Valgukonsentraadist shake on rohkem OK. Kuid veel rohkem OK on selle 10 minutiga haugata nö päris toitu. Kui on 10 min, siis jõuab küll. Igaks juhuks (kui sedagi aega pole), võid muidugi käepärast ka pulbri hoida (soovitavalt kaseiin).

Kui võtta näitajaks pelgalt valgusisaldus, siis "summa-summaarum" on tavatoidu ja valgujoogi hind sama. Samas muud näitajad (üldjuhul) juba tavatoidu kasuks.

Üks trikk soovituseks: kui pole aega mäluda, tee tööle kaasa shake, mis koosneks tavatoidust, mida sööksid siis, kui aega oleks. Ekstra aega selle valmistamine teab-mis palju ei võta, kuivõrd toitu valmistad ju nagunii ja osa sellest blenderisse panna ja nuppu vajutada pole kuigi aeganõudev. Ja kui parasjagu blenderit (vms) kasutada ei saa/taha, on ka teisi käepäraseid võimalusi - ole loov.

Ja toidukordade arvu väga kõrgeks ajada pole tegelikult vaja.

Edit: pool aastat pole kuigi pikk aeg. Pealegi on terviseprobleemidel sageli eelstaadiumid. Ka ei pruugi erinevate analüüside tulemused erinevaid kõrvalekaldeid tuvastada. Samas see muidugi ei tähenda, et sul need kõrvalekalded milleski ilmtingimata on.

Edited by prussak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liha söömise põhjuseks ma mõtlesin sealt saadavat kaltsiumi ja fosforit, mis äärmiselt vajalikud on, kui sellistes kogustes pulbrit neelata, või mis?

Lihast kaltsiumi ja fosforit???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lihast kaltsiumi ja fosforit???

"Aga fakt on see, et sa sööd ka looduslikke valguallikaid nagu kanaliha ja veiseliha, mis annavad sulle piisavalt kaltsiumi kaitsvat fosforit ja teisi toitaineid. Sellise tulemuse sai toitumisajakirjas 2003. aastal avaldatud uuring.

Allikas: Muscle & Fitness Juuni-Juuli 2009

See oli siis vastus küsimusele, kas "pulbrivalgud" nõrgestavad inimeste luid, viies kehast välja kaltsiumit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Aga fakt on see, et sa sööd ka looduslikke valguallikaid nagu kanaliha ja veiseliha, mis annavad sulle piisavalt kaltsiumi kaitsvat fosforit ja teisi toitaineid. Sellise tulemuse sai toitumisajakirjas 2003. aastal avaldatud uuring.

Allikas: Muscle & Fitness Juuni-Juuli 2009

See oli siis vastus küsimusele, kas "pulbrivalgud" nõrgestavad inimeste luid, viies kehast välja kaltsiumit.

http://www.kaltsium.ee/index.php?id=1⊂=10

Leia, kui palju on lihas kaltsiumi.

Ja kui sa lauses sõnu loed, siis mõtesta ka lause sisu. On kirjutatud " kaltsiumi kaitsvat fosforit".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Massikasvatamiseks on optimaalne rohkem kaloreid:) Kolme korraga on neid kvaliteetse toidu näol vahel väga raske sisse ajada.

S.t. kui kaloraaž on võrdne, siis jah võib 3x parem olla, aga reaalselt saad rohkemate toidukordadega ikka rohkem massi.

Oled kindel et see tundlikkuse kaotamise teooria aminohapete pideva ühtlase taseme korral veres ei ole õige ? Paljude hormoonide puhul on pidev ühtlane tase täielik surm, miks mitte toitainete puhul.

Minu meelest on seda katses näidatud ka aga praegu otsima ei lähe, uni on :)

Mõtlesin massi all just lihasmassi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×