Jump to content
Sign in to follow this  
j6ujunn

Kaelalihas.

Recommended Posts

Terv!

Plaan hakata kaelalihast rohkem harjutama,kuna see on nõrk ja peenike ylejäänuga võrreldes.Kui tihti nädalas ja kuida.Kuidas saada kaela jämedamaks?Jämedaks kui pakk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Terv!

Plaan hakata kaelalihast rohkem harjutama,kuna see on nõrk ja peenike ylejäänuga võrreldes.Kui tihti nädalas ja kuida.Kuidas saada kaela jämedamaks?Jämedaks kui pakk :D

Lihtsalt kaelale ringe tehes ja igastmoodi liigutades kasvab ka kael. Maadlejad näiteks on kätekõverduse poosis (pmt) siis panevad pea maha, võtavad käe lahti ja siis teevad kaelale ringe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole kursis teiste jõusaalidega aga Revalis on kaelamasin täitsa olemas. Eks ta veidi egamugav ole, kuid see-eest saab mõnusalt raskusi reguleerida. Masinaga saab siis neljas suunas treenida - kael ette, taha ja mõlemale küljele.

Teed lisaks veel kaelaringe ja ülalmainitud harjutusi ning varsti ei saa aru, kust pea algab enam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pole kursis teiste jõusaalidega aga Revalis on kaelamasin täitsa olemas. Eks ta veidi egamugav ole, kuid see-eest saab mõnusalt raskusi reguleerida. Masinaga saab siis neljas suunas treenida - kael ette, taha ja mõlemale küljele.

Teed lisaks veel kaelaringe ja ülalmainitud harjutusi ning varsti ei saa aru, kust pea algab enam :lol:

voh see oleks tulemus :D ..kaua peaks tegema et esimesi tulemusi näha?pool aaastat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meil Arcticus saab õlamasina kaela jaoks ümber seadistada(on võimalik teha külgedele ja taha ..kettaga selili lamades saab teha ka kaela eesmisele osale). Igatahes tuleb olla väga ettevaatlik kaela treenides raskustega ..tehnika peab olema puhas(mitte lasta ekstsentrilises faasis venitusse!) ja kontrollitud ning seeriad valdavalt üsna pikad ..alates 15x, muidu on kaelavalud lihtsad tulema! Peale 2-3 seeriat tunned kuidas kael on verd täis ning paar järgmist päeva valus :D. Endal pole mõõtnud aga sõber sai niimoodi kaela ümbermõõdule 1,5-2cm juurde. Jätke meelde - kael on ÕRN koht ja tuleb teha ettevaatlikult mitte rahmida suurte raskustega!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõutõmbe ja õlakehitustega peaks ka kael vatti saama. Mul on aastaga kuskil 3 cm juurde tulnud kaelale seda eraldi treenimata. Viimati ei mahtunud valge triiksärk enam selga selle pärast, pidi uue ostma :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jõutõmbe ja õlakehitustega peaks ka kael vatti saama. Mul on aastaga kuskil 3 cm juurde tulnud kaelale seda eraldi treenimata. Viimati ei mahtunud valge triiksärk enam selga selle pärast, pidi uue ostma :lol:.

norm :D nii peabki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jõutõmbe ja õlakehitustega peaks ka kael vatti saama. Mul on aastaga kuskil 3 cm juurde tulnud kaelale seda eraldi treenimata. Viimati ei mahtunud valge triiksärk enam selga selle pärast, pidi uue ostma :D.

Seda ka ja kui treenides pead neutraalses asendis hoida saab kael oma koormuse kätte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

minuarust kael ikka määrab ära kas oled täisatleet või mitte,kui ikka 120kg mehejurakas ja kael kriips siis on jama :D

Edited by mees232

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav, ma enda meelest teengi jõutõmmet nii mis mühiseb, korralikke õlakehitusi kah ca 130-150 kiloga, aga kael on ikka sama ümbermõõduga nagu 2a tagasi :D

Eks peab siis maadlejate silda proovima. Küsimus vaid, et kui palju on soovitatav enne sooja teha? Kas minuti jagu pearinge ühes ja teises suunas võiks olla piisav? Ei tahaks, et silda ajades mingi krõks käib..

Edited by belvedere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maadlejasillad( nii ederpidi kui ka tagurpidi) on minu meelest ika parimad harjutused kaelale :D

Samuti ka maadlus ise, loomulikult :lol:

Samuti on nõus väitega,et kui ikka kaela ei ole,siis ikka päris jõulist välismust ei saa olla

Share this post


Link to post
Share on other sites

loomulikult tugev kael on normaalne.samas härja kael on aga robustne.kulturistid vist eriti ei treenigi seda kuna pidavat visuaalselt vähendama õlgade laiust?

ei muidugi ei tähenda see seda ,et ei võiks ega peaks kaela treenima.muidugi peab:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minuarust peaks kah jõutõmme kaela arengule kõige parem olema. Aga kui treenida eraldi trapetsit, kas see ei mõjuta kaelalihaste arengut ?

Mõjutab ikka, niipalju kui trapets kaela piirkonda ulatub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen proovinud ka peale kaelaringide tegemise midagi muud kaelale teha, aga päris kähku tõmbab kaela läbi. Nii et ole ettevaatlik, ära üle pinguta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×