Jump to content
Sign in to follow this  
kasutajaT

triitsepsi areng

Recommended Posts

Selline probleem, et triitsepsi välimine pea on kõvasti maha jäänud arengust, mis harjutusi peaks tegema et just välimist pead järgi aidata???

Kui prantsuse surumist ei tee siis lisa kavasse! Minu puhul töötab väga hästi see harjutus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arnoldi raamatus selline selgitus triitsepsi harjutuste kohta:1.kitsa haardega surumine(külgmine pea);2.Ühe käega hantliga kukla tagant(pikk pea);3.ühe käega althaare plokk(keskmine pea);4.kahe pingi vahel surumine(kõik kolm pead)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui prantsuse surumist ei tee siis lisa kavasse! Minu puhul töötab väga hästi see harjutus.

Mul prantsuse surumisega ei jää valusaks triitseps üktapuha kuidas teen 3x3 või 10x10 :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul prantsuse surumisega ei jää valusaks triitseps üktapuha kuidas teen 3x3 või 10x10 :S

3x3 ? nt 3x 6-8 reeglina ei jäägi valusaks ; küll aga 10 x 10 peaks valutama päris kõvasti järgmine päev :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul prantsuse surumisega ei jää valusaks triitseps üktapuha kuidas teen 3x3 või 10x10 :S

Sellepärast ei jää,et teed üktapuha kuidas, :D

Tuleb treeneri käe alla minna;no ei tule kõik alati iseõppimise korras välja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma ei saa ka prantsust teha, lööb küünarnukkidesse valu. eelistan köit ja mõjub!

Ma arvasin et olen ainuke veidrik kellele prantsuse surumine ei sobi küünarnukkide ebamugavuse tõttu aga paistab et on ka teisi.

Üks väga hea harjutus triitsepsi jaoks on veel rööbaspuudel surumine ehk "dips": http://exrx.net/WeightExercises/Triceps/WtTriDip.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma pole seni pidanud triitsepsit eraldi treenima ja ta on kõige paremini arenenud. Väga paljud harjutused kaasavad triitsepsit ja ma treeniks lihtsalt üle. Pealegi, biits ei taha eriti järgi arenenda, tahab natuke aega :D Aga eks ma ole algaja ka veel ja areng toimub kergemini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina soovitan kindlasti rööbaspuudel keharaskuse surumist. Ma noorena hakkasin seda harjutust tegema ja triceps kasvas hirmsa hooga. Nüüd on ka see harjutus siiani minu lemmikute seas ja nüüd teen juba suurte lisaraskustega.

Soovitan kõigile! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina soovitan kindlasti rööbaspuudel keharaskuse surumist. Ma noorena hakkasin seda harjutust tegema ja triceps kasvas hirmsa hooga. Nüüd on ka see harjutus siiani minu lemmikute seas ja nüüd teen juba suurte lisaraskustega.

Soovitan kõigile! :D

Ise jällegi ei saa seda üldse teha, rindkerest hakkab kiskuma ja lööb valu sisse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma ei saa ka prantsust teha, lööb küünarnukkidesse valu. eelistan köit ja mõjub!

http://forums.fitness.ee/index.php?showtopic=15106&hl=

Seal oli kunagi mul pilt ka, mida ma täpselt mõtlesin, aga ma olen üsna kindel, et samast kohast on jutt. Ma tegin eraldi soojendust ka, algul valu vähenes, hiljem kadus täitsa ära.... Asendist oli ka tingitud, nimelt 2cm asendi muutust ja valu oli tagasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, kui ma üldse oma kehal millegiga rahul olen, siis on see triitseps. Ja valdavalt on selle taga rööbaspuudel surumine. Tegin seda mingi vahe alati trenni viimase harjutusena - võtis rinna ja muud ülakehalihased mõnusalt täis.

Aga, vaheldust on vaja ! Hiljuti sai taas tehtud prantsuse surumist - oi kurja kurja, kuidas käed valutasid veel 5 päeva järgi. Määrisin hobusesalviga ja üritasin elule tagasi saada. Aga eks osa süüst lasub ka sellel, kellega koos sai trenni tehtud :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vaata üle - vast lisasid kogemata vale lingi.

õige link, tõstmisel kasutan ainult triitsa lihtsalt, mitte kogu võimalikke kaasaaitavaid lihaseid...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ise jällegi ei saa seda üldse teha, rindkerest hakkab kiskuma ja lööb valu sisse.

See harjutus treenib samuti rinda :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
õige link, tõstmisel kasutan ainult triitsa lihtsalt, mitte kogu võimalikke kaasaaitavaid lihaseid...

Kui nii toimid, siis ei ole tegemist enam selle harjutusega, mida viidatud lingis demonstreeritakse.

Ilmselt pead silmas hoopis sellist harjutust

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×