Jump to content
Lupus

Rasvu põletav jook?

Recommended Posts

Mul sama küsimus?

Et kui see kogus mõjub verd vedeldavalt veel 3 päeva, siis 5x nädalas trenni tegev inimene ei saagi seda kasutada või kuidas?

Edited by Lexusl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul sama küsimus?

Et kui see kogus mõjub verd vedeldavalt veel 3 päeva, siis 5x nädalas trenni tegev inimene ei saagi seda kasutada või kuidas?

Saab küll.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endale on meeldima hakanud Arctic Sport Slim Line. Lihtsalt maitse on hea. Kuid iga trenn ka ei joo Arcticut, vahelduseks on ka vesi hea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Endale on meeldima hakanud Arctic Sport Slim Line. Lihtsalt maitse on hea. Kuid iga trenn ka ei joo Arcticut, vahelduseks on ka vesi hea.

Vanasti oli mainstay jõusaalis mul. Mäletan aga seda, et jubedalt ajas kusele. Siis veel enne seda jõin rohelist fatBurnerit. Hea oli, lõpuks maitses magusalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Katsealustele anti pidevalt sedasama palmitiinhapet.

Ja see oli 13C-ga märgistatud.

Võimalik, et nad olid näiteks taimtoidulised ja nende organismis polnud piisavalt karnitiini.

"...in subjects without L-carnitine deficiency..."

Karnitiinireklaamid põhinevad jah ainult rotiuuringutel.

Aga töövõime tõus inimestel on kindel ja see peaks ka üldiselt paremat rasvapõletust tähendama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roheline tee, kohvi enne trenni ning ka L-Garnitiin näiteks. Viimast eraldi ostes ja lisades rohelisele teele tuleb kindlasti odavam, kui osta Fat Burnerit iga kord! L-Garnitiin saadaval Fitshopis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasvapõletajat lisaks soovitav kasutada(roheline tee, L-Garnitiin) enne trenni või trenni ajal. Rohelist teed aga peale sööki. Kindlasti mitte juua rohelist teed ja kohvi enam õhtul hilja! Tõstab vererõhku! Õhtu soovitaks taimeteed või piparmündi teed. Viimane rahustab ning tagab ka hea une!

Edited by JACKO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rasvapõletajat lisaks soovitav kasutada(roheline tee, L-Garnitiin) enne trenni või trenni ajal. Rohelist teed aga peale sööki. Kindlasti mitte juua rohelist teed ja kohvi enam õhtul hilja! Tõstab vererõhku! Õhtu soovitaks taimeteed või piparmündi teed. Viimane rahustab ning tagab ka hea une!

Kuidas tee või kohv inimesele mõjub, on individuaalne. Kogused määravad toime.

On ka küllalt ühekülgse mõjuga nn teetaimi - kui soov paremat und püüda, jooge nurmenuku teed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul sama küsimus?

Et kui see kogus mõjub verd vedeldavalt veel 3 päeva, siis 5x nädalas trenni tegev inimene ei saagi seda kasutada või kuidas?

While most patients benefit from aspirine use without apparent adverse effects, some may suffer an allergic reaction to it which causes rashes to appear. Aspirine may also increase the risk of gastric bleeding, and enteric-coated formulations are designed specifically to reduce this effect. Signs of bleeding include weakness, dizziness, and passing black, tar-like stool. Other signs of gastrointestinal irritation arising from aspirine use include stomach cramps, ulcerations and burning sensations and gastritis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul sama küsimus?

Et kui see kogus mõjub verd vedeldavalt veel 3 päeva, siis 5x nädalas trenni tegev inimene ei saagi seda kasutada või kuidas?

Kas arvad, et natu vedelama vere puhul ei saa, ei tohi trenni teha või? 250mg aspiriini iga neljas päev sisse võtta ei pärsi oluliselt vere hüübivust kui sellepärast muretsed. Isegi vähe suurem kogus ei tee veel midagi hullu kui sa trennis ennast just ohtralt lõikuda ei kavatse. :) Kunagi oli olemas ja ehk on ka praegu selline toode nagu ACE, ehk siis aspirin, cofein, efedrin /looduslik/ , paljudes maades on ka see looduslik efedriin keelatud, nii ka Eestis. Küll aga annab ka ainult kofeiin ja aspiriiiga pea sama tõhusa tulemuse rasvapõletuse puhul.

Aga kasutada tuleks seda "koksi" ikka enne trenni, 30 min enne on piisav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas arvad, et natu vedelama vere puhul ei saa, ei tohi trenni teha või? 250mg aspiriini iga neljas päev sisse võtta ei pärsi oluliselt vere hüübivust kui sellepärast muretsed. Isegi vähe suurem kogus ei tee veel midagi hullu kui sa trennis ennast just ohtralt lõikuda ei kavatse. ;) Kunagi oli olemas ja ehk on ka praegu selline toode nagu ACE, ehk siis aspirin, cofein, efedrin /looduslik/ , paljudes maades on ka see looduslik efedriin keelatud, nii ka Eestis. Küll aga annab ka ainult kofeiin ja aspiriiiga pea sama tõhusa tulemuse rasvapõletuse puhul.

Aga kasutada tuleks seda "koksi" ikka enne trenni, 30 min enne on piisav.

Loe minu postitusest ka aspiriini kõrvalmõjude kohta. Verd vedeldab ka kalaõli. Probleem ei ole niivõrd "vedelas" veres kuivõrd vere hüübimises. Trennis vaevalt keegi end lõigub, aga jalaluud või ninaluud murdes võib tekkida probleem verejooksu peatamisel, eriti sisemise. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loe minu postitusest ka aspiriini kõrvalmõjude kohta. Verd vedeldab ka kalaõli. Probleem ei ole niivõrd "vedelas" veres kuivõrd vere hüübimises. Trennis vaevalt keegi end lõigub, aga jalaluud või ninaluud murdes võib tekkida probleem verejooksu peatamisel, eriti sisemise. :)

Alati VÕIB midagi juhtuda, kes sellele lakkamatult mõtleb istugu kodus vati sees. Aga ega ka seal pruugi ohutu olla. Soovituslik koks on vaid üks mõnest abivahenditest mis tõesti rasvu põletavalt toimib. Selge on aga see, et õige toitumise eiramist ei kompenseeri miski.

Samamoodi vedeldab verd ka ibumetin, seda kasutatakse üsna tihti ka sportlaste seas. Kes neid aga siis informeerib sellest, et jooksma löödud nina poksi trennis näiteks võib teile saatuslikuks saada.?

Edited by Bonsuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loe minu postitusest ka aspiriini kõrvalmõjude kohta. Verd vedeldab ka kalaõli. Probleem ei ole niivõrd "vedelas" veres kuivõrd vere hüübimises. Trennis vaevalt keegi end lõigub, aga jalaluud või ninaluud murdes võib tekkida probleem verejooksu peatamisel, eriti sisemise. ;)

Ma yhineks yletoodud postitusega...igasugune ravim on myrk.

Minul on reumatoidartriit...st aspiriiniga suhe oli ysna tihe ;) ...nad soovitavad seda minusugustele profylaktilistel eesm2rkidel kevadiseks ja sygiseseks perioodiks...

Ega ma ei saakski aru vahest, kui ma poleks seda juba pikka aega mitte tarvitanud ja organism hakkab igasugusest sodist taastuma. V6tsin tableti ja tunni m66dudes oli keel valge :)

Edited by Aile

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alati VÕIB midagi juhtuda, kes sellele lakkamatult mõtleb istugu kodus vati sees. Aga ega ka seal pruugi ohutu olla. Soovituslik koks on vaid üks mõnest abivahenditest mis tõesti rasvu põletavalt toimib. Selge on aga see, et õige toitumise eiramist ei kompenseeri miski.

Samamoodi vedeldab verd ka ibumetin, seda kasutatakse üsna tihti ka sportlaste seas. Kes neid aga siis informeerib sellest, et jooksma löödud nina poksi trennis näiteks võib teile saatuslikuks saada.?

Milleks on inimesele pea vajalik? :)

http://www.drugs.com/sfx/aspirin-side-effects.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas arvad, et natu vedelama vere puhul ei saa, ei tohi trenni teha või? 250mg aspiriini iga neljas päev sisse võtta ei pärsi oluliselt vere hüübivust kui sellepärast muretsed. Isegi vähe suurem kogus ei tee veel midagi hullu kui sa trennis ennast just ohtralt lõikuda ei kavatse. ;) Kunagi oli olemas ja ehk on ka praegu selline toode nagu ACE, ehk siis aspirin, cofein, efedrin /looduslik/ , paljudes maades on ka see looduslik efedriin keelatud, nii ka Eestis. Küll aga annab ka ainult kofeiin ja aspiriiiga pea sama tõhusa tulemuse rasvapõletuse puhul.

Aga kasutada tuleks seda "koksi" ikka enne trenni, 30 min enne on piisav.

Vabandust, sattusin kohe paanikasse, kui kuulsin "verd vedeldavalt" ja ei lugenud korralikult lõpuni.

Tänud veelkord seletamast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Milleks on inimesele pea vajalik? ;)

http://www.drugs.com/sfx/aspirin-side-effects.html

Pea on mütsi jaoks, kui selle märkad õigel ajal enne talve tulekut pähe panna peaks kõik korras olema.

Ole nüüd ikka Aile. :) 1 tabl aspiriini nädalas pm, neli nädalat järjest ja mürk!!?? Me mürgitame ennast tihti muu sogaga paljurohkem. Lisaks kõiksugu reklaamitud tõhusad rasvapõletajad mis käsimüügis apteegis. Või krt samamoodi rasvaõletajad mille üks kapsel sisaldab 1 000mg kofeiini. Soovitav kasutusaeg samamoodi umbes 1 kuu!!! See on mürk aga mitte see millest mina räägin. Loomulikult valib otsustab igaüks ise mis teeb. Kui ma siin midagi soovitangi vahel siis ei pea seda kohustusena võtma ju ja päris saasta , pole ma siin kunagi kellelegi "pakkunud".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul tekkis aga nüüd kohe uus küsimus seoses rohelise tee tarbimisega trenni ajal ja nüüd see kofeiini tbl'-i võtmine enne trenni.

Roheline tee, ja kohvi pidavat kreatiini mõju peatama?

Et siis neid koos ei saa tarbida või kuidas?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul tekkis aga nüüd kohe uus küsimus seoses rohelise tee tarbimisega trenni ajal ja nüüd see kofeiini tbl'-i võtmine enne trenni.

Roheline tee, ja kohvi pidavat kreatiini mõju peatama?

Et siis neid koos ei saa tarbida või kuidas?

Kreatiin seob vett aga kofeiin viib vett välja.. Ise küll joon kohvi vahest kuigi võtan ka kreatiini, pole hullu midagi, kui mõõdukalt kohvi juua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pea on mütsi jaoks, kui selle märkad õigel ajal enne talve tulekut pähe panna peaks kõik korras olema.

Ole nüüd ikka Aile. ;) 1 tabl aspiriini nädalas pm, neli nädalat järjest ja mürk!!?? Me mürgitame ennast tihti muu sogaga paljurohkem. Lisaks kõiksugu reklaamitud tõhusad rasvapõletajad mis käsimüügis apteegis. Või krt samamoodi rasvaõletajad mille üks kapsel sisaldab 1 000mg kofeiini. Soovitav kasutusaeg samamoodi umbes 1 kuu!!! See on mürk aga mitte see millest mina räägin. Loomulikult valib otsustab igaüks ise mis teeb. Kui ma siin midagi soovitangi vahel siis ei pea seda kohustusena võtma ju ja päris saasta , pole ma siin kunagi kellelegi "pakkunud".

Hoia jalad soojas ja pea külmas. ;) Palja peaga on meist paljud talvel käinud, aga palja jalu? :)

Kõige õigem valik on loomulikult vastav toitumiskava, tema mõju on vähemalt tervislik ja pikaajaline.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pea on mütsi jaoks, kui selle märkad õigel ajal enne talve tulekut pähe panna peaks kõik korras olema.

Ole nüüd ikka Aile. :) 1 tabl aspiriini nädalas pm, neli nädalat järjest ja mürk!!?? Me mürgitame ennast tihti muu sogaga paljurohkem. Lisaks kõiksugu reklaamitud tõhusad rasvapõletajad mis käsimüügis apteegis. Või krt samamoodi rasvaõletajad mille üks kapsel sisaldab 1 000mg kofeiini. Soovitav kasutusaeg samamoodi umbes 1 kuu!!! See on mürk aga mitte see millest mina räägin. Loomulikult valib otsustab igaüks ise mis teeb. Kui ma siin midagi soovitangi vahel siis ei pea seda kohustusena võtma ju ja päris saasta , pole ma siin kunagi kellelegi "pakkunud".

Oh, ega ma ei tahtnud sinu vabadust piirata ;)

Mina kuulun ylitundlike hulka ja leian, et see on pigem positiivne omadus. Mulle on sattunud n2iteks yks multivitamiin, mille glasuur oli minu jaoks t2iesti vastun2idustatud...pildike tahtis 2ra minna...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul tekkis aga nüüd kohe uus küsimus seoses rohelise tee tarbimisega trenni ajal ja nüüd see kofeiini tbl'-i võtmine enne trenni.

Roheline tee, ja kohvi pidavat kreatiini mõju peatama?

Et siis neid koos ei saa tarbida või kuidas?

Kui võtad enne trenni kofeiini siis pole trennis erilist mõtet küll enam rohelist teed tarvitada. Selle kohta aga, et kofeiin kreatiini mõju vähendaks on vastakaid uurimus tulemusi avaldatud. Mina pole ntx omal nahal tundnud, et kofeiin kreatiini mõju vähendaks, olen kasutanud nii ja teisiti ja ütleks, et mõju oli sama. Küll aga ei kasuta ma kunagi päevas kofeiini üle 100mg. Enamasti isegi vaid tass kohvi enne trenni ja see on kõik. Liigselt ennst sellega ülesse "kütta" ei maksaks. Kurnatus, eriti dieedil olles on üsna kerge tulema. Eriti ei soovita ma suuri kofeiini doose võistlevale kulturistile. Laval pead olema pigem värske kui kurnatud olekus. Kofeiinist piinatud lihased aga ei näe ka madala rasva % puhul eriti efektsed välja. KÕIKE MÕÕDUKALT! Mis on mõõdukuse mõõdupuu? Kindlat vastust pole, nagu kofeiini nii ka iga teise aine suhtes on inimeste organismi tundlikus erinev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoia jalad soojas ja pea külmas. ;) Palja peaga on meist paljud talvel käinud, aga palja jalu? :)

Kõige õigem valik on loomulikult vastav toitumiskava, tema mõju on vähemalt tervislik ja pikaajaline.

Ma ikka vahel käin, kaevul või jääaugus aga müts on siis enamsti peas, või kohe peas kui vee protseduur läbi.

Toitumine nr 1, selge see. 100x korratud tõde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kreatiin seob vett aga kofeiin viib vett välja.. Ise küll joon kohvi vahest kuigi võtan ka kreatiini, pole hullu midagi, kui mõõdukalt kohvi juua.

Ma ise joo ka kohvi aga hommikul kell 6:00 ja siis kell 8:30. Peale seda enam ei joo.

Mu mure oli pigem see, et kui ma pool tundi enne trenni võtan selle rasva põletava koksi sisse ja peale trenni kreatiini, kas see siis liiga lühike aeg ei ole nende kahe preparaadi eritoimelisust arvestades? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
While most patients benefit from aspirine use without apparent adverse effects, some may suffer an allergic reaction to it which causes rashes to appear. Aspirine may also increase the risk of gastric bleeding, and enteric-coated formulations are designed specifically to reduce this effect. Signs of bleeding include weakness, dizziness, and passing black, tar-like stool. Other signs of gastrointestinal irritation arising from aspirine use include stomach cramps, ulcerations and burning sensations and gastritis.

Üldiselt peaks ta ka pideval kasutamisel elulemust parandama, kuna alandab põletikke ?

Põletikud on üks põhilisi kehahävitajaid eriti just vanemas eas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roheline tee, kohvi enne trenni ning ka L-Garnitiin näiteks. Viimast eraldi ostes ja lisades rohelisele teele tuleb kindlasti odavam, kui osta Fat Burnerit iga kord! L-Garnitiin saadaval Fitshopis!

Fatburner peaks olema Eestis kõige odavam L-karnitiini allikas.

piparmündi teed. Viimane rahustab ning tagab ka hea une!

Kui sa teaks mis ta testosterooniga teeb, siis sa ei jooks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×