Jump to content
Sign in to follow this  
Sadist2

probleem

Recommended Posts

Tervist!

Mul on viimane aeg, siis kui ma lõpetasin normaalse jõusaaliga ja kolisin koju treenima, kadunud motivatsioon .

Kogu treenimine tundub väga raske, ma lausa loen, kuna see seeria ja värk juba lõppeb, samalajal jõusaalis sain ma 4 tundi järjest väsimust tundmata treenida .

Milles probleem ?

Kuidas seda lahendada ?

Olen võtnud mitu nädalat vabaks, langetanud seeriaid, kordusi, raskust, treenimise aega, aga kasu pole, ikka tundub raske .

Praegust pole võimalust jõusaali kasutada, kuigi saan teha koolis kangiga 3 põhitõstet, ja kodus on hantlid ja lõuatõmbamiskang olemas .

Trenn on hästi planeeritud, saab võrrelda ka norm. saali treeninguga, aga hullult raske on treenida .

Kooli saalis on palju kergem, kui kodus isegi . =(

Samas asja ei tahaks pooleli jätta, miski sunnib treenima, kuid kui alustan, siis on kohe tagasilöök ja ei viitsi eriti .

Praegust treenin 4xnädalas 2h ja natuke üle iga trenn .

Äkki tuleks teha ainult põhitõsteid ja natuke lisaharjutusi ?

See on ainuke mulle pähe tulnud võimalus .

Praegust on sihiks saada nii jõudu kui massi, põhitõsted on 5x5, ülejäänud peaaegu kõik 3-4x10 .

Soovitage midagi .

Muideks on praegu ka kool ja raske on kõike koos hoida, eriti kui mõnel päeval jõuan koju kell 5 ja iga päev üritan kell 10 magama minna .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oled sa äkki proovinud hoida oma trennid normaalse pikkusega...nii 45-60 minutit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Capo

Ise käin kolm korda nädalas jõusaalis , ja kasutan igast trenažööre minimaalselt , kui üldse. Kõik lihased saab tehtud kangi pingi ja hantlitega + lõuatõmbed, soovitatakse ka eelistada vabaraskuseid igast trenažööridele. Kui koolis on need kolm asja olemas siis ma ei näe põhjust miks peaksid kodus ka treenima.

4 tundi jutti pole mõtet trenni teha saalis , katabolism hakkab möllama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui viitsimises asi on, siis pole mõtet trenni ju teha. Tahte puudumisel mõttetu nühkimine. Võimalik, et kodus üksi on lihtsalt igav treenida, koolis teised kamraadid ümber. Kui veel suht noor oled, siis äkki mingi puberteedi möll, et trenn ei suju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah tõesti, ma arvan ka et see võib pubekaga seotud olla .

kes teab hästi, koostage mulle palun kava, mis ei kestaks kaua .

trennid on mul E, K, N R

tahaks juurde saada tõstetele + massi .

olen veel kuulnud, et kui tahad et lihas kasvaks tuleks vähemalt 12 seeriat teha .

kas see kehtib ? ja kas see on mõeldud nii, et kui mul on seljatrenn, siis peab tegema 12 seeriat nii trapetsile, alaseljale, lailihasele jne ?

tundub absurdne muidugi .

milline see optimaalne seeriate arv võiks olla, et lihas ikka kasvaks ka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jah tõesti, ma arvan ka et see võib pubekaga seotud olla .

kes teab hästi, koostage mulle palun kava, mis ei kestaks kaua .

trennid on mul E, K, N R

tahaks juurde saada tõstetele + massi .

olen veel kuulnud, et kui tahad et lihas kasvaks tuleks vähemalt 12 seeriat teha .

kas see kehtib ? ja kas see on mõeldud nii, et kui mul on seljatrenn, siis peab tegema 12 seeriat nii trapetsile, alaseljale, lailihasele jne ?

tundub absurdne muidugi .

milline see optimaalne seeriate arv võiks olla, et lihas ikka kasvaks ka ?

Kui oled noor ja vähe treeninud, siis tee enamjaolt baasharjutusi, EI OLE VAJA isoleerida lihaseid!

Seeriaid tee igas harjutuses 3-4tk, MITTE 12 ! Pole nii, et mida rohkem teed, seda rohkem kasvad ..

tean ühte ränka kava edasijõudnutele, kus on 10seeriat harjutusel kuid 12 on midagi ulmelist lausa.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×