Jump to content
ArgoErit

Küsimus rinnalihaste kohta!

Recommended Posts

Tere,

Oleks selline küsimus , et nagu aru saan rinnalihase kuju vormi väga palju mõjutavad:

rinnalt surumine:

horisontaalne,

ja nii positiivse kui ka negatiivse kaldega surumine umbes 30% nurga all!

ja sinna alla kuuluvad veel kooskätega ehk siis umbes deltalihaste laiuselt surumine!

aga kas ja kui palju seda mõjutavad veel õlgade, trapetsi, ja selja lailihase trenn!

Sees mõttes et rinnalt surumisel enam vähem jõudu on hetkel 160 KG saab rinnalt üles,jõutõmme on 210KG seda ei ole väga teinud nii et see on kohe naturaalselt peaaegu selline! !

kaal 96,pikkus 191, vanus 23 , Rinna ümbermõõt 108, Pärnu mnt fitshopis mõõdetud 12.4 rasvaprotsent! vahepeal oli isegi 11.1,

kuna hetkel on selline vaatepilt et vaatan rinnalihast ja ta ei lähe alt nagu järsult vastu keha nagu tavaliselt kulturistidel vaid sujuvalt , et kas on tegemist lihtsalt sellega et rinnalihast tuleks suuremaks kõvasti kasvatada et sellist effekti annaks või tuleks eelkõige kõvasti teha lailihast kuna see mul suht kesiseks jäänud!

Tänud ette soovituste eest!

Piltide link lisatud:

http://martna.com/argo/web/argo_body/target0.html

http://martna.com/argo/web/argo_body/target1.html

Edited by arxxx86

Share this post


Link to post
Share on other sites
ehk paned pildi üles, annab parema ülevaate.

OK teen homme pildid uuesti korralikud et oleks kergem aru saada mida ma mõtlen!

Täna küll tegin pildid aga need väga viletsa kvalikteediga!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tee mingi reljeefi tsükkel läbi vahelduseks, vaata, mis juhtuma hakkab.

Kui rasv on peal, ei juhtu mitte midagi peale lihase vastupidavuse paranemise, samamoodi ka vähese rasva %´ga. Ajutine effekt on see reljeefile - pikkasid seeriaid ehk nn. "reljeefiseeriaid" tehes tunduvad pärast lihased reljeefsemad seetõttu, et on rohkem verd täis ja samas glükogeeni varu vähenemise tõttu ajutiselt kuivemaks jäänud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suured numbrid :lol: 160 juba lambist ei lükka, kaua treeninud oled? Ning koos kätega e kitsast surumist tehakse triitsepsi treenimiseks.

kui nüüd nii öelda siis kiire ülevaade:

alustasin umbes 16 aastaselt siis surusin 60*6 korda läks aasta mööda sain 90 seeriaid teha juba ja peale teist aastat sain 130 kätte!

siis jäi paraku mittu aastat vahele ja poolteist aastat tagasi alustasin uuesti siis sain vormi lõpuks tagasi aga see kevad jäi pooleli, ja nüüd augustis alustasin uuesti kuna rohkem aega tegeleda sellega! teisel nädala surusin paar korda healjuhul 130 praegu saan 130 üles 7 korda ja proovisin ka 160 ja sain ka uuesti üles .. ehk saab nüüd lõpuks üles poole välja!

Seda ma tean jah aga mingil määral mõjub rinnale ka teeb rinda ka:) nagu tegelt paljud üla keha harjutused kaasavad ka erinevad lihaseid kaasa kas suuremal või väiksemal määral.

augusti alguses kasutasin whey3 ja muscle+ koos malto6 ja dextroga praegu on sama ainult whey+ kasutusel!

vanasti ei kasutanud üldse lisandeid!

Edited by arxxx86

Share this post


Link to post
Share on other sites

mõtlesin just et hakkan tegema jõudu siis massi ja siis reljeefi tsükklit! või kohe minna reljeefi peale? kuigi eeldaks et ennem tuleks lihas massi veel juurde kasvatada hetkel on 96 KG juures lihase protsent 42-43%!

Edited by arxxx86

Share this post


Link to post
Share on other sites

äkki paned pildi tõesti üles, et vastajal oleks rohkem arusaadav ja ehk ootaks ka mida inimene, kellele küsimus adresseeriti, vastab :lol: tal, vaadates pilte ammusest ajast, kui ta noor oli, oli üheks arendamist vajavaks lihaseks biitseps (geneetika), kuid vaadates Otti täna, siis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muideks mul vähemalt selle randi tekitas hästi pea allapoole kaldpingilt kangiga surumine. Kui oled seda täsiselt juba proovinud, siis ei oska küll nõu anda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
äkki paned pildi tõesti üles, et vastajal oleks rohkem arusaadav ja ehk ootaks ka mida inimene, kellele küsimus adresseeriti, vastab :lol: tal, vaadates pilte ammusest ajast, kui ta noor oli, oli üheks arendamist vajavaks lihaseks biitseps (geneetika), kuid vaadates Otti täna, siis...

Päeva poole saan pildid üles!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muideks mul vähemalt selle randi tekitas hästi pea allapoole kaldpingilt kangiga surumine. Kui oled seda täsiselt juba proovinud, siis ei oska küll nõu anda.

Olen kaldpingil teinud aga tunduvalt vähem, ja seda mingi aasta tagasi!

Ja siis kui tegin siis oli nii et negatiivse kaldega jõuab teha aga positiivse kaldega on jah tuduvalt raskem teha! kugi siis tuleks teha 8-12 kordust et lihast kasvatada!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen kaldpingil teinud aga tunduvalt vähem, ja seda mingi aasta tagasi!

Ja siis kui tegin siis oli nii et negatiivse kaldega jõuab teha aga positiivse kaldega on jah tuduvalt raskem teha! kugi siis tuleks teha 8-12 kordust et lihast kasvatada!

;) Et vaatan, vist sa baasharjutusi vaid teed? Siis vast võib teema lukku panna, vorm siis hea. Kulturistid jah teevad ikka teisi harjutusi ka, et nn. volüümikaks saada :lol: Et saidilt peaks erinevate treeningkavade kohta infot olema. Aasta tagasi tehtud harjutused praegu ei ilmuta end küll peeglist. Aga jõudu ja ka teistes harjutustes!

Edit- vaatan, kogemata Oti teemasse vastasin, tavaliselt nii, ei tee, vabandust!

Edited by builder

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) Et vaatan, vist sa baasharjutusi vaid teed? Siis vast võib teema lukku panna, vorm siis hea. Kulturistid jah teevad ikka teisi harjutusi ka, et nn. volüümikaks saada :lol: Et saidilt peaks erinevate treeningkavade kohta infot olema. Aasta tagasi tehtud harjutused praegu ei ilmuta end küll peeglist. Aga jõudu ja ka teistes harjutustes!

Edit- vaatan, kogemata Oti teemasse vastasin, tavaliselt nii, ei tee, vabandust!

Hetkel ma kirjeladasin ainult rinna probleemi!

ma olen neid teisi treening kavasi ka ikkagi teinud ja vajadusel ka veidi kohendanud enda jaoks ümber!'

nö : rind, trapets, õlg, triipseps, biitseps , selga veidi vähem mis on teine probleem , samas olen teinud ka mudugi alakeha!

küsimus kas õlapealt jõuga sangpommi surumine on triipsepsi harjutus muidu? kuna ta ei ole pris sama asend mis hantliga tehes triipsepsi aga mis lihasele kõige rohkem mõjub.

hetkel sangpommiga jõuda paremaga ilma keha jõnksutamiseta parem käsi 20x 32kg ja ja vasak 16x ! vasak on saavutatud umbes kuu ajaga siis surusin alguses 6 korda!

Share this post


Link to post
Share on other sites
küsimus kas õlapealt jõuga sangpommi surumine on triipsepsi harjutus muidu? kuna ta ei ole pris sama asend mis hantliga tehes triipsepsi aga mis lihasele

Kui õlalt üles lükkamine, siis põhiliselt ikkagi delta.

Edited by Stardust

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pildidte lingid lisatud:

http://martna.com/argo/web/argo_body/target0.html

http://martna.com/argo/web/argo_body/target1.html

et küsimus kas ja kui õieti on rinda vaja veel teha , et rinnalihaste kuju oleks õige?

tundub et jõudu sul on, aga rinnalihastel puudub mass. Kas teed ainult seeriaid 6 kordust? Kui nii, äkki siis peaks üritama veidi väiksema raskusega rohkem kordusi. Ehk rinnale massi juurde, küll siis hakkab ka joonistuma see alumine kaar. Käed ja õlad tunduvad ka tugevamad olema kui rind, kas teed rinnalt surumist tehniliselt korrektselt. Edited by Elavhõbe

Share this post


Link to post
Share on other sites
tundub et jõudu sul on, aga rinnalihastel puudub mass. Kas teed ainult seeriaid 6 kordust? Kui nii, äkki siis peaks üritama veidi väiksema raskusega rohkem kordusi. Ehk rinnale massi juurde, küll siis hakkab ka joonistuma see alumine kaar. Käed ja õlad tunduvad ka tugevamad olema kui rind, kas teed rinnalt surumist tehniliselt korrektselt.

seda kas nüüd korrektselt ma ei oskagi öelda. laius on nati laiem kui õlgade laius ja üritan ikkagi ilma sillata jne suruda!

Et eeldatavasti oleks vaja rinnale massi juurde võib proovida! 8-12 kordust siis teha! hetkel teen väikeseid kordusi aga eelnevalt on ikkagi 8 seid seeriaid tehtud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitaks Sul rohkem teha erinevate kalletega surumisi, lendamisi pec-dec trenažööril, trossidega ploki vahel ja ka hantlitega, kasutades erinevaid kaldeid.

Tasub ka ära mainida, et geneetika vastu kahjuks ei saa. Siiski tasub kindlasti proovida, ega halba sellest ei sünni.

Edited by Sõlm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Põhimõtteliselt tundub, et sa oled treeninud jõudu, aga nüüd on tarvis saada massi ja siis reljeefi (vimmast oma äranägemist mööda, sest massiga peaks see alumine joon üsna ilusasti välja joonistuma).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Soovitaks Sul rohkem teha erinevate kalletega surumisi, lendamisi pec-dec trenažööril, trossidega ploki vahel ja ka hantlitega, kasutades erinevaid kaldeid.

Tasub ka ära mainida, et geneetika vastu kahjuks ei saa. Siiski tasub kindlasti proovida, ega halba sellest ei sünni.

Selge tänud arvamuse eest! Võtan teadmiseks!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Põhimõtteliselt tundub, et sa oled treeninud jõudu, aga nüüd on tarvis saada massi ja siis reljeefi (vimmast oma äranägemist mööda, sest massiga peaks see alumine joon üsna ilusasti välja joonistuma).

Sees mõttes jah on sul õige kuigi ma olen teinud suurem osa ajast 8 kordusega seeriaid, aga ehk peaks minema 10-12 peale isegi , mingi kuu poolteist ja siis massi üle vaatama ja siis reljeefi peale minema!

Aga samuti tänud arvamuse eest!

Edited by arxxx86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Et vaatasin ka pilti ja praegu ütleks leebelt, et positiivse kaldega harjutused kangiga ja hantlitega oleks teretulnud kohe esimeste harjutustena kui rinna päev on. Reljeef altpoolt ei saagi sellepärast tekkima, sest ülevalpoolt nagu midagi langemas pole, vabandust väljendi eest. Edu sulle!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Et vaatasin ka pilti ja praegu ütleks leebelt, et positiivse kaldega harjutused kangiga ja hantlitega oleks teretulnud kohe esimeste harjutustena kui rinna päev on. Reljeef altpoolt ei saagi sellepärast tekkima, sest ülevalpoolt nagu midagi langemas pole, vabandust väljendi eest. Edu sulle!!!

Tänud arvamuse eest võtan teadmiseks ja üritan rohkem kaldega harjutusi rinnale teha lisaks!

Share this post


Link to post
Share on other sites
seda kas nüüd korrektselt ma ei oskagi öelda. laius on nati laiem kui õlgade laius ja üritan ikkagi ilma sillata jne suruda!

Et eeldatavasti oleks vaja rinnale massi juurde võib proovida! 8-12 kordust siis teha! hetkel teen väikeseid kordusi aga eelnevalt on ikkagi 8 seid seeriaid tehtud!

Haare on natuke laiem kui õlgade laius? Kui nii siis pole ime, et rind ei kasva ja käed head on.

Sellise pikkuse juures soovitaks ma ikka nii laialt kinni võtta kui võimalik. :lol: Ise surun ka nii laia haardega, kui võimalik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×