Jump to content
Kristjan-Johannes Konsap

FitLife Tartu kulturistid, kõik poseerima!

Recommended Posts

Nii tänasest trennis ka siis natukene . Kavas oli siis õlg , trapets.

Kangi surumine seistes üles laialt 4x10 40kg

Lendamine küljele hantlitega 4x10 12,5kg

Lendamine õla tagaosale hantlitega 4x10 12,5kg

Õlgade kehitused hantlitega 4x15 22,5kg

Peale õlatrenni jäi veel piisavalt purakat alles ja mõtlesin , et võiks kükkida niisama endalõbuks ja no tegin siis 80,85,90,95 x5

Seadsin endale väikese eesmärgi kah siis kuu ajaga saada küll vähemalt 105x5 peale !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii tänasest trennis ka siis natukene . Kavas oli siis õlg , trapets.

Kangi surumine seistes üles laialt 4x10 40kg

Lendamine küljele hantlitega 4x10 12,5kg

Lendamine õla tagaosale hantlitega 4x10 12,5kg

Õlgade kehitused hantlitega 4x15 22,5kg

Peale õlatrenni jäi veel piisavalt purakat alles ja mõtlesin , et võiks kükkida niisama endalõbuks ja no tegin siis 80,85,90,95 x5

Seadsin endale väikese eesmärgi kah siis kuu ajaga saada küll vähemalt 105x5 peale !

Purakaga on ikka nii, et kui see peale tuleb, siis ei ole mõtet ära minna vaid tuld anna nii palju kui torust tuleb! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjutan ka siis midagi, kuna üsna vaikseks teema ikkagi jäänud, vaid puraka-Kristo postitab oma vägevaid trenne ;).

Esmaspäeval käisin siis jälle gmasteri juures ja pani õlale teibi peale. Näitas veel erinevaid harjutusi ja üleüldse andis väga häid ideid kuidas rinnalihast treenida, kui sellel mingi vigastus. Kusjuures käisin nädal tagasi ka seal, pani ka teibi peale ja kui see pühapäeval ära tuli, siis pühapäevane trenn kulges küll valulikult - ei saanudki rinnale ega õlale midagi teha - ei osanudki midagi teha ja valu andis ka liialt tunda. Tegin tol päeval hoopis biitsa ja jälle mõni cm juures :D.

Eile tegin selga. Laialt (max laius) tõmbasin lõuatõmbeid ette 8x 90kg :), võrdluseks, siis mõned kuud tagasi tegin seda vaid 70kg-ga. Selg on mul nõrk koht, kuid teen tööd selle kallal ja loodetavasti varsti selg juba suurem ja paksem :D. Lõppu tegin ka trapetsit, läksin samuti 8x 170kg-ni nagu eelmine nädal, ent täna, kolmapäeval, ei anna trapets nii hullusti tunda. Järelikult järgmine trenn siis ligi 200kg juba! Tuleb tuleb ;)

Edited by Realxone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ütleks, et selg nõrk on kui suudad lõuga tõmmata 90kg'ga ja 8x veel :D

Vigurivända-Tanel ongi tagasihoidlik mees :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna siis nägin meie spordiklubis sellist tagasihoidlikut meest nagu Šamil! Tema on ka juba pikalt meie grupi ridades olnud, aga käib spordisaalis paar nädalat ja siis kaob jälle mitmeks kuuks ära. Emakene Loodus on seda meest õnnistanud erakordselt võimsa raamiga ja väga heade eeldustega kulturismis paugutada, aga mees ei suuda ennast kuidagi õigele teele häälestada. Täna siis küsisin, et miks see nii on, et andekad mehed satuvad harva spordisaali ja Šamil tunnistas, et kui vorm hakkab juba liiga heaks minema, siis tulebki paus teha mitmeks kuuks! Ausalt, nii ei saa rallit sõita! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii jalatrenn saigi seljataha .

Kükk 80x5 90x5 90x5 90x5 95x5 100x4

Reie sirutused 95x8 3x 100x8

Reie tagaosale masinal 4x8 35kg

Säär masinal 4x20 40kg + masin

Kõhtu tegin kah a noh , mis neist ikka suurt kirjutada on

Edited by KristoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegin täna kükki veidi kergemalt.

60x6 65x6 70x6 75x6

Hiljem tegin veel lisaks jalale biitsa ja triitsa. :P

Juba arened : ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina aga usun sellesse mehesse, ka 100 kg teeks ta 8x ära. Tulevikumees ikkagi :)

Uskuda võid, aga ole realistlik ka. Riputada endale 100kg külge ja teha lõuatõmbeid?

Edited by Rainerr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskuda võid, aga ole realistlik ka. Riputada endale 100kg külge ja teha lõuatõmbeid?

Ütleme nii, et ma "usun" :) Las mõni arvab, et mees teebki sada kilo kettaid rippumas lõuatõmbeid :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oot oot oot! Rippes ei teeks ma küll 90kg lisaraskusega 8 lõuatõmmet. :D Tegin plokil 90ga 8-kordust, et kõigile üheselt mõistetav oleks.

Täna oli siis korralik jalatrenn. Neli seeriat kükki, lõpus 10x 130kg ja 6x 150kg - päris hea. Tegin ka tagaosa masinal 10x 55kg! Kindel rekord ja kuradi raske oli :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oot oot oot! Rippes ei teeks ma küll 90kg lisaraskusega 8 lõuatõmmet. :D Tegin plokil 90ga 8-kordust, et kõigile üheselt mõistetav oleks.

Täna oli siis korralik jalatrenn. Neli seeriat kükki, lõpus 10x 130kg ja 6x 150kg - päris hea. Tegin ka tagaosa masinal 10x 55kg! Kindel rekord ja kuradi raske oli :D

Ühesõnaga külvasid segadust kulturismifännide ridades :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

18.30'ks trenni

Teen alguses kükki ja siis rinda.

Väga hea! Võimalik, et heidan ka täna pilgu hr Rauli tegemiste peale. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×