Jump to content
nomam

südame tugevdamine

Recommended Posts

spordiarst kunagi ütles et ülekaalus olles ei tasu liialdada vadakuvalgu jms kontsentraatidega, sest need võivad soodustada südamelihase rasvumist vms ..

ma arvan ise et 1 tund päevas jalutamist on täitsa piisav, eriti alustades :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
spordiarst kunagi ütles et ülekaalus olles ei tasu liialdada vadakuvalgu jms kontsentraatidega, sest need võivad soodustada südamelihase rasvumist vms ..

ma arvan ise et 1 tund päevas jalutamist on täitsa piisav, eriti alustades :D

krt tõsi ka :D seega ma teen valesti,võtan vadakut umbes 2 x päevas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Terv!

Käsisin arsti juures hiljuti ja ylevaatlusel selgus et süda nõrga võitu ja kaal ka suure võitu.Niisiis eesmärk tugevdada süda.Milliseid treeniguid teha et südant tugevdada ja kas on mingied eri nippe(toit,toidulisand)mis aitaks sydant tugevdada.Olen 21 aastane,märgin ära.Ja tahan terveks eluks tugevat südant,mitte 30 aastasena hakata probleemitsema.Märgin ka ära et kaal on 115kg ja pikkus 189cm.

Kõik abi ja mõttet oodatud!Tänan vastukaja eest :D

Omega 3 ja q10 on ka mõeldud just südamele

Share this post


Link to post
Share on other sites
ülekaal koormab südant kõvasti eriti veel siis kui sul on see nõrgem süda juba olemas.Igasugune liikumine on südamele hea

kas siis koormaks ka ylekaal sama palju kui mass on ikka sama(115kg),aga rasva% väiksem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
q10 peaks küll võtma :D

Coronary heart disease

There is not enough scientific evidence to recommend for or against the use of CoQ10 in patients with coronary heart disease.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coronary heart disease

There is not enough scientific evidence to recommend for or against the use of CoQ10 in patients with coronary heart disease.

aga omega 3 peaks ikka hea sydamele olema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

omega 3, konjugeeritud linoolhape ja DHA

Edited by maximus89

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui soomes tööd tegin siis lõi ka korraks valu südamesse aga see oli sellest, et terve päev põhimõtteliselt istusin ühekohapeal

kui aga hakkasin jooksma siis sai kõik korda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ka riboksiin pidi väheke kaasa aitama südame tugevdamisele ?

Edited by Xero

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK rahvas!!!Kirjutage kõik mida teate veel toidulisanditest mis aitavad tugevdada sydant.Siiani olen aru saanud et on:viirpuu ekstrakt,omega 3,DHA,COq10.Veel?antke aga tuld!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kusagilt on meeles, et oomegad koheselt peale trenni pidid kahjulikud olema, et kas oli miski nii, et peale trenni see oomega aitab lõhkuvatele protsessidele kaasa? Kui see on nii, siis sel juhul miskit südamele tugevavat neist sel hetkel ilmselt pole.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga omega 3 peaks ikka hea sydamele olema?

Ära usu antud tegelase juttu kuna ta toob mõttetuid näiteid!Internetis googeldades leiab iga asja kohta täpselt seda mida otsingusse trükid.

q 10 ja omega rasvad on südamele väga kasulikud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ära usu antud tegelase juttu kuna ta toob mõttetuid näiteid!Internetis googeldades leiab iga asja kohta täpselt seda mida otsingusse trükid.

q 10 ja omega rasvad on südamele väga kasulikud.

Siin räägitakse trennijärgsest oomegast:

http://www.uk-muscle.co.uk/nutrition-diet-...ostworkout.html

Recently, an online forumite posed an interesting question – should omega-3 fatty acids be avoided post-exercise due to their anti-inflammatory properties which could potentially hinder protein synthesis? As a corollary, should arachidonic acid’s pro-inflammatory properties be taken advantage of at this time? While omega-3 fatty acids are anti-inflammatory, they’re also vaso-dilatory (increasing blood flow). Incidentally, they’re also broncho-dilatory (increasing breathing capacity). So, whatever detriment they might have near exercise is likely neutralized by other factors.

Tõlge: Oomega trennijärgselt on osati hea ja osati halb, kokkuvõttes seega kasutu.

Selle oomega trennijärgse temaatika kohta sattusingi kui lugesin treeningjärgse insuliini taseme tõstmise vajalikkusest. Et päris mitmes kohas nagu jääb mulje, et oomega trennijärgselt ja rasv üldse, pole hea.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK rahvas!!!Kirjutage kõik mida teate veel toidulisanditest mis aitavad tugevdada sydant.Siiani olen aru saanud et on:viirpuu ekstrakt,omega 3,DHA,COq10.Veel?antke aga tuld!

COq10 ?

Panangin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK rahvas!!!Kirjutage kõik mida teate veel toidulisanditest mis aitavad tugevdada sydant.Siiani olen aru saanud et on:viirpuu ekstrakt,omega 3,DHA,COq10.Veel?antke aga tuld!

Kõiki postitusi pole vist läbi lugenud ? :D

Ja nagu vihjati, Q10 võib kriitilises olukorras teha nii head kui halba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Et päris mitmes kohas nagu jääb mulje, et oomega trennijärgselt ja rasv üldse, pole hea.

Rasv on trennijärgselt hea, aitab taastuda.

Ja liigne põletik võib viia lihase armistumiseni. See on küll rohkem vanema ea probleem ja peaks olema GH või IGF-1-ga korrigeeritav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×