Jump to content
Ujuja

Peale 1-h tunnist aeroobset trenni millist toidulisandit(vähe rasva, vähe sysivesikuid)

Recommended Posts

Nimelt pikemat aega jälginud treeneri koostatud kava ja siiani suutnud seda jälgida.

Minu treening korrad nädalas.(seda juba pea 2 kuud).

Esmaspäev: Jõusaal 1,5h-2h+30min-1h aeroobne trenn

Teisipäev: Aeroobne trenn 1h-2h

Kolmapäev: Jõusaal 1,5h-2h+30min-1h aeroobne treen

Neljapäev: Aeroobne trenn 1h-2h

Reede: Jõusaal 1,5h-2h+30min-1h aeroobne trenn

Laupäev: 1h-2h aeroobne trenn

Pühapäev: Trennivaba päev.

Hetkeseisuga on aeroobseks trenniks rulluiskudel sõitmine(seda aeroobsetel päevadel) ja see30min-1h aeroobne trenn mis peale Jõusaali on saalis kas stepperil või spinneril.Jõusaali päevadel pulssi väga kõrgele aeroobsel treeningul ei aja.

Peale jõusaali treeningut(peale seda kui ka aeroobne tehtud) joon ära Universal Lava ja piima segu.

Teisipäev, Neljapäev ja laupäev pole seda võtnud.(ehk päevadel mil ainult aeroobne treening pole seda todulisa võtnud)

Samas aeroobsetel päevadel peale aeroobset trenni on söögi isu.Millega seda kustutada soovitate.Ei taha sysivesikuid õhtul enam süüa.

Teisipäev, Neljapäev ja Laupäev toimuvad aeroobsed trennid õhtupoole.kella 6 aeg või natuke hiljem.

Ujula avatakse uuesti augustis sis asendan rulluiskudel sõidu ujulaga.

Edited by Ujuja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas selline 6 päeva treening ületreenimise märke ei näita veel? Õhtul võib ju muidu näiteks kodujuustu süüa, hea aeglaselt imenduv valguallikas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole tunda energiat jagub.

Need aeroobsed trennid pole ju pikkad.1 tund-2 tundi uiskudel pole ju palju.

Või peaks 1 tunniga piirduma?

Ma olen vaadanud et ei joo õhtul ka miskit limonaadi ja muud säärast sisaldab tegelikult ju sysivesikuid mida ma magades vaevalt ära kasutan asendan selle lihtsalt veega.

Magama olen ka hakkanud varem minema.

Hommikul(tööpäevadel) tõusen tavaliselt kell 6 sest vaja söök valmis teha.Süüa ja dushi all käia ja sis kulub kuskil 45 minutit tööle minekuks(krdi ummikud).

Tööpäevad lõppevad tavaliselt kell pool 5

Ja lõunasöök(soe söök kodus kaasa tehtud) on ka ikka alati kaasas.

Edited by Ujuja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peale trenni on VAJA süsivesikuid ja kvaliteetseid valke. Pikema aeroobse trenni jooksul võid jub 40-60minutil hakata süsivesikutega joogipoolist manustama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peale trenni on VAJA süsivesikuid ja kvaliteetseid valke. Pikema aeroobse trenni jooksul võid jub 40-60minutil hakata süsivesikutega joogipoolist manustama.

Süsivesikuid peale lühemat trenni nüüd küll otseselt VAJA ei ole. Need saab kenasti glutamiiniga asendada, sest glutamiin hoiab lihaste glükogeenivarud täis. On väidetud, et 8g glutamiini tõstab lihasglükogeeni varustamist sama palju kui seda teeks 61g glükoosi. Nii et kes on süsivesikuvaesel dieedil, sel soovitaks peale trenni glutamiini manustada. Ülekaalulistel/rasvapõletajatel just eriti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aminohapped ei asenda süsivesikuid ju. Jah, glutamiin ikasutatakse mingil määral veresuhkru taseme kontrollimiseks, aga glükogeeni sellest küll ei tehta. Selleks ikka süsivesikut vaja.

Okei, kaalu vähendada soovitavad inimesed on pisut teinme teema, aga peale trenni võiks ikka trennis kulutatud natukenegi taastada.

Edited by daman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osad neist asendavad küll kui tahad süsivesikuvaesel dieedil olla. Glükoneogeneesiga toodetakse neist glükoosi ja laristatakse selle käigus energiat. Energia laristamine on paljudele selge rõõm.

Kui nüüd keegi mulle ainult ütleks kas kortisool on ka glükoneogeneesi lahutamatu osa või mitte, oskaks paremini seisukohti võtta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Et kas siis kiiresti imenduvaid sysivesikuid või Glutamiini?

Kas toidulisandina on seda kaa saadaval ja kui sis oskate nimetada toote?(glutamiini sis)

Olen just püüdnud vältida seda et õhtul sysivesikuid söön.Sest ma ju ei kasuta neid ära magades.

Teen küll saalis jõutrenni kuid joon ka peale jõutrenni vaid seda mida keha sellel hetkel vajab.

Hommikul ja lõunal on sysivesikute arv suurem ja need ju kulutan kaa päeva peale ära.

Samas see mida õhtul söön seda enam ei kuluta ju.

Edited by Ujuja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Et kas siis kiiresti imenduvaid sysivesikuid või Glutamiini?

Kas toidulisandina on seda kaa saadaval ja kui sis oskate nimetada toote?(glutamiini sis)

Olen just püüdnud vältida seda et õhtul sysivesikuid söön.Sest ma ju ei kasuta neid ära magades.

Teen küll saalis jõutrenni kuid joon ka peale jõutrenni vaid seda mida keha sellel hetkel vajab.

Hommikul ja lõunal on sysivesikute arv suurem ja need ju kulutan kaa päeva peale ära.

Samas see mida õhtul söön seda enam ei kuluta ju.

vaata e-poodi aminohapete alla, seal olemas see.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vaata e-poodi aminohapete alla, seal olemas see.

Aitähh teist oli abi, kuid millist neist soovitate?

Peale jõutrenni kasutan Universal Lava-t

Edited by Ujuja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nimelt pikemat aega jälginud treeneri koostatud kava ja siiani suutnud seda jälgida.

Minu treening korrad nädalas.(seda juba pea 2 kuud).

Esmaspäev: Jõusaal 1,5h-2h+30min-1h aeroobne trenn

Teisipäev: Aeroobne trenn 1h-2h

Kolmapäev: Jõusaal 1,5h-2h+30min-1h aeroobne treen

Neljapäev: Aeroobne trenn 1h-2h

Reede: Jõusaal 1,5h-2h+30min-1h aeroobne trenn

Laupäev: 1h-2h aeroobne trenn

Pühapäev: Trennivaba päev.

Hetkeseisuga on aeroobseks trenniks rulluiskudel sõitmine(seda aeroobsetel päevadel) ja see30min-1h aeroobne trenn mis peale Jõusaali on saalis kas stepperil või spinneril.Jõusaali päevadel pulssi väga kõrgele aeroobsel treeningul ei aja.

Peale jõusaali treeningut(peale seda kui ka aeroobne tehtud) joon ära Universal Lava ja piima segu.

Teisipäev, Neljapäev ja laupäev pole seda võtnud.(ehk päevadel mil ainult aeroobne treening pole seda todulisa võtnud)

Samas aeroobsetel päevadel peale aeroobset trenni on söögi isu.Millega seda kustutada soovitate.Ei taha sysivesikuid õhtul enam süüa.

Teisipäev, Neljapäev ja Laupäev toimuvad aeroobsed trennid õhtupoole.kella 6 aeg või natuke hiljem.

Ujula avatakse uuesti augustis sis asendan rulluiskudel sõidu ujulaga.

http://reflex.ee/index.php?productID=116

Seal tootes peaks kõik sees olema mida sul vaja läheb!

Share this post


Link to post
Share on other sites
glucocorticoids

selle jutu järgi ütleks et on jah...kui süsikaid vähe algab kortisooli tõus glükoneogeneesi.

Selle jutu järgi ei ütleks et on lahutamatu osa, vaid et võimendab glükoneogeneesi.

Tahaks teada, kas hi-protein lo-carb dieet tõstab kortisooli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
link

==> et sis cortisol secretion peaks when blood glucose is at 3.2mmol/L!!

see on juba väga madal..siis peaks ikka tõsised hypoglycemia sümtomid olema. isegi tavalise low carb dieediga,süües väiksemaid eined tihedamini, peakse saama veresuhkru nii madalale langemist. ja rangelt aeroobses trennis kasutab keha enamuses rasva energiaks,,,kui aga tren on vahelduval anaeroobses tsoonis samuti, ja vahepeal üdlse midagi ei söö/joo, sis kukub küll veresuhkur auku.Peale aeroobset trenni on parem vähe süsikaid, parem mingi BCAA,glutamiin vms ja natuke mingit valku.

Kasutan juba Universal Lava-t ei taha eriti uskuda et too teie pakutud toode on parem.

Oskab keegi teine selle kohapealt kaasa rääkida?

Glutamiinist see peaks vist asja ära ajama?

http://shop.fitness.ee/product_info.php?cP...products_id=328

Edited by Ujuja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×