Jump to content
GLx

küsimus Otile ja ja kes vähegi oskab veel midagi öelda

Recommended Posts

ma tellisin eelmine aasta umbes samal ajal toitumiskava olen seda jälgind enamjaolt aga olen söönud ikka rohkem kui peaks vahest sest tunnen et sellest jääb väheks keha on ilusti vormis küll kui ikka särgi ära võtan siis on näha et jõusaalis on käidud :) kui ärk eljas siis hakkan ikka atama et pisut kleenuke et oleks nagu vaja sama keha kuju aga suuremaid lihaseid ja noh õlgadest laiemaks mis olekski põhiline sest a olen ikka söönd neid süsivesikuid rohkem ja valke koguaeg aga olen kiire seedimisega olen ellest viimasel ajal rohkem aru saand aga laiemaks nagu ei lähe eriti et kas on selleks siis mngi eraldi harjutu mi treenib käi uuremaks ja õlgu laiemaks sest jõudu on mul juurde tulnud ja olen püsinud ühe kaalus koguaeg mis jääb 71-75 kg trenn mõjub mulle üldiselt väga kiiresti piisab kui teen paar nädalat ja jälle vorm paistab pärast kahe kuulist pausi eriti just kõhulihased tulevad väga kiiresti äkki oleks mingi obiv harjutus mida väiks kasvõi ülepäeviti teha ja mis viiks tulemusteni või äkki mingi massi lisaja??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeh alustuseks järjepidevus! Kahekuulisi pause ei tohiks kindlasti sees olla. See esimene areng mis tuleb trenni alustades ongi kiire aga kui tahad ka kuskile jõuda siis tuleb varuda kannatust ja vaeva näha.

Õlgade laiust saab treenida ainult teatud piirini, sest tegelikult sõlub laius lihasest suhteliselt vähe. Rohkem sinu kondiraamist

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma tellisin eelmine aasta umbes samal ajal toitumiskava olen seda jälgind enamjaolt aga olen söönud ikka rohkem kui peaks vahest sest tunnen et sellest jääb väheks keha on ilusti vormis küll kui ikka särgi ära võtan siis on näha et jõusaalis on käidud :) kui ärk eljas siis hakkan ikka atama et pisut kleenuke et oleks nagu vaja sama keha kuju aga suuremaid lihaseid ja noh õlgadest laiemaks mis olekski põhiline sest a olen ikka söönd neid süsivesikuid rohkem ja valke koguaeg aga olen kiire seedimisega olen ellest viimasel ajal rohkem aru saand aga laiemaks nagu ei lähe eriti et kas on selleks siis mngi eraldi harjutu mi treenib käi uuremaks ja õlgu laiemaks sest jõudu on mul juurde tulnud ja olen püsinud ühe kaalus koguaeg mis jääb 71-75 kg trenn mõjub mulle üldiselt väga kiiresti piisab kui teen paar nädalat ja jälle vorm paistab pärast kahe kuulist pausi eriti just kõhulihased tulevad väga kiiresti äkki oleks mingi obiv harjutus mida väiks kasvõi ülepäeviti teha ja mis viiks tulemusteni või äkki mingi massi lisaja??

Kas asi on laupäeva hommikus või mitte aga sinu jutust ei saa ikka mitte midagi aru. Lugesin teist korda ka läbi ja sain peavalu ainult.

PS! Vabandan, kui sul ikkagi mingi puue esineb, mis kirjutamist takistab.

Edited by sau231

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui tahad laiemaks siis ei pea ilmtingimisi 6lgu treenima .

selle saladuseks on ymarlihaste ja lailihaste pidev shokeerimine .

kui oled algaja, siis pole m6ttet hakata eriti tegema, sest igal treeningul tuleb lailihast tunnetada, muidu kasu on MINIMAALNE .

ei ytleks et mul see tunnetus oleks iga treening, aga v2hemalt yritan .

see tunnetamine tuleb hiljem, kui k6vasti yritad .

vahest kui teen lailihast, siis langen "ekstaasi" :D ja ma ei peagi tunnetama lailihast, mul l2heb k6ik automaatselt, tunnen ainult seljaga t6mbamist .

selliseid treeninguid v6iks rohkem olla . :)

Aga ega 6lgu ei tohiks unustada, need annavad eest ja tagant seljale v6imsama mulje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle vastu on väga täpne rohi olemas ja see on järjepidev treenimine ja ka järjepidev toitumine. Kui sa kaks päeva jälgi ja kaks ei jälgi mida sa sööd, siis ei jõua sa ka vägapalju kaugemale. See millest ma räägin on elustiil - kui selline asi on sulle vastuvõetamatu või ülejõukäiv vaimselt, siis ei ole mõtet unistada, et äkki leidub mingi kiire lahendus. Ise olen treeninud alates 1993 a ja mingisuguseid 2 kuiseid pause ei ole selle aja sees esinenud, arvan ,et kõige pike paus võib olla ca 1 kuu (seda ka tervislikel põhjustel, kus lebasin haiglas, kuid rohkem pole olnud).

Share this post


Link to post
Share on other sites
hetkel selles kriisis on kyll raske toituda ja treenida . :)

Kuidas kellegil, enamus valgurikkad toiduained on siiski päris soodsa hinnaga nt: kohupiim,muna,kalakonservid,odavamad fileed jne. Kui ikka tahtmist on, siis saab kuidagi ikka hakkama :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuidas kellegil, enamus valgurikkad toiduained on siiski päris soodsa hinnaga nt: kohupiim,muna,kalakonservid,odavamad fileed jne. Kui ikka tahtmist on, siis saab kuidagi ikka hakkama :D

toiduga erilisi probleeme pole, kyll aga trenni eest maksmine l2heb juba p2ris kalliks . :)

v6ibolla nagu tank soovitas, l2hen TTY j6usaali, panen ennast v6istlejana kirja ja hakkan tasuta treenima .

kui on vale, muutke .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selle vastu on väga täpne rohi olemas ja see on järjepidev treenimine ja ka järjepidev toitumine. Kui sa kaks päeva jälgi ja kaks ei jälgi mida sa sööd, siis ei jõua sa ka vägapalju kaugemale. See millest ma räägin on elustiil - kui selline asi on sulle vastuvõetamatu või ülejõukäiv vaimselt, siis ei ole mõtet unistada, et äkki leidub mingi kiire lahendus. Ise olen treeninud alates 1993 a ja mingisuguseid 2 kuiseid pause ei ole selle aja sees esinenud, arvan ,et kõige pike paus võib olla ca 1 kuu (seda ka tervislikel põhjustel, kus lebasin haiglas, kuid rohkem pole olnud).

kas on ka mingi soovitus näiteks kui ma tellisin toitumiskava ...kaua ma peaks tegema ühe ja selle sama toidu koguse järgi ?? kas on ka mingi kindel aeg kui peaks suurendama koguseid või midagi? ja ma kasutan creatiini tablette kah liaks proteiinile ja nendes tablettides on rasva põleta ka sees kui ma ei eksi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toitumiskava ei ole vaja järgida grammi pealt, selle laiem ja kandvam mõte on õpetada inimest teistmoodi toitumisharjumusega. Inimene peab õppima ise tajuma, unas ta võib rohkem süüa ja kunas vähem ja kui te selle selgeks saate, siis on lihtne olla sellises vormis nagu soovite. Loomulikult peab endal ka iseloomu olema. Toitumiskava ei ole treeningkava, mida peab iga ca paari kuu jooksul vahetama. Toituda võib ka igapäev erinevalt, vastavalt kuidas endalfantaasiat ja viitsimist toiduga jännta on. eaasi et teaks kunas süüa ja mida ja et asi oleks regulaarne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kas on ka mingi soovitus näiteks kui ma tellisin toitumiskava ...kaua ma peaks tegema ühe ja selle sama toidu koguse järgi ?? kas on ka mingi kindel aeg kui peaks suurendama koguseid või midagi? ja ma kasutan creatiini tablette kah liaks proteiinile ja nendes tablettides on rasva põleta ka sees kui ma ei eksi

Kui kehakaal enam ei tõuse, siis peab toidukoguseid suurendama hakkama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui kehakaal enam ei tõuse, siis peab toidukoguseid suurendama hakkama.

aga kui näiteks ainevahetus on väga kiire kas siis peaks rohkem sööma sellepärast juba kah? sest mul kõht läheb ikka pärast 2-3 tundi tühjaks ja kui kõht tühi siis on energja läinud mitte midagi ei jõua teheha

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga kui näiteks ainevahetus on väga kiire kas siis peaks rohkem sööma sellepärast juba kah? sest mul kõht läheb ikka pärast 2-3 tundi tühjaks ja kui kõht tühi siis on energja läinud mitte midagi ei jõua teheha

Aga siis söögi iga 2-3 tunni tagant, sest kasvamiseks on vaja nii energiat kui ka lihaste ehitusmaterjali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×