Jump to content
Sign in to follow this  
Kaspar90

Küsimus Otile

Recommended Posts

Tere! Tekkis selline küsimus, kas soovitad oma kõigile klientidele tarvitada treeningjärgselt valk + süsikad suhtes 1:2-le?

Kuidas on nendega, kel kaalu juurdevõtt on kergem tulema, kas ikkagi 1:2-le nagu eelpool mainitud või 1:1-le (ehk ka veel väiksem)?

Tänud vastuse eest ette!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitan tavalise jõusaalitrenni puhul sellist kombinatsiooni 2:1 süsikas/valk, sõltumata sellest kas tahad massi lisada, kaalu langetada või isegi lihtsalt hoida. Muu kaalu reguleerimine kas siis juurde, maha või kaalu hoida toimub puhtalt tavatoitumise koguste reguleerimisega kuna sealt tuleb ikkagi ca 80 - 90 % enrgiast, seega see kas ma söön 20 gr süsikaid peale trenni rohkem või vähem, ei määra seda, kas ma võtan kaalus juurde või maha, see sõltub ikkagi tavatoidust saadavast kaloraazist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Soovitan tavalise jõusaalitrenni puhul sellist kombinatsiooni 2:1 süsikas/valk, sõltumata sellest kas tahad massi lisada, kaalu langetada või isegi lihtsalt hoida. Muu kaalu reguleerimine kas siis juurde, maha või kaalu hoida toimub puhtalt tavatoitumise koguste reguleerimisega kuna sealt tuleb ikkagi ca 80 - 90 % enrgiast, seega see kas ma söön 20 gr süsikaid peale trenni rohkem või vähem, ei määra seda, kas ma võtan kaalus juurde või maha, see sõltub ikkagi tavatoidust saadavast kaloraazist.

Aga kuidas suhtuda suhtesse 1:1 ?

Või vastupidi valk/süsikas 2:1 ?

Edited by Lexusl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga kuidas suhtuda suhtesse 1:1 ?

Või vastupidi valk/süsikas 2:1 ?

Ma arvan ,et isegu kui see suhe on 1:1, siis tavainimene ei pruugi mingit vahet tunda , kui see suhe läheb valgu kasuks ja samal ajal toimub toiduga tõsine piiramine lisaks, siis peaks olema häiritud üldine taastumine, st. valmisolek järgmiseks trenniks ei pruugi olla see mida soovime. Kindlasti ei mõjuta 1 toidukord päevas kõike seda millest sõltub meie igapäevane treeningu suutlikus. Kuid fakt on see, et energiavarude taastumine toimub süsivesikute baasil ja ka valgu süntees saab hakata toimuma, kui energiavarud on taastatud, siis lihtsalt trennijärgselt ei ole mõtet kütta ahju nn "antiikmööbliga". Vastupidavualadel võib see suhe olla üldse 3-5:1 (süsikas/valk).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×