Jump to content
Sign in to follow this  
Beljo

Mida hommikuks süüa.

Recommended Posts

Tavaliselt söön hommikuti 3 muna + 2 võileiba. Aga paar korda nädalas ka putru, kas kaerahelbe või neljavilja putru. Aga mida soovitaksite kõige rohkem hommikuti süüa. Putrudest just. Ja valmistan putrusid piimaga.- :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tavaliselt söön hommikuti 3 muna + 2 võileiba. Aga paar korda nädalas ka putru, kas kaerahelbe või neljavilja putru. Aga mida soovitaksite kõige rohkem hommikuti süüa. Putrudest just. Ja valmistan putrusid piimaga.- :o

Kuna ise käin trennis hommikuti siis tavapärane hommikusöök on kaerahelbe/hirsipuder, tass piima + sinki või juustu

Trenni vabadel päevadel teen tavaliselt omleti seente paprika tomati ja kõige muu sellisega..

Kui hommikul kohe tööle vaja palju mõttetööd kohe teha siis soovitatakse süüa valgu/rasva rikast toitu - vähemalt kusagilt on selline lause meeldejäänud..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuna ise käin trennis hommikuti siis tavapärane hommikusöök on kaerahelbe/hirsipuder, tass piima + sinki või juustu

Trenni vabadel päevadel teen tavaliselt omleti seente paprika tomati ja kõige muu sellisega..

Kui hommikul kohe tööle vaja palju mõttetööd kohe teha siis soovitatakse süüa valgu/rasva rikast toitu - vähemalt kusagilt on selline lause meeldejäänud..

võiksid ka mingi osa süsivesikutest(~20% ) kiiremaid süsivesikuid süüa, enne trenni eriti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise tund aega enne trenni söön paar saiaviilu juustuga.+piim ja pool tundi enne kreatiini.

Edited by Beljo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ise tund aega enne trenni söön paar saiaviilu juustuga.+piim ja pool tundi enne kreatiini.

Marek Kalmus: Valida tuleks kas omlett, või süsivesikuteta kohupiim, kodujuust, ka juust sobib enne trenni + näiteks natuke süsivesikuid kas lihtsalt sepikust, teraleivast, või väheke riisi. 1 söögikord enne trenni pole kindlasti koht kus hakata ennast süsivesikutega laadima, eriti veel magusaga. Samuti võtab liha seedimine liialt palju aega. Äärmisel juhul mingi kala variant. Ärge unustage kohvi juua. Kes kohvi ei tarvita siis roheline tee. Kui toitumine on ilusti paika pandud siis ennetrenni söök võiks olla üsna väike, 20g valke ja 50g süsivesikuid (kindlasti mitte magusast saadud), sellest on maajameri.

http://forums.fitness.ee/index.php?showtopic=22877

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui hommikusöögist jutt, siis mina söön müslit piimaga ja pool pakki rosinatega kohupiima. lisaks tass rohelist teed :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omlett(muna ja peekon),lehtsalat tomati ja oliivõliga,hapukoor,kohvi ja röstitud koorikleiba.Peaegu igapäevane ja ei ole ära tüüdanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×