Jump to content
N26

Palju valku, rasva, süsivesikuid päevas?

Recommended Posts

Olen 26a vana. 168cm pikk. Kaal 62kg.

Hea kaal on 58 mulle, aga ideaalne oleks 52-54. Alla 54kg pole kunagi olnud, olen alati selline "priskem", isegi siis kui olen teinud pikemat aega iga päev trenni.

Aga nüüd pole aega trenni teha. Soov oleks tervislikus koguses tarbida süsivesikuid, valke ja rasvu päeva jooksul. Et mis see protsent oli, kunagi teadsin, aga olen ära unustanud. Mul on oht süüa süsivesikuid liiga palju, kuna ma ei söö enamus lihatooteid, seega asendan need süsivesikutega- kartul enamasti. Tänansest otsustasin, et võibolla need süsivesikud ongi põhjuseks, miks ma "paisun", need ei täida kõhtu ka.

Tänane hommikusöök sisaldas: valku 31g, rasva 21g, süsivesikuid 40g. Kaloreid 467.

Sõin muna, lumekrabipulka, piima, näkileiba.

Palju gramme peab päevas minusugune naisterahvas tarbima valku, süsivesikuid, rasva. Eesmärk ei ole musklit kasvatada, kui sis nauke rasva põletada, aga et oleks lihtsalt TERVISLIKus vahekorras rasvad, valgud süsivesikud.

Aitäh!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen 26a vana. 168cm pikk. Kaal 62kg.

Hea kaal on 58 mulle, aga ideaalne oleks 52-54. Alla 54kg pole kunagi olnud, olen alati selline "priskem", isegi siis kui olen teinud pikemat aega iga päev trenni.

Aga nüüd pole aega trenni teha. Soov oleks tervislikus koguses tarbida süsivesikuid, valke ja rasvu päeva jooksul. Et mis see protsent oli, kunagi teadsin, aga olen ära unustanud. Mul on oht süüa süsivesikuid liiga palju, kuna ma ei söö enamus lihatooteid, seega asendan need süsivesikutega- kartul enamasti. Tänansest otsustasin, et võibolla need süsivesikud ongi põhjuseks, miks ma "paisun", need ei täida kõhtu ka.

Tänane hommikusöök sisaldas: valku 31g, rasva 21g, süsivesikuid 40g. Kaloreid 467.

Sõin muna, lumekrabipulka, piima, näkileiba.

Palju gramme peab päevas minusugune naisterahvas tarbima valku, süsivesikuid, rasva. Eesmärk ei ole musklit kasvatada, kui sis nauke rasva põletada, aga et oleks lihtsalt TERVISLIKus vahekorras rasvad, valgud süsivesikud.

Aitäh!

Kehakaalu reguleeritakse kõige kiiremini süsivesikutega.

Sinu menüüs võiks olla valku ca 1,5 g/kehakaalu kg kohta, rasvu 1,3g /kg kohta ja süsivesikuid päevas 100 - 200g.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×