Jump to content
Sign in to follow this  
NatalieKelly

Pasta toidud?Paluks abi :D

Recommended Posts

Tahaks teada, kas pasta toidud on tervislikult ning kas need teevad head. Olebn lugenud, et teevad ja neid soovitatakse süüa, aga tahaks ka asjatundjate arvamust?:rolleyes:..Pasta tooted on nagu makaroni tooted? JA makarone tooteid siinsed foorumid küll ei soovita..

Ootan huviga teie arvamust?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahaks teada, kas pasta toidud on tervislikult ning kas need teevad head. Olebn lugenud, et teevad ja neid soovitatakse süüa, aga tahaks ka asjatundjate arvamust?:rolleyes:..Pasta tooted on nagu makaroni tooted? JA makarone tooteid siinsed foorumid küll ei soovita..

Ootan huviga teie arvamust?:D

Kahe otsaga asi, ühest küljest süsivesiku rikas toit mis massi kogumise ajal igati arvestatav sööma(Vähemalt minul..), samas on eestis müügil olevad pasta 'toorained' väga töödeldud ja mitte just kõige paremate omadustega..

Minul on nädalas ~2 päeva kindlalt sees kus makaroni/pastat söön ning ära veel ei ole koolenud - seega kõige hullem ei saa olla :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kahe otsaga asi, ühest küljest süsivesiku rikas toit mis massi kogumise ajal igati arvestatav sööma(Vähemalt minul..), samas on eestis müügil olevad pasta 'toorained' väga töödeldud ja mitte just kõige paremate omadustega..

Minul on nädalas ~2 päeva kindlalt sees kus makaroni/pastat söön ning ära veel ei ole koolenud - seega kõige hullem ei saa olla :rolleyes:

Okii:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahaks teada, kas pasta toidud on tervislikult ning kas need teevad head. Olebn lugenud, et teevad ja neid soovitatakse süüa, aga tahaks ka asjatundjate arvamust?:rolleyes:..Pasta tooted on nagu makaroni tooted? JA makarone tooteid siinsed foorumid küll ei soovita..

Ootan huviga teie arvamust?:D

Oleneb, mis on eesmärgiks. Salenemisele kaasa pasta/makaronitoidud kindlasti ei aita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasta on vastupidavustrennitegija sõber. Pastal on see hea omadus, et hoiab kõhu kaua täis ja annab su organismile vajalikud süsivesikute varud. Saleneja seisukohalt vaadates: saleneja menüüs on tavaliselt muidu asjad, mis söömisejärgselt lasevad näljatundel uuesti kiiresti tekkida, pasta seda ei lase.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pasta on vastupidavustrennitegija sõber. Pastal on see hea omadus, et hoiab kõhu kaua täis ja annab su organismile vajalikud süsivesikute varud. Saleneja seisukohalt vaadates: saleneja menüüs on tavaliselt muidu asjad, mis söömisejärgselt lasevad näljatundel uuesti kiiresti tekkida, pasta seda ei lase.

Eelistada tuleks täistera tooteid. Need tekitavad täiskõhu tunde kauemaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vähemalt kord nädalas ikka, maksimaalselt 3 korda, eemale ei sa jätta ka Tatart mis on samuti väga süsivesiku rikas

Ja mis siis saab, kui ma pastatooteid ei söö? Suren jahupuudusesse?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enamus pastad on kräpp jahu ja vesi. Kaalulangetajale küll seda tihedalt tarbida ei soovitaks. Ja minu arvates on GI üks suhteliselt mõttetu arv, sest ta ei arvesta toidu süsivesikute kogust. Pigem jälgida GL-i mille valem on: GI x süsivesikute hulk portsjonis jagatud 100-ga. Ja GL ei ole ka alati täpne arv ,sest sõltub paljudest asjadest, nagu mida sa antud toidu juurde sõid, kuidas seda valmistati jne. Pasta puhul mõjub ka tema keetmise pikkus GL-i. Täpseid numbreid ei oska tuua aga vahe pidi sees olema ,kas keedad 10 või 15 minutit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu lemmikud on Torino Tumma makaronid koos oliivi6liga.

Kuna ma olen juba pool aastat ise leiba kypsetanud siis makaronide tarbimine on j22nud tahaplaanile. Kui s88n siis t2istera ja al dente.

T2istera makaronid v6iksid olla serveeritud hulga roheliste maitsetaimedega (basiilik) ja loomulikult kylmpress 6liga, ka tomat...v6ib ka p2ikesekuivatatud.

Head isu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enamus pastad on kräpp jahu ja vesi. Kaalulangetajale küll seda tihedalt tarbida ei soovitaks. Ja minu arvates on GI üks suhteliselt mõttetu arv, sest ta ei arvesta toidu süsivesikute kogust. Pigem jälgida GL-i mille valem on: GI x süsivesikute hulk portsjonis jagatud 100-ga. Ja GL ei ole ka alati täpne arv ,sest sõltub paljudest asjadest, nagu mida sa antud toidu juurde sõid, kuidas seda valmistati jne. Pasta puhul mõjub ka tema keetmise pikkus GL-i. Täpseid numbreid ei oska tuua aga vahe pidi sees olema ,kas keedad 10 või 15 minutit.

GI on selle pärast hea, et kui on mingigi ülevaade toitude GIst, siis on see hea suunaja - ei söö igast s*tta sisse(mõni vananenud arusaam mõne toidu või rohelise tervislikkusest). GL on täpsem ja peenem kindlasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×