Jump to content
Sign in to follow this  
Juan Lue

Toitumistaboo

Recommended Posts

Tere,

Kallid kaasmaalased ja muud komunistid.

Olen siis mõned kuud jõusaalis aktiivselt hantleid tassinud, aga igalpool muudkui kuulen, et toitumine on väga oluline.

Mina tassin 6x nädalas rauda ja nüüd saan teada, et raua tassimine polegi nii oluline kui toitumine.

Mul lihas ilusti kasvab ja rinnad on juba sellised mõnusad mida juba saaks katsuda.

Aga noh kui saab seda protsessi kiirendada ainult sellega, et vahetada toitumist siis ma tahaks sellest osavõta.

Hakasin asja uurima ja selgus, et süüa tuleb 6x päevas ja veel kõvasti liha ja pähkleid. Mis värk on, pähklites on ju nii palju kaloreid, et jõua ainult garderoobi uuendada.

Ja siis see küsimus preteiini kokteilidest, et nagu ma näen, et kõik inimesed joovad seda peale trenni. Kuidas nad toimuvad siis, söön kõvasti liha ja siis joon seda lörri peale ja olengi lihaseid proteiiniga täitnud või saab sellest lörrist juba proteiini ja liha ei peagi sööma ?

Eks neid küsimusi on veel, aga töö kutsub :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere,

Kallid kaasmaalased ja muud komunistid.

Olen siis mõned kuud jõusaalis aktiivselt hantleid tassinud, aga igalpool muudkui kuulen, et toitumine on väga oluline.

Mina tassin 6x nädalas rauda ja nüüd saan teada, et raua tassimine polegi nii oluline kui toitumine.

Mul lihas ilusti kasvab ja rinnad on juba sellised mõnusad mida juba saaks katsuda.

Aga noh kui saab seda protsessi kiirendada ainult sellega, et vahetada toitumist siis ma tahaks sellest osavõta.

Hakasin asja uurima ja selgus, et süüa tuleb 6x päevas ja veel kõvasti liha ja pähkleid. Mis värk on, pähklites on ju nii palju kaloreid, et jõua ainult garderoobi uuendada.

Ja siis see küsimus preteiini kokteilidest, et nagu ma näen, et kõik inimesed joovad seda peale trenni. Kuidas nad toimuvad siis, söön kõvasti liha ja siis joon seda lörri peale ja olengi lihaseid proteiiniga täitnud või saab sellest lörrist juba proteiini ja liha ei peagi sööma ?

Eks neid küsimusi on veel, aga töö kutsub :rolleyes:

Toitumine on kindlasti väga oluline. Päris 6x päevas sa ka kohe sööma ei pea hakkama. Piisab 4-5 söögikorrast mis oleksid tasakaalustatud. Liha pole ainuke mida sööma peaksid, on ka teisi valgurikkaid toite. Pähklid on sellepärast kasulikud, et sisaldavad valku ja kasulikke rasvasid. Surfa siin foorumis ringi ja loe toitumisalaseid artikkleid, saad palju asju endale selgemaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja paksuks siis ei lähe kohupiimast ja lihast ja pähklitest, et kogu see kalorite hulk ära hävitada tuleb vist 3 tundi joosta ?

Praegu käisin ostmas endale kuivatatud klamaare, seal 62g valku 100g peale.

Istun mugin neid. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja paksuks siis ei lähe kohupiimast ja lihast ja pähklitest, et kogu see kalorite hulk ära hävitada tuleb vist 3 tundi joosta ?

Praegu käisin ostmas endale kuivatatud klamaare, seal 62g valku 100g peale.

Istun mugin neid. :rolleyes:

Soovitan sul artikleid lugeda, kogu toitumine on sõna otseses mõttes puhas matemaatika.. :rolleyes:

Palju valku mis einega, miks süsivesikud sellel ajal aga mitte sellisel ajal, millised rasvad on head ja palju neid tarbima peaks - kõik need mängivad olulist rolli ja kui sa neid korralikult ning õigesti täidad saavutad ka kindlalt paremaid tulemusi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega ma loen ja loen ja ega ma midagi välja ei loe :rolleyes:

Lugesin praegu pikalt kreatiinidestm, lausa võlu oad peavad olema.

Kuidas tee neid süsikuid, vesikuid ja muid ..kuid välja arvutate siis ? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere jälle

Minu teadmiste teekond on jõudnud juba nii kaugele et tekisid uued küsimused.

Sai loetud nii proteiinidest kui valkudest ja nüüd tahaks teiega oma teadmisi jagada.

1.Asi on siis järgmine, tuleb süüa liha mis annab proteiini kuna proteiin toob lihastesse energiat.

2. Tuleb juua proteiini shake´i kuna see soosib proteiini kiiret imbumist lihastesse (samas proteiini shake´is endas proteiini ei ole seega liha tuleb ikka süüa)

3. Tuleb süüa valku. On kiiresti toimivaid ja on aeglaselt toimivad valgud. Valk aitab viia proteiini kiiresti lihasteni.

4. Valku shake sisaldab valku ja seega kui juua seda shake´i ega siis valku ei olegi vaja.

5. Proteiini ja valku on vaja umbes 2g/1kg e. minu puhul umbes 200g x 2 (selleks et saada 200g valku tuleb süüa ~270g pulbrit).

Kokkuvõte: Tuleb süüa liha, juua peale valgu kokteil, et proteiin tasapisi hakaks juba lihaste poole liikuma ja siis juua proteiini shake peale, selleks et proteiin mis jõudis lihasteni immenduks nendesse kiiresti ja põhimõteliselt ongi kõik, võib alustada kangi sikutamisega. :rolleyes:

P.S eks praegu tuleb vihalaine, et kõik on valesti, aga sedasi ma sain aru foorumit sirvides.

Edited by Juan Lue

Share this post


Link to post
Share on other sites
5. Proteiini ja valku on vaja umbes 2g/1kg e. minu puhul umbes 200g x 2.

Selle loogika järgi kaalud sa 200 kg? (200 g x 2... =400 g valku ).. muidu see ka, et valk ja proteiin on sünonüümid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere jälle

Minu teadmiste teekond on jõudnud juba nii kaugele et tekisid uued küsimused.

Sai loetud nii proteiinidest kui valkudest ja nüüd tahaks teiega oma teadmisi jagada.

1.Asi on siis järgmine, tuleb süüa liha mis annab proteiini kuna proteiin toob lihastesse energiat.

2. Tuleb juua proteiini shake´i kuna see soosib proteiini kiiret imbumist lihastesse (samas proteiini shake´is endas proteiini ei ole seega liha tuleb ikka süüa)

3. Tuleb süüa valku. On kiiresti toimivaid ja on aeglaselt toimivad valgud. Valk aitab viia proteiini kiiresti lihasteni.

4. Valku shake sisaldab valku ja seega kui juua seda shake´i ega siis valku ei olegi vaja.

5. Proteiini ja valku on vaja umbes 2g/1kg e. minu puhul umbes 200g x 2.

Kokkuvõte: Tuleb süüa liha, juua peale valgu kokteil, et proteiin tasapisi hakaks juba lihaste poole liikuma ja siis juua proteiini shake peale, selleks et proteiin mis jõudis lihasteni immenduks nendesse kiiresti ja põhimõteliselt ongi kõik, võib alustada kangi sikutamisega. :rolleyes:

P.S eks praegu tuleb vihalaine, et kõik on valesti, aga sedasi ma sain aru foorumit sirvides.

1. proteiin=valk, valk on telliskivi, millest laotakse müür, mis on sinu lihas. :rolleyes:

2. Proteiinisheiki ei pea jooma, kui saad oma päevase valgukoguse tavatoidust kätte. Proteiin ei imbu lihasesse, vaid lagundatakse maos. Kuna proteiin=valk, siis loomulikult on proteiinisheigis proteiini, muidu teda ka ei nimetatakse proteiinisheigiks.

3. On kiiresti imenduvaid (vadaku)ja aeglaselt imenduvaid (kaseiin)valke. Muus suhtes vaata pt. 2

4. Valgu ehk proteiinisheik sisaldab tõesti valku, põhimõtteliselt saaks kogu päevase valgukoguse tõesti aint valkusheiki juues täis aga see pole eriti otstarbekas rahaliselt.

5. 1-1,5g kehakaalu kg kohta on piisav.

Kokkuvõttest ma ei saanud isegi aru :rolleyes:

Edited by jorsik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis asja :rolleyes:

Nüüd on ju kõik palju arusaadavam.

Nüüd siis uus teooria.

1. Süüa kaks paki kuivatatud kalmaare (seal 63/100g valku)

2. Minna kangi tõmbama

Ongi kõik vä ? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegelikult on sul vaja erinevaid vitamiine, süsivesikuid, häid rasvu ka edasi arenemiseks.

Ehk peaksid vahetevahel ka porgandit, apelsini ja kana sööma.

Ega lihas pole inimesel ainuke tähtis asi.

Edited by moosese10k2sku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida süsivesikud annavad/teevad ?

Energiat, mida keha kasutab vahetult töö tegemiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Süsivesikud on organismi peamine energiaallikas, seetõttu suurendab füüsiline aktiivsus organismi süsivesikute vajadust.

Süsivesikute defitsiidi korral muudetakse organismis talletunud rasv energiaks, mille käigus eralduvad ketokehad ning see võib põhjustada ketoosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui süsivesikud annavad energiat siis mida annavad kalorid ?

Kuradi keeruliseks läheb :rolleyes:

Kcal on energiaühik. Süsivesikud(4,2), rasvad(9,3), valgud(4,2) sisaldavad kcal vastavalt sulgudes märgitud numbrile 1g kohta. Väga lihtsalt seletades kasutatakse süsivesikuid ja rasvu igapäeva toimetuste juures ja treenimisel. Eelisjärjekorras on süsivesikud. Valke kasutatakse põhimõtteliselt rakkude ülesehitusel ja nälgimise tingimustes energiana süsivesikute ja rasvade järel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lugesin hiljuti kusagilt miniartiklist, et süsivesikuteta ei ole võimalik rasvu põletada? Paraku ei olnud võimalik rohkem lugeda tol hetkel ja kadus ära see leht. Kuidas suhtuda sellesse, kas tõepõhja on all ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lugesin hiljuti kusagilt miniartiklist, et süsivesikuteta ei ole võimalik rasvu põletada? Paraku ei olnud võimalik rohkem lugeda tol hetkel ja kadus ära see leht. Kuidas suhtuda sellesse, kas tõepõhja on all ?

See on väga õige. Selleks, et lagundada rasva selliseks, et seda saaks kasutada energiana on vaja süsivesikuid selle energia võimaldamiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×