Jump to content
Sign in to follow this  
GunFighter

Kusimus hr. Kiivikale

Recommended Posts

Ma töötan 2 korda nädalas öösel 20.00st kuni 8.00ni . Mida ma siis pean sööma öösel ja kui palju, sest magan 9st 13.00ni ja kell kaks mul on juba trenning mis kestab umbes 2.5-3 tundi . Kui süsivesikud siis millised (kas mingi puder näiteks riis või kaerahelbed või puuviljad, kui palju kilo kohta ), valk kui palju kilo kohta?

Ette tänades

Share this post


Link to post
Share on other sites

varu natuke kannatust kui on vähegi asjalik küsimus, siis olen jõudumööda vastanud ja tähelepanelikum foorumi lugeja teab,et just 8.30 - 9.30 vahel ma seda tavaliselt teen.

Kahjuks ei loe välja mis iseloomuga töö on, kas füüsiline või mingi magamine kuskil valvuri kohal, ise olen teinud mõlemit öisel ajal.

Kui on istuv või väheliikuv töö, ei ole mõtet kindlasti süsivesikuid suuremas koguses sisse vedada, soovituslik ikka midagi lahjat ja valgurikast, lahja kohupiim, kodujuust jne. Kui aga füüsiline töö, siis on ka kuluts teine ja sellisel juhul sõin ka tugevama toidukorra öösel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis vahet seal on, kas trenniinimene töötab öösel või päeval, kui ta töötab öösel siis päeval saab ju une samamoodi kätte nagu öösel ja see ei põhjusta lihaste mittetaastumist ju. Endal ka hetkel öösel füüsiline töö laos ja üritan ikka öö jooksul paki kohupiima süüa. Peale tööd lähen koju, söön korraliku hommikusöögi (hilisõhtune söök) ja lähen magama. Kas ma peaks tööl midagi rohkemat sööma? Praegu tundub kuidagi nadi see söömine. 8 tundi tööl, selle aja jooksul pakk kohupiima, siis kodus hommikusöök ja magama (jälle 8 tundi ei saa süüa). Peaks midagi muutma selles osas?

Kehatüübilt endo.

Edited by zxcvb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×