Jump to content
Arntz

HIT

Recommended Posts

Kas keegi saaks täpselt lahti seletada mis see endast kujutab?

Lugesin kyll netist igausguseid artikleid aga pole ingliskeeles nii osav et kõigest täpselt aru saaks

Tänades ette

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aitäh, nüüd tean kuidas aeroobset trenni teha :lol:

See pigem anaeroobne, kuid soendus ja mahajahtumised võib ka sinna alla tembeldada :lol:

Võin enda kogemustest nii palju öelda, et see 10-20 min mis intervalle teed (Enamasti), võtab ikka VÄGA võhmale, kui korralikult teha :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas sa tahad teada, mis on HIT (mis on üks jõutreeningu vorme, töötatud välja Arthur Jones'i ja oma versiooni on sellest loonud Mike Mentzer) või HIIT (mis on kõrge intensiivsusega intervalltreening, eesmärgiga, vastupidiselt HIT'ile, põletada rasvu)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma ei mõelnud selle all mitte rasvapõletamist vaid pigem jõu treeningut

et enamus seerjad on 1x8-10, mis see täpselt endast kujutab

Tee siis superseeriaid, st et teed 2-4 seeriat järjest mingile lihasele ja siis teed vähe pikema pausi ja nii uuesti,

võid teha nii erinevatele, kui ka samale lihasgrupile, kuid arvesta, et kui sa eriti hea füüsisega ei ole siis tõmbab lihas liiga kiiresti täis ja ei tule sellest trennist suurt midagi välja, kuid mulle selline treeningmeetod täitsa meeldib. Massiperioodil vist on eriti hea, kuna saab lihast stimuleerida tugevalt, kuid kui käsil jõukava, siis ei ole jällegi mõtet, kuna sellise treeningmeetodiga kannatavad raskused ka ikka natuke :o

Vaata näiteks http://www.iwantsixpackabs.com/my_video_ti...gwithvince.html

Mees teab, mis räägib, USA üks juhtivaid fitnessiste

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tee siis superseeriaid, st et teed 2-4 seeriat järjest mingile lihasele ja siis teed vähe pikema pausi ja nii uuesti,

võid teha nii erinevatele, kui ka samale lihasgrupile, kuid arvesta, et kui sa eriti hea füüsisega ei ole siis tõmbab lihas liiga kiiresti täis ja ei tule sellest trennist suurt midagi välja, kuid mulle selline treeningmeetod täitsa meeldib. Massiperioodil vist on eriti hea, kuna saab lihast stimuleerida tugevalt, kuid kui käsil jõukava, siis ei ole jällegi mõtet, kuna sellise treeningmeetodiga kannatavad raskused ka ikka natuke :o

Vaata näiteks http://www.iwantsixpackabs.com/my_video_ti...gwithvince.html

Mees teab, mis räägib, USA üks juhtivaid fitnessiste

HIT treening ei sisalda kunagi superseeriaid, sa ajad asjad lootusetult sassi.HIT treening tähendab seda, et tehakse treeningu ajal ainult üks tööseeria harjutuse kohta, aga sellega minnakse absoluutse võimekuseni ja sealt veel edasi erinevaid meetoteid kasutades.

Näiteks tehakse soojenduseks jõutõmmet paar seeriat väiksemate raskustega ning siis pannakse kangile 80% maksimumist ning tehakse sellega kordusi niikaua, kuni enam ei jaksa, võetakse natuke raskusi vähemaks ning lastakse jälle edasi.Siis tehakse kerge mahajahutus ja trenn ongi läbi.See on teine ekstreem Arnoldi propageeritud suuremahulistele, 2-3h jõusaalimaratonidele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×