Jump to content
Sign in to follow this  
z4cc

Tõsine Algaja.

Recommended Posts

Algaja selles mõttes ,et ma ei jaga toitumisest midagi , mitte tuhkagi valkudest, ja muudest (rasvadest jagan , seda mul kõhupeal piisavalt). Olen 180 cm ja kaalun 93 kg . 16. aastane . Alati olen tegelenud mingi spordiga kuid kõht on mure. See on geenides ,vanaisalt isale , isalt minule . Kui isa minuvanune oli käis ta poksitrennis ja sai oma kõhust lahti . (NSV) ajal. Jõusaalis hakkasin käima nädala aega tagasi , ujunud olen kauem (kuskil kuu) . Tean , et kõik sõltub toitumisest kuid ma elan hetkel Soomes ja mul pole võimalust toitumis kava tellida . Jah ma tean et olen naiivne kui loodan et mulle siia tasuta see kopeeritakse , kuid palun mingitki abi toitumise suhtes. (ärkan tavaliselt kell 06.00 ja magama 22.00)(jõusaalis kasutan hetkel algajate treening kava , kuid raskused olen muutnud raskemaks kuna tunnen et jaskan rohkem ja see mis on treeningkavas , jääb mulle väheseks .)

Suured tänud ette, vaeva ja mõistmise osas.

Algaja Sass.

Edited by z4cc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Söön nii nagu juhtub ,

K 06.00 - heal juhul paar v6ileiba , kuid viimasel ajal olen hakkanud putre tegema.

K 16.30 - Ema tehtud söök nii nagu juhtub , tavaliselt on praad ( t2na oli n2iteks ahjukana , tomati salat , riis. )(vahepeal supp )

K 18.30 - trenni.

K 21.30 - paar apelsiini , ehk õun .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trennipäevadel söön iga 3-4 tunni tagant: 7:00 ,11:00, 14:00, 17:00 <~18:15 on trenn>, 20:00(peale trenni sheik).

Trennivabadel päevadel venitan kellaaegu natuke pikemaks 3,5-4tundi ehk siis 7:00 ,11:00 ,15:00 ,19:00 ,21:00

Share this post


Link to post
Share on other sites
Söön nii nagu juhtub ,

K 06.00 - heal juhul paar v6ileiba , kuid viimasel ajal olen hakkanud putre tegema.

K 16.30 - Ema tehtud söök nii nagu juhtub , tavaliselt on praad ( t2na oli n2iteks ahjukana , tomati salat , riis. )(vahepeal supp )

K 18.30 - trenni.

K 21.30 - paar apelsiini , ehk õun .

e-ee ...

kas ahjukana tähendab seda,et pistad terve paarikilose kana pintslisse?

Vastasel juhul on raske uskuda,et tolle menüüga kaalud 180cm pikkuse juures 93kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
e-ee ...

kas ahjukana tähendab seda,et pistad terve paarikilose kana pintslisse?

Vastasel juhul on raske uskuda,et tolle menüüga kaalud 180cm pikkuse juures 93kg.

Ma vaatasin ka nagu , et Watta fakk :D Sööb vähem , kui aafrika talupoeg ja kaal nii suur. Siin ei saa enam rääkida , et vähe sööd ja keha hoiab rasva kinni , ta ei söögi midagi ju ... Et jah , kui sa just tervet kana lõunal ära ei söö , siis suht nagu...ku**ne värk :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trennipäevadel söön iga 3-4 tunni tagant: 7:00 ,11:00, 14:00, 17:00 <~18:15 on trenn>, 20:00(peale trenni sheik).

Trennivabadel päevadel venitan kellaaegu natuke pikemaks 3,5-4tundi ehk siis 7:00 ,11:00 ,15:00 ,19:00 ,21:00

selge, üritan midagi kokku sättida.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma vaatasin ka nagu , et Watta fakk ;) Sööb vähem , kui aafrika talupoeg ja kaal nii suur. Siin ei saa enam rääkida , et vähe sööd ja keha hoiab rasva kinni , ta ei söögi midagi ju ... Et jah , kui sa just tervet kana lõunal ära ei söö , siis suht nagu...ku**ne värk :rolleyes:

Iroooniat ja arvamusi ma ei palunud :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
..., kuid raskused olen muutnud raskemaks kuna tunnen et jaskan rohkem ja see mis on treeningkavas , jääb mulle väheseks .)

Kavas pole ette antud raskusi. 3(seeriat) x 8 - 10(kordust).

Menüüs pole valku ollagi, lisa juurde nt kohupiima, kodujuustu, muna, tuunikala jne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kavas pole ette antud raskusi. 3(seeriat) x 8 - 10(kordust).

Menüüs pole valku ollagi, lisa juurde nt kohupiima, kodujuustu, muna, tuunikala jne

Selge :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kavas pole ette antud raskusi. 3(seeriat) x 8 - 10(kordust).

Menüüs pole valku ollagi, lisa juurde nt kohupiima, kodujuustu, muna, tuunikala jne

Rasva ka pole. Lisa törts neid ka juurde :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Äkki noormees soovib sumomaadlejaks saada ...

siis on rasvavaba menüü omal kohal, :rolleyes:

Äkki ei soovi , üleval andsin märku et soovin kõhust lahti saada , ajugeenius.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga selline küsmus oleks ka et , 5 x nädalas tund aega jõusaali on liiast ?

Kui sul kava nii jaotatud, et sa ühte lihasgruppi 2l päeval järjest ei tee, siis pole liiast...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nüüd ma olen kolm nädalat käinud , mul koguaeg nagu kutsub j6usaali , sellest ka see 5x .

Algaja jaoks on algajate kava siin ntx.

Ja toda 5x nädalas teha läheb paljuks.3-4x nädalas oleks vast optimaalne,sest ka aeroobset vaja teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×