Jump to content
Tigerkutsu

YouTube videod

Recommended Posts

Oh My god...

See jah on väga väga väga halb. Nägin seda juba jupp aega tagasi. Crossfit FTW:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis kuradi tehnika see on. Ma ei ole küll ekspert aga kas need inimesed mitte ei tapa ennast.

Kuskilt peavad ju füsioterapeudid ja massöörid ka kliente saama ;)

---

Kõige tobedam on kuulata, kus taustaks seal keegi kommenteerib "nice, nice...", kui samal ajal teine endal selga murrab :D

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=MPA5AVUAOWA&feature=related

Pole see asi nii hull midagi, et kohe pooleks lähed.

venelased on segased :D . Huvitav miks enam sellist tehnikat ei rakendata, kus ennast taha lastakse :D . Nii palju kui mina olen näinud rebitakse rinnale ja siis sirge seljaga ülesse Muidugi ma ei ole ekspert, lihtsalt nii olen tähele pannud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuskilt peavad ju füsioterapeudid ja massöörid ka kliente saama ;)

---

Kõige tobedam on kuulata, kus taustaks seal keegi kommenteerib "nice, nice...", kui samal ajal teine endal selga murrab :D

Äkki see on mingi uus stiil :D . Peaks targemate ja vanemate rauakergitajate käest uurima <_< .

Share this post


Link to post
Share on other sites

venelased on segased :D . Huvitav miks enam sellist tehnikat ei rakendata, kus ennast taha lastakse :D . Nii palju kui mina olen näinud rebitakse rinnale ja siis sirge seljaga ülesse Muidugi ma ei ole ekspert, lihtsalt nii olen tähele pannud.

Tegemist on surumisega (clean & press), ehk jalgadega tõugata ei tohtinud. Nii taha kallutades rakendus rohkem rinnalihast ja sai kergemini käed sirgeks. Lõpetati ära, sest keeruline hinnata, oli seal jalanõks abiks või mitte. Seda sirge seljaga tõukamist (clean & jerk) tehti siis ka. Põhiline vahe on see, et tõukamisel viskad jalgadega kangi üles ja pead püüdma sirgetele kätele (küünarnukid lukus).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äkki see on mingi uus stiil :D . Peaks targemate ja vanemate rauakergitajate käest uurima <_< .

Nii üle kõhu rullivad ju ka rammumehed oma jämedat kangi tõstes (apollons axle vist nimetati).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jurka kaamera ette ei tasu Revalis jääda.. :D

Tore näha, et härra sama innukalt veel Revalis treenib :D

Tundub, et jätkuvalt offseason ^_^

P.S. see vend sobiks hästi mingisse reklaami nii treenima B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii üle kõhu rullivad ju ka rammumehed oma jämedat kangi tõstes (apollons axle vist nimetati).

Selge, tänud. Selline küsimus veel et kas see ei ole mitte ohtlik seljale. No ma saan aru et rammumehed on suuremad ja rohkem treenitud, seega neil lihased tugevamad. Seal videos olid aga osad päris kleenukesed kas nemad mitte säärase punnimise peale omale liiga ei kipu tegema. Kõrvalt päris karm vaadata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jurka kaamera ette ei tasu Revalis jääda.. :D

Tore näha, et härra sama innukalt veel Revalis treenib :D

Tundub, et jätkuvalt offseason ^_^

P.S. see vend sobiks hästi mingisse reklaami nii treenima B)

Selle mehe puhul on väga suur asi, et ta üleüldse jõusaalis käib.

Palun ärge tema üle küll naerge... Ei ole üldse ilus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laiendame veiedi silmaringi, olümpiavõitja ja kahekordne maailmameister ei treenigi nagu kulturist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laiendame veiedi silmaringi, olümpiavõitja ja kahekordne maailmameister ei treenigi nagu kulturist.

Miks peaks mäesuusataja treenima nagu kulturist? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks peaks mäesuusataja treenima nagu kulturist? :huh:

Minu lause oli mõeldud eelkõige selle saidi nr.1 toitumisteadlasele ja trenniekspert Archangelile, kes igas teemas sõna võtab ja promob ainukest õiget trenni, mis on jõusaalis lihaste suuremaks pumpamine... hoolimata näiteks teemaalgataja eesmärkidest või põhi spordialast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu lause oli mõeldud eelkõige selle saidi nr.1 toitumisteadlasele ja trenniekspert Archangelile, kes igas teemas sõna võtab ja promob ainukest õiget trenni, mis on jõusaalis lihaste suuremaks pumpamine... hoolimata näiteks teemaalgataja eesmärkidest või põhi spordialast.

Ah ära soki. Ma olen igale poole juurde susanud, et räägin Lihaste kasvatamisest ja Jõu tegemisest. Ning neid kelke ja trosse võib ta sikutada seal videos kuidas tahab - lihasmassi tal pole suurt ollagi ning usun, et jõu poolest saaks ka enamuse jõusaaliskäijate käest lutti, nii mis ragiseb.

Aga kuna tal pole ka seda jõudu ega massi vaja, siis ongi selline treening talle ideaalne, kus treenitakse vastupidavust ning tehnikat toetavaid lihaseid. Lihtne.

Proovige nüüd aju tööle panna ja aru saada ka millest räägin.

Igal pool ÜTLEN SELGELT, et räägin lihaskasvust ja jõu arendamisest. Mitte mingitest tehnika viguritest või maratonijooksjatest. Aga iga viimanegi kui targutaja tahab ikka neid alasid oma argumentidesse vahele pressida.

Edited by Archangel
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ära soki. Ma olen igale poole juurde susanud, et räägin Lihaste kasvatamisest ja Jõu tegemisest. Ning neid kelke ja trosse võib ta sikutada seal videos kuidas tahab - lihasmassi tal pole suurt ollagi ning usun, et jõu poolest saaks ka enamuse jõusaaliskäijate käest lutti, nii mis ragiseb.

Ei usu.

Arvestades seda, milline see "enamus" jõusaalis on, ja khm.. seda et see naisterahvas on maailmameister, siis ilmselt lutitataks 75% mehi ja 99% naisi:)

Tegin paar aastat tagasi trenni tütarlapsega, kes arvutas oma seeriaraskusi nii, et võttis minu raskusest 10kg maha. 300+ jalapressijaid oli seal saalis üksikuid, tema ainus naisterahvas. Ja ei ütleks sugugi, et tal kuskilt midagi punnitanud väga oleks. Hea lihaskoordinatsioon ja aeroobne põhi võivad päris hea jõu kokku anda.

Ja oma keharaskusega ja jõuvastupidavuse harjutuses oleks ilmselt sina selle videos olnud tütarlapse poolt lutitatute seas:) no offence

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle seljasirutaja kiituseks pean ütlema et see on vägagi hea. Alguses kui tegin seljasirutajat põrandal olid kogu aeg probleemid, ostes palli ja hakates tegema selga pallil siis hakkas ka valu vähenema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saaks enamuse käest luti,mida sa sokid?.

ma võin kutsuda kohale paar sprinterit kel erilist massi pole aga kiirendavad näiteks kelguga nii,et enamus kulturiste jääks lolli näoga vahtima.

sellest võiksid ka aru saada,et on olemas veel erinevad treenging tsüklid,perioodid.

ka maailma tugevamad sprinterid teevad stabiliseerivaid harjutusi kergemate raskustega,lisaks erinevad jooksu harjutused.

Maksimaalsel jõul,plahvatuslikul jõul on ka vahe.viimane on tihtipeale kergejõustliklastel väga hea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ära soki. Ma olen igale poole juurde susanud, et räägin Lihaste kasvatamisest ja Jõu tegemisest. Ning neid kelke ja trosse võib ta sikutada seal videos kuidas tahab - lihasmassi tal pole suurt ollagi ning usun, et jõu poolest saaks ka enamuse jõusaaliskäijate käest lutti, nii mis ragiseb.

Aga kuna tal pole ka seda jõudu ega massi vaja, siis ongi selline treening talle ideaalne, kus treenitakse vastupidavust ning tehnikat toetavaid lihaseid. Lihtne.

Proovige nüüd aju tööle panna ja aru saada ka millest räägin.

Igal pool üTLEN SELGELT, et räägin lihaskasvust ja jõu arendamisest. Mitte mingitest tehnika viguritest või maratonijooksjatest. Aga iga viimanegi kui targutaja tahab ikka neid alasid oma argumentidesse vahele pressida.

Aga miks sa vaid sellest räägid, kujutad sa ette ka kui palju on nt crossfiti stiilis trennist kasu kui seda õigesti teha, sellega saavad mu kliendid seljad korda mitte ei vigasta end!

Võiksid puhata foorumitest paar nädalat :)

Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ära soki. Ma olen igale poole juurde susanud, et räägin Lihaste kasvatamisest ja Jõu tegemisest. Ning neid kelke ja trosse võib ta sikutada seal videos kuidas tahab - lihasmassi tal pole suurt ollagi ning usun, et jõu poolest saaks ka enamuse jõusaaliskäijate käest lutti, nii mis ragiseb.

Lihast see tehnika väga ei arenda, sest ekstsentriline faas jääb ära. Aga jõudu ja plahvatuslikkust arendab väga ja päris kindlasti väntsutaks see naisdaam enamikku jõusaaliskäijaid nagu kassipoegi :D

Kergestikasvavatel kasvatab lihast ka hästi.

Aga kuna tal pole ka seda jõudu ega massi vaja, siis ongi selline treening talle ideaalne, kus treenitakse vastupidavust ning tehnikat toetavaid lihaseid. Lihtne.

JÕUvastupidavust.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tegin paar aastat tagasi trenni tütarlapsega, kes arvutas oma seeriaraskusi nii, et võttis minu raskusest 10kg maha. 300+ jalapressijaid oli seal saalis üksikuid, tema ainus naisterahvas. Ja ei ütleks sugugi, et tal kuskilt midagi punnitanud väga oleks.

AA-korv siis ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×