Jump to content
Pjoonas

Söök peale trenni

Recommended Posts

Tere!

Mis arvate sellisest söögist peale trenni-

piim 3,5 % (400 g):

- 252 Kcal, 12 g rasva, 12 g valgud, 20 g süsivesikud, 0 g kiudaineid

kohupiim 7 % (250 g):

- 382.5 Kcal, 20 g rasva, 27,5 g valgud, 2.5 g süsivesikud, 0 g kiudaineid

rosin (100 g):

- 301 Kcal, 1 g rasva, 3 g valgud, 70 g süsivesikud, 10 g kiudaineid

Kokku teeb siis 42.5g valku, 92.5g süsivesikuid

See söök on umbes kell 9.30 ja magama pool 12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õhtul trennist tulles ja peaaegu kohe magama minnes on muidugi parem süüa võimalikult kerget toitu. Kanaliha või filee koos süsivesikutega oleks muidugi parem, aga liha on suht raske seedida, eriti veel enne magama minekut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rosin (100 g):

- 301 Kcal, 1 g rasva, 3 g valgud, 70 g süsivesikud, 10 g kiudaineid

Treenija peaks arvestama/lugema loomset päritolu valke, sest nendes on aminohappeid rohkem kui taimse päritoluga valgus.

Et siis, rosinas sisalduva taimset valku ei peaks treenija arvestama päevase valgukoguse juurde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõik oleneb, mida sa tahad saavutada sellise toitumisega. 900kcal õhtul ja veel lisaks on seal kiired süsivesikud, hmm, ma ei tea, kui mega massi kogumise periood, siis sobib küll, lihaskasvu ja tastumise kohapealt super, aga lisandub ka pekki korralikult.

Minul näiteks on vahetult peale trenni koks ja puuvili (kuskil 200kcal ja 30gr kiiret valku ning 50gr kiireid süsikaid) siis koju jõudes (1h pärast) massi ajal (kui kaalu langetan siis süsikaid vähem või üldse mitte) täisteraleib ja kanafilee, klaas keefiiri ka (kuskil 300kcal, 35gr valku, 40gr süsikaid ja 10gr rasva). Peale seda kuskil 3h pärast, vahetult ennem magamaminekut 100gr kodujuustu rasvata ja peotäis (15gr) sarapuupähkleid, mandleid või õli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei maksa asja enda jaoks nii keeruliseks ka teha ja juuksekarva pooleks ajada. :( Ma usun, et 99% siinsetest kasutajatest ei ole tippkulturistid ega ka plaani kunagi selleks saada (tahta muidugi võib ju...), ka käesoleva teema algataja. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda küll, aga kuhja glükoosi söömine vastu ööd on ikka natuke paha, baastõed võiks ikka selgeks teha. Totumiskava tellimine oleks muidugi parim valik. Ja eesmärgist pole ikka sõnagi...

Edited by Alfonze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eesmärgiks oleks 5kg puhast lihasmassi kasvatada.

Liiga suuri eesmärke teha pole hea teinekord, see 5kg lihast juurde teha, tähendab vähemalt 10kg kehakaalu tõusu, selleks kulub ca aasta vähemalt.

Puhta lihasmassi kasvu on raske hinnata kah muidu, üks võimalus oleks rasvaprotsenti ja kaalu mõõta enne ja pärast treening-perioodi, ja siis analüüsida nende näitajate põhjal, kas ja kuipalju lihasmass kehas muutunud on.

Rasva asub inimesel nii lihaste sees, kui peal, kui ka sise-elundite ümber, rasvaprotsent need kõik arvesse ka võtab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus: Kas peale jõmmi ja aeroobset peaksin kohe võtma dekstroosi või lähen koju (~15 minutit) ja söön saia?

Eesmärgiks praegu fatburn ja lihasmassi hoidmine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehk siis 5kg on liiga suur eesmärk siis, piirduks esialgu poolega.

Lähen mõõdan mõnipäev rasvaprotsendi ära, ning paari kuu pärast siis uuesti.

1Dhit: Saia ära küll süsivesiku allikana kasuta...

Edited by Pjoonas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×